راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Badlands

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Badlands

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Badlands (علامت روی نقشه مرحله بیست: Burning Desire)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: افسر پلیس Tenpenny به شما ماموریت داده تا یک شاهد (که به شدت محافظت شده است) را به قتل برسانید و از آن عکس بگیرید…

قبل از شروع ماموریت حتما سلاح‌ صداخفه کن‌دار و مسلسل مناسب (و در صورت لزوم جلیقه ضدگلوله) برای استفاده از روی ماشین یا موتور خریداری کنید. چراکه در مرحله قبلی سلاح‌هایتان را از دست داده‌اید.

وارد علامت مرحله بیست: Burning Desire شوید و بعد به سمت محل مشخص شده که در بالای کوه است رانندگی کنید. بهتر است از موتوری که نزدیکی کابین است استفاده کنید. با موتور به راحتی می‌توانید از جاده باریکی که وجود دارد بالا بروید و خود را به نوک کوه برسانید. در محل مشخص شده تعداد زیادی ماموران فدرال وجود دارند. اگر از تفنگ صدا خفه کن استفاده کنید می‌توانید خود را به ساختمان وسط بدون شناسایی برسانید و شاهد را بکشید ولی اگر سر و صدا هم کردید نگران نباشید. شاهد پا به فرار می‌گذارد و شما با موتوری که در محل است باید آن را تعقیب کنید و با مسلسل به ماشین شلیک کنید تا پیدا شود. بعد او را زمینی تعقیب کنید و از پا در بیاورید. بعد از کشتن او، Tab را فشار دهید و دوربین را انتخاب کنید و از جسد او عکس بگیرید. بعد محل زردی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید تا ماموریت به پایان برسد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است