راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Coming

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Coming

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Home Coming (علامت روی نقشه علامت روی نقشه CJ)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله:  Toreno برادرتان Sweet را با نفوذی که داشته از زندان آزاد کرده است. اکنون باید به دنبال برادرتان به جلوی زندان بروید…

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله و مسلسل قدرتمند (M4) همراه داشته باشید

به سمت محل مشخص شده بروید، روی محل قرمز رفته تا دمو آغاز شود. کارل در مورد عمارت بزرگ و مکان‌های مختلف جدیدی که در مدت نبود Sweet بدست آورده صحبت می‌کند اما Sweet تنها فکر و ذکرش محله قدیمی‌شان در Grove Street است! کارل دل خوشی از محله و ساکنانش ندارد اما به خاطر برادرش، او را تا محله و خانه قدیمی‌شان همراهی می‌کند، تا به او نشان دهد وضعیت محله بسیار وخیم است. بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید دموی دیگری شروع می‌شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Coming

در دمو می‌بینید که وضع و اوضاع محله بسیار بحرانی است! از خانه قدیمی‌تان دزدی می‌شود و کنترل محله به دست گروه رقیب یعنی Ballasها افتاده است و تمام محله پر از مواد فروش‌ها شده است! Sweet از این وضعیت ناراضی است و از شما می‌خواهد افراد مزاحم را از محله بیرون کنید. بیشتر اعضای گروه قدیمی‌تان معتاد شده‌اند و در کل وضعیت محله وخیم است! بعد از صحبت‌ها ابتدا به سراغ یکی یکی علامت‌های قرمز بروید و مواد فروش‌ها را از پا در آورید. مراقب باشید باید Sweet نزدیکتان باشد. از کلت صداخفه‌کن‌دار استفاده کنید تا بدون جلب توجه دشمنان را بکشید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Coming

بعد از کشتن تمام مواد فروش‌ها زمان آن است که محله را از چنگ Ballasها در بیاورید. در جلوی خانه‌تان گروهی از Ballasها را می‌بینید که در حال گشت‌زنی هستند همه آنها را بکشید تا این قسمت از محله به شکل چشمک زنِ قرمز در بیاید و جنگ بر سر این قسمت از محله آغاز شود. در این بین باید از محله دفاع کنید. دشمنان از نقاط مختلف به سراغتان می‌آیند. به مینی مپ نگاه کنید دشمنان با رنگ بنفش مشخص هستند. با دیدن مینی مپ متوجه می‌شوید که از کدام سمت Ballasها وارد می‌شوند، به سراغشان بروید و کارشان را بسازید. در محله قلب و جلیقه ضدگلوله نیز ظاهر شده است. به موقع به سراغشان بروید و آنها را بردارید. مراقب خون Sweet نیز باشید که در سمت راست مشخص است. بعد از کشتن تمام دشمنان و پس گرفتن محله این ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است