راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Meat Business

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Meat Business

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت The Meat Business (علامت روی نقشه )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: مافیا به دنبال کشتن Rosie است و شما به او پیشنهاد می‌دهید که بهتر است کنترل امور را در دست بگیرد و به همه نشان دهد چه کسی رئیس است! او تصمیم می‌گیرد با “جانی سینداکو” در کارخانه گوشتی ملاقات کند و شما نیز به همراهش می‌روید. (این کاراکتر با نام کامل Ken Rosenberg در GTA Vice City نیز حضور کوتاهی داشته است!)

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله، تفنگ شاتگان و مسلسل قدرتمند (M4) همراه داشته باشید

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Meat Business

بعد از دمو به همراه Rosie هستید. سوار ماشینی شوید و به همراه او به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید از ماشین پیاده شده و وارد ساختمان مشخص شده شوید. در ساختمان، دمو آغاز می‌شود. در اینجا اتفاق عجیب و دردسر سازی می‌افتد! حال بعد از دیدن دمو باید از داخل این ساختمان فرار کنید! نکته اینجاست که از در و دیوار روی سرتان دشمن می‌ریزد! همینطور باید از Rosie محافظت کنید و نگذارید بلایی سرش بیاید، تولبار خون او در سمت راست مشخص است. پس باید به سرعت دشمنان را بکشید و اجازه ندهید نزدیک او شوند. اول دشمنانی که با اره برقی و چوب بیسبال به سمت Rosie یورش می‌آورند را به سرعت بکشید. (بهتر است از شاتگان استفاده کنید تا سریعتر کشته شود) حال به سمت راست نگاه کنید و دشمنان آنطرف اتاق را با مسلسل به سرعت بکشید. در اتاق سمت چپ اگر خونتان کم است از قلب استفاده کنید. یک کپسول آتش نشانی نیز وجود دارد که به آن احتیاجی نداریم چراکه خود Rosie بعد از کشتن دشمنان آتش جلوی راه را خاموش می‌کند. پس تمام دشمنانی که آنطرف در منتظر آبکش کردنتان هستند را بکشید. با C بنشینید و یکی یکی آنها را هدشات کنید. به یکباره جلوی در نروید و از گوشه و کم کم با کشتن دشمنان جلو بروید. بعد از کشتن دشمنان Rosie آتش را خاموش می‌کند.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Meat Business

حال وارد اتاق بعدی شوید. مراقب باشید بلافاصله بعد از ورود به اتاق بعدی دشمنان دیگری سر می‌رسند. یک دشمن بالای دستگاه وسط مخفی شده مراقب او باشید. بعد از کشتن دشمنان، به اتاق سمت راست بروید. در انتهای اتاق سمت راستی یک جلیقه ضدگلوله قرار دارد. جلیقه را بردارید (عکس بالا) و به سمت اتاق دیگر بروید. دشمنانی که با چوب بیسبال حمله می‌کنند را سریع بکشید.

در مینی مپ نگاه کنید تعداد زیادی دشمن در اتاق بعدی منتظرتان هستند. بوسیله مینی‌ مپ می‌توانید محل آنها را به راحتی شناسایی کنید تا آنها شما را غافلگیر نکنند. در گوشه‌ای پناه بگیرید و شروع به کشتن‌شان کنید. حتما با C بنشینید تا بتوانید با غلت خوردن به جهات از دست تیرهای مستقیم دشمنان فرار کنید و به موقع به آنها شلیک کنید. فقط به سر آنها شلیک کنید تا سریع کشته شوند و وقتتان را نگیرند. در روی دستگاه‌ها و گوشه‌های اتاق دشمنان کمین کردند پس باید بسیار مراقب باشید. حال وارد اتاق آخری شوید. در این اتاق دشمنان در بالا و پایین جعبه‌ها مخفی شده‌اند آنها را بکشید و پیشروی کنید، بعد از اینکه تمام دشمنان این اتاق را نیز کشتید یک علامت زرد روی نقشه مشخص می‌شود، به همراه Rosie به سمت آن بروید تا از این محل فرار کنید. حال سوار ماشین شوید و Rosie را تا محل مشخص شده برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 8000$ و مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است