راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Pier 69 (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: با سزار در محل قرار ملاقات کنید. این مکان محل ملاقاتِ بزرگِ گانگسترهای شهرهای مختلف است و در اینجا شما با Ryder و T-bone رو به رو می‌شوید و می‌توانید با آنها تصفیه حساب کنید!

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید و سلاح مناسب همراه داشته باشید. این ماموریت کمی سخت است.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

وقتی به محل مشخص شده در نقشه رسیدید، سزار به شما می‌گوید که به بالای پشت‌بام بروید، به جلو رفته و وارد درب اول شوید و از پله‌ها بالا بروید و خود را به سزار برسانید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو در بخش ابتدایی با تفنگ نشانه‌دار از افراد Woozie که روی سقف توسط دشمنان محاصره شده‌اند محافظت کنید و دشمنان دور و اطراف آنها را بکشید. وقتی همه دشمنان که با علامت قرمز مشخص هستند را کشتید، بخش اول به پایان می‌رسد و دمو آغاز می‌شود. حال T-bone و Ryder به همراه گروه Ballas و دیگر گروه‌های خلافکار سر می‌رسند تا با هم ملاقات کنند. کمی بعد Toreno با هلکوپتر می‌آید و با دیدن جسد‌ها روی سقف تمام برنامه‌ها بهم ‌می‌ریزد و از محل فرار می‌کند و دشمنان متوجه حضور شما می‌شوند.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

حال باید زودتر از موعدِ مقرر به دشمنان حمله کنید. روی سقف می‌توانید کمی دشمنانی که جلوی محل هستند را بکشید تا تعدادشان کمی کم شود. بعد از کشتن آنها از سقف پایین بروید و جلوتر رفته و دشمنان را بکشید و خود را به محل مشخص شده در نقشه برسانید. پشت ماشین‌ها مخفی شوید و دشمنان را از دور بکشید و کم کم به سمت هدف اصلی که با رنگ قرمز مشخص شده حرکت کنید. (T-bone) خیلی مراقب باشید دشمنان ممکن است از هر سمتی به شما حمله کنند پس حتما پشت چیزی مخفی شوید و C را بزنید تا تیرِ کمتری به شما برخورد کند. همینطور دشمنان را بکشید و به سمت علامت قرمزِ روی نقشه بروید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

همینطور در زمان مناسب از تفنگ نشانه‌دار برای کشتن دشمنان از دور استفاده کنید. بهترین روش برای کشتن T-bone نیز همین روش است باید به سرش یک شلیک درست انجام دهید! (عکس بالا) هرچند بسیار مراقب باشید او بسیار ماهر است و تفنگ قدرتمندی دارد. با کشتن او دمو آغاز می‌شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Pier 69

در دمو می‌بینید که Ryder به درون آب می‌پرد و با قایقی فرار می‌کند. شما نیز به درون آب بپرید و به سمت قایقی که مشخص شده شنا کنید و سوار قایق شوید و Ryder را تعقیب کنید. به نزدیک قایق او بروید و از کنار به آن شلیک کنید تا موتورش آتش گرفته و منفجر شود. همینطور او تعقیب کنید و تا آتش گرفتن قایقش دست از سرش برندارید! در این مرحله Ryder و T-bone به سزای اعمالشان می‌رسند و ماموریت با کشتن آنها به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 15000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است