راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Are You Going to San Fierro

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Are You Going to San Fierro

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Are You Going to San Fierro (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Are You Going to San Fierro 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: باید به Truth کمک کنید تا مزرعه Weedش را از بین ببرد و از دست پلیس فرار کرده و او را تا San Fierro همراهی کنید…

بعد از پایان ماموریت Farewell, My Love به شما زنگ می‌زنند و بعد این ماموریت با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Are You Going to San Fierro 2 در نقشه مشخص می‌شود. به سمت علامت بروید و وارد دایره قرمز شوید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Are You Going to San Fierro

بعد از دمو، باید به وسیله سلاح آتش‌زایی که دارید Weed‌ها را به آتش بکشید. 5 دقیقه و 30 ثانیه برای اینکار و همینطور نابودی پلیس‌ها زمان دارید. البته زمان زیادی است و با مشکلی رو به رو نخواهید شد. کلیک راست را فشار دهید و با کلیک چپ شروع به آتش زدن مزرعه کنید. همینطور باید به آتش زدن ادامه دهید و تمام نقاط قرمز رنگی که در نقشه مشخص هستند را به آتش بکشید. باید سریع باشید و تا قبل از اتمام زمان اینکار را انجام دهید. باید تمام علف‌های سبز را مشکی و نابود کنید. وقتی علف‌ها که در مینی‌مپ حذف شدند باید به سراغ قسمت‌های بعدی بروید. کمی جلوتر یک هلکوپتر سر می‌رسد باید از شر آن خلاص شوید. اما اول تمام علف‌ها را به آتش بکشید بعد به سمت علامت زرد بروید و آر پی جی را از Truth بگیرید و به سمت هلکوپتر نشانه بروید و آن را نابود کنید. بعد از اینکار سوار ون شوید و به سمت San Fierro رانندگی کنید. مسیر طولانی است اما مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. وقتی به مقصد رسیدید ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است