راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

آزاد کردن ماموریت End of the Line

بازگرداندن قدرت به Grove Street
با تصرف این مقدار از شهر مرحله نهایی برایتان باز خواهد شد و لازم نیست تمام بخش‌ها را تصرف کنید

برای اینکه این مرحله باز شود باید ابتدا قدرت را به Grove Street بازگردانید وگرنه هربار که روی علامت S می‌روید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. برای اینکار توضیحات این قسمت را مطالعه کنید. بعد از اینکه به اندازه کافی از شهر را به رنگ سبز در آوردید به سمت علامتراهنمای بازی GTA San Andreas بروید تا آخرین ماموریت را انجام دهیم.

ماموریت End of the Line

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: بلاخره زمان تصفیه حساب با Smoke است! Sweet محل اختفای Smoke را پیدا کرده… باید برای آخرین بار با دوست و بچه محل قدیمی خود رو به رو شوید…

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله، مسلسل قدرتمند (M4)، شاتگان و تمام امکاناتی ضروری مانند نارنجک و… را همراه داشته باشید. این ماموریت سخترین مرحله بازی محسوب می‌شود و بسیار طولانی است!

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به همراه Sweet به سمت محل مشخص شده بروید. در محل قرمز پارک کنید و صحبت‌های بین Sweet و کارل را گوش کنید. کارل از Sweet می‌خواهد که به تنهایی این ماموریت را انجام دهد تا کم کاری‌های گذشته‌اش نسبت به محله و خانواده‌اش را جبران کند.

ورود به ساختمان Smoke 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

بعد از پایان صحبت‌ها، باید دیوار منتهی به ساختمانی که Smoke در آن قرار دارد را تخریب کنید. باید از ماشین زرهی سنگینی که چند خیابان پایین‌تر پلیس ضدشورش از آن برعلیه مردم استفاده می‌کند کمک بگیرید. به سمت ماشین زرهی که با علامت آبی در نقشه مشخص است بروید. از پشت نزدیک ماشین شوید و بدون درگیری سوار آن شوید. بعد به سمت علامت زرد بروید و با ماشین زرهی به دیوار بکوبید و آن را تخریب کنید. همین‌جا می‌توانید دشمنان جلوی در را زیر بگیرید یا از ماشین پیاده شده و شروع به کشتن دشمنان کنید و وارد ساختمانی که دیوارش را تخریب کردید شوید. دشمنان موجود در طبقه هم‌کف را بکشید و بعد به سمت علامت زرد بروید تا وارد طبقه اول شویم.

طبقه اول: منطقه امنیتی

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

از پله‌ها بالا بروید و دشمنانی که در این طبقه هستند را بکشید. یک دشمن کنار دیوار کمین کرده مراقب او باشید. در انتهای این قسمت به سمت راست بروید و دو دشمن را بکشید و جلیقه ضدگلوله را در صورت نیاز از انتهای اتاق بردارید. باید وارد در شوید اما مشکل اینجاست که تعداد بسیار زیادی دشمن در پشت در برایتان کمین کرده‌اند. به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود بدون فکر وارد در بعدی شوید. (این طبقه یکی از سخترین بخش‌های این مرحله است) پشت در بمانید و با شلیک آن را باز کنید و از همان جا به سر دشمنانی که معلوم هستند شلیک کنید و تعداد آنها را کم کنید، حتی پلیس‌های ویژه نیز در اتاق هستند پس بدون فکر وارد نشوید. در صورتی که بدون فکر وارد اتاق شوید با چند تیر حتی با وجودِ داشتنِ جلیقه کشته خواهید شد. در بالای اتاق نیز دشمنان زیادی وجود دارند. از همان جا به سمت بالا تیراندازی کنید و آن ناحیه را به طور کلی از دشمنان پاکسازی کنید. وقتی تعداد دشمنان بسیار کم شد وارد شوید و دشمنان باقی مانده را نیز بکشید. وارد اتاق بعدی شوید. دشمنان را از همان جلو شروع به کشتن کنید. در انتهای اتاق بعدی تعداد زیادی دشمن است آنها را بکشید و بعد از پله‌های آخر اتاق بالا بروید. در بالا، قبل از اینکه وارد در بعدی شوید در انتهای اتاق قلب را بردارید و خونتان را در صورت لزوم پر کنید. وارد اتاق بعدی شوید تا به طبقه دوم برویم.

طبقه دوم: آزمایشگاه مواد

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

از پله‌ها بالا بروید و بعد از کشتن دشمنی که در اتاق است جلیقه ضدگلوله را بردارید. وارد اتاق بعدی شوید و دشمن را بکشید. در اینجا نیز یک در است که پشتش آزمایشگاه مواد است. در آنجا پر از دشمن است پس مراقب باشید. پیشنهاد می‌شود پشت در بمانید و به در تیر بزنید تا باز شود و از همان پشت به دشمنان شلیک کنید! سعی کنید به بشکه قرمز سمت راستِ اتاق شلیک کنید (عکس بالا) تا به صورت گروهی دشمنانی که پشت دیوارها پناه گرفتند کشته شوند. همینطور مراقب دشمنانی که در بالای اتاق بعدی هستند نیز باشید و آنها را نیز از راه دور بکشید تا کمتر آسیب ببینید. یک بشکه قرمز دیگر نیز در انتهای اتاق است به آن نیز شلیک کنید تا دشمنان را به طور گروهی بکشید. تمام دشمنان این اتاق و اتاق بالایی که محل آزمایشگاه مواد است را بکشید و از پله‌ها بالا بروید. همینطور در راهرو جلو بروید و دشمنان را بکشید و وارد اتاق انتهای راهرو شوید. در آنجا در انتهای اتاق قلب را بردارید تا خونتان پر شود. بعد وارد در بعدی شوید تا وارد طبقه سوم شویم.

طبقه سوم: سالن استراحت Ballasها

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

در بالای پله‌ها دشمن درون اتاق را بکشید و جلیقه ضدگلوله را بردارید. در پشت در بعدی دو دشمن منتظرتان هستند، در را باز کنید و سریع آنها را بکشید. از همین جا دشمنان پشت پیشخوان دیگر اتاق را بکشید و وارد اتاق بعدی شوید. در سمت راست دشمنان را بکشید و بعد وارد اتاق بعدی شوید و همه دشمنان آنجا را نیز پاکسازی کنید.  وارد اتاق بعدی که شوید یک مجسمه بامزه از Smoke می‌بینید! تمام دشمنان راهرو را بکشید، مراقب راهروی بعدی باشید دشمنان زیادی آنجاست فقط خوبی این بخش این است که سلاح‌های قدرتمندی مانند طبقه اول ندارند که اذیتتان کند. تمام دشمنان را بکشید می‌توانید وارد اتاق چپ یا راست راهرو شده و دشمنان درون آنجا را نیز پاکسازی کنید یا فقط وارد در انتهای راهرو شوید و از پله‌ها بالا بروید.

مبارزه با Smoke 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

از پله‌ها بالا بروید و وارد اتاق شوید تا دمو آغاز شود. Smoke اصلا نسبت به کارهایی که کرده پشیمان نیست. او خود را یک آدم موفق خطاب می‌کند و به سمت شما اسلحه می‌کشد. حال زمان آن است که او را به سزای کارهایش برسانید. ابتدا از شر افراد دیگری که به شما حمله می‌کنند خلاص شوید تا فقط با Smoke تنها شوید. به طبقه بالا بروید و دیگر دشمنان را بکشید. اگر خونتان کم شد درون حمام طبقه دوم دو قلب وجود دارد به موقع از آنها استفاده کنید. دقت کنید فقط به سر او شلیک کنید چراکه لباس ضدگلوله به تن کرده است. از طبقه دوم به سمت سرش نشانه بروید و شلیک کنید. تولبار خون او در سمت راست مشخص است. اگر برق را قطع کرد می‌توانید از دوربین دید در شب استفاده کنید یا پیشنهاد می‌کنیم فقط نور صفحه را کمی بیشتر کنید. وقتی تولبار خونش خالی شد دمو شروع می‌شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

در دمو متوجه می‌شوید که او همه این کارها را به خاطر پول انجام داده است. اما در نهایت حتی پول هم نمی‌تواند او را از مرگ نجات دهد!

فرار از ساختمان

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

کمی بعد سر و کله تن پنی پیدا می‌شود و او پول‌های Smoke را برمی‌دارد و فرار می‌کند. باید ابتدا از ساختمان که توسط تن پنی به آتش کشیده شده فرار کنید. علاوه بر آتش دشمنان زیادی در ساختمان ظاهر می‌شوند تا دوباره با شما مبارزه کنند! هفت دقیقه زمان دارید تا از ساختمان خارج شوید. در غیر این صورت کل ساختمان تخریب می‌شود! در همین اتاق با قلب و جلیقه ضدگلوله تمام خونتان را پر کنید و بعد وارد در شوید و از پله‌ها پایین بروید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

دقت کنید برق نیز قطع شده پس می‌توانید اگر می‌خواهید از دوربین دید در شب استفاده کنید. همینطور دشمنان را بکشید و از همان مسیری که آمدید به سمت طبقات پایین برگردید. دقیقا در همان مکان‌های قبلی در طبقه‌ها جلیقه ضدگلوله پیدا خواهید کرد. از طبقه سوم به سمت طبقه دوم بروید و در اتاق جلیقه را بردارید. در طبقه دوم جلوی در را آتش گرفته است. کپسول آتش نشانی را بردارید و با کمک آن آتش جلوی در را خاموش کنید. از همین جا به سمت طبقه پایین نشانه بروید و شروع به شلیک کردن کنید و تمام دشمنان طبقه پایین یعنی آزمایشگاه که آتش گرفته را بکشید. حال وارد راهرو شوید. در راهرو نیز آتش را بوسیله کپسول خاموش کنید و بعد به سمت پایین پله‌ها بروید. دشمان باقی مانده در آزمایشگاه را بکشید و بعد آتش جلوی در را خاموش کنید و وارد در بعدی شوید و از پله‌ها پایین بروید. در طبقه اول نیز همین کار را بکنید دشمنان را بکشید و به سمت طبقه پایین بروید. باید مراقب باشید و بعد از کشتن دشمنان وارد در شوید. در اتاقک جلیقه ضد گلوله را بردارید و به سمت جلو بروید و آخرین دشمنان را نیز از پیش رو بردارید و آتشی که جلوی راهتان قرار دارد را خاموش کنید و از ساختمان خارج شوید. در بیرون ساختمان آخرین دشمنان را بکشید و از همان دیوار تخریب شده خارج شوید و منفجر شدن ساختمان را به چشم ببینید. 

تعقیبِ تن پنی

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

در دمو می‌بینید که تن پنی با ماشین آتش نشانی در حال فرار است و Sweet با پریدن به پشت آن خودش را به خطر انداخته است. باید تن پنی را تعقیب کنید و Sweet را سالم از مهلکه نجات دهید. این تعقیب و گریز کمی بیش از حد طولانی است! باید در خیابان‌های مختلف تن پنی را تعقیب کنید. نمی‌توانید او را متوقف کنید. فقط هدف در ابتدا تعقیب کردن اوست و نباید او را گم کنید. دشمنان مختلف در خیابان به سمتتان آتش پرت می‌کنند و برایتان مزاحمت ایجاد می‌کنند. همه آنها را نادیده بگیرید و فقط ماشین را در طول شهر و در کوچه پس کوچه‌ها تعقیب کنید. کمی که جلوتر بروید و وارد اتوبان شوید یک نفر قصد دارد با له کردن دست Sweet او را به زمین بیاندازد. بخش سخت این قسمت شروع می‌شود باید نزدیک Sweet شوید و زیر او رانندگی کنید تا در صورتی که افتاد روی کاپوت ماشین بیفتد و آسیبی نبیند. تولبار سمت راست اگر خالی شود به پایین می‌افتد پس باید مراقب باشید و به موقع او را نجات دهید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

بعد از اینکه Sweet را نجات دادید باید ماشین را تعقیب کنید. اینبار Sweet رانندگی و شما تیراندازی می‌کنید. یک سری پلیس شما را تعقیب می‌کند به راننده‌های آنها شلیک کنید تا ماشین‌ها متوقف شوند و دست از تعقیب‌تان بردارند. همینطور به پلیس‌ها و دیگر دشمنانی که در حال تعقیب شما هستند شلیک کنید و آنها را از بین ببرید. کمی جلوتر دشمنان با موتور می‌خواهند شما را متوقف کنند. به سرعت آنها را بکشید تا دست از سرتان بردارند. مراقب باشید تولبار سمت راست خون ماشین شماست. باید سریع دشمنان را بکشید تا کمترین آسیب به ماشین وارد شود. اگر تولبار خالی شود مرحله را Fail می‌شوید پس مراقب باشید. همینطور باید سالم بمانید تا به پل نزدیک Grove Street برسید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت End of the Line

در دمو می‌بینید که ماشین تن پنی به پایین پل پرت می‌شود و بعد از مدتی او به هلاکت می‌رسد! به قول Truth ما با اینکار یک سیستم فاسد را زمین زده‌ایم! او کارل را یک نماد می‌خواند!! بعد از دیدن دموهای دیگر بازی به پایان می‌رسد. (خسته نباشید!)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است