سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas

سری ماموریت های Cesar در San Fierro بازی GTA San Andreas

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

بعد از اتمام مراحل اصلی شهر San Fierro یعنی مرحله Yay Ka-Boom-Boom شخصیت Jethro با شما تماس می‌گیرد و به شما می‌گوید که سزار واسطه‌ای برای فروش لیستی از ماشین‌ها پیدا کرده است اما برای فروش بهتر ماشین به یک نمایشگاه ماشین احتیاج دارید. بعد از صحبت‌های تلفنی علامت سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1 در نقشه مشخص می‌شود و می‌توانید با قیمت 50,000$ این نمایشگاه ماشین را خریداری کنید. بعد از خریداری این نمایشگاه علامت سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1 دیگری مشخص می‌شود و می‌توانید یک سری ماموریت‌های اضافه کوتاه در شهر San Fierro انجام دهید. (که در پایین به توضیح هریک از آنها پرداختیم.)

ماموریت Zeroing In

(علامت روی نقشه سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1)

ماموریت Zeroing In

بعد از دیدن دمو به سمت علامت قرمز رنگ مشخص شده بروید. دقت کنید علامت قرمز لحظه به لحظه کم رنگ‌تر و در آخر محو می‌شود باید به سرعت خود را به علامت‌ قرمز برسانید تا علامت بعدی مشخص شد. همینطور علامت‌های قرمز را دنبال کنید تا به یک ماشین قرمز برسید. با رسیدن به ماشین، آن از دست شما فرار می‌کند. به سرعت ماشین را تعقیب کنید و به آن بکوبید. اینکار را چندین بار تکرار کنید و دست از تعقیب برندارید تا راننده از ترس ماشین را نگهدارد و پا به فرار بگذارد. حال ماشین را بردارید و به گاراژ برگردید و در محل قرمز پارک کنید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 5000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Test Drive

(علامت روی نقشه سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1)

ماموریت Test Drive

بعد از دمو، سوار وسیله نقلیه‌ای شوید و به همراه سزار به سمت علامت زرد رنگ بروید. در آنجا دموی دیگری آغاز می‌شود و سزار ماشینی را از نمایشگاه می‌دزدد! به دنبال سزار از پنجره نمایشگاه به بیرون بپرید! همینطور باید سزار را در خیابان‌های شهر دنبال کنید. او با علامت آبی در نقشه مشخص است. باید با دقت او را دنبال کنید و گمش نکنید. اگر خواستید با فشار X می‌توانید از توربوی ماشین برای افزایش سرعت و رسیدن به سزار استفاده کنید. همینطور او را در خیابان‌ها دنبال کنید. مراقب باشید که پلیس‌ها نیز به دنبال‌تان هستند و باید از دست آنها نیز فرار کنید. تنها کاری که باید در این مرحله انجام دهید تعقیب سزار در خیابان‌ها و کوچه‌های مختلف است تا به گاراژ برسید. وقتی به آنجا رسیدید مرحله به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 5000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Customs Fast Track

(علامت روی نقشه سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1)

ماموریت Customs Fast Track

بعد از دمو، سوار ماشین سزار شوید و به همراه او به سمت اسکله که با رنگ زرد مشخص است بروید. در اسکله در کنار محل قرمز رنگ بایستید و روی آن بروید و T را فشار دهید تا کنترل جرثقیل را در دست بگیرید. حال باید سه کانتینر روی کشتی را به پایین بیاورید تا ماشین مورد نظری که بدنبالش هستید را در یکی از آنها پیدا کنید. با Z آهن ربا را پایین و با C آن را بالا ببرید. وقتی آهن ربا به کانتینرها می‌رسد به آنها می‌چسبد. وقتی کانتینر به آهن ربا چسبید با دکمه C آن را بالا ببرید. حالا با دکمه‌های W A S D جرثقیل را کنترل کنید و به سمت راست و محل قرمز رنگ کانتینر را ببرید. حال به آرامی با فشار Z کانتینر را پایین بیاورید و در محل قرمز رنگ قرار دهید و بعد R را فشار دهید.

مراقب باشید اگر در فاصله R را فشار دهید کانتینر سقوط کرده و ماشین درون آن منفجر شده و ماموریت Fail می‌شود. یکی یکی کانتینرها را روی زمین بگذارید تا سزار آنها را چک کند و ماشین مورد نظر را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن ماشین یک ماشین سر و کله‌اش پیدا می‌شود و افرادی از آن خارج شده و شروع به تیراندازی به ماشین می‌کنند. T را فشار دهید تا از جرثقیل خارج شوید و دشمنان را بکشید. باز یک ماشین دیگر و دشمنان بیشتر وارد می‌شوند آنها را نیز بکشید. بعد سوار ماشین شوید و آن را تا گاراژ برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و مقدار متغییری پول بسته به میزان سلامت ماشینی که از اسکله آوردید، بدست می‌آورید. همینطور بخش صادرات غیرقانونی ماشین برایتان در اسکله باز می‌شود!)

ماموریت Puncture Wounds

(علامت روی نقشه سری ماموریت های راه اندازی نمایشگاه در San Fierro بازی GTA San Andreas 1)

ماموریت Puncture Wounds

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل قرمز رنگ مشخص شده رانندگی کنید. این علامت یک ماشین قرمز در حال فرار از شهر است. باید به سرعت به جلوی ماشین بروید و R را فشار دهید تا وسیله تیز پشت ماشینتان به پایین بیفتد و چرخ‌های ماشین سفید سوراخ شود. بعد از توقف ماشین، به سمتش بروید تا سزار با شما تماس بگیرد. بعد از پایان تماس سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده رانندگی کنید. چون لاستیک ماشین پنجر است کمی کنترل آن سخت است پس به آرامی به سمت محل مشخص شده بروید، اگر سریع بروید ممکن است کنترل ماشین خیلی سریع از دست برود و ماموریت را Fail شوید. پس آرام به سمت مقصد بروید و خود را به گاراژ برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 5000$ بدست می‌آورید.)

حالا که ماموریت‌های مرتبط را انجام دادید علامت $ جلوی نمایشگاه ظاهر می‌شود و هرچند وقت یکبار می‌توانید از جلوی این نمایشگاه پول در بیاورید.

صادرات ماشین غیرقانونی!

صادرات ماشین غیرقانونی!

(با کلیک روی عکس نقشه بزرگ آن را مشاهده کنید.)

بعد از پایان ماموریت‌ها می‌توانید صادرات غیرقانونی داشته باشید. لیستی از ماشین‌ها در اسکله مشخص هستند باید این ماشین‌ها را در سراسر نقشه پیدا کنید و به اسکله شهر San Fierro بیاورید و با استفاده از جرثقیل آن را در محل قرمز رنگ بالای کشتی بگذارید. بسته به سلامت و نوع ماشین پول بدست خواهید آورد. در این ماموریت‌ها پول زیادی بدست می‌آورید. محل دقیق ماشین‌ها در نقشه بالا مشخص است. همینطور می‌توانید ماشین‌های مختلف را در محل‌ها و بخش‌های مختلف شهر پیدا کنید وقتی ماشینی پیدا می‌کنید که قابل صادر شدن باشد در بالا سمت چپ به شما اعلام خواهد شد.

لیست کامل ماشین‌هایی که باید صادر کنید

سه سری ماشین و در کل ۳۰ ماشین باید صادر کنید که برای ۱۰۰ درصد کردن بازی ضروری هستند:

علاوه بر اینکه می‌توانید از نقشه بالا برای پیدا کردن هریک از ماشین‌ها استفاده کنید در پایین توضیحات کوتاهی جهت یافتن راحت‌تر ماشین‌ها برایتان نوشته شده است. در زیر لیست هر سه گروه ماشین به ترتیب آورده شده است.

صادرات ماشین غیرقانونی!

لیست ماشین‌ها سری اولمحل ماشین
Admiralاغلب در سراسر شهر San Fierro یافت می شود. بخش Doherty بهترین گزینه شماست.
Buffaloهمیشه در منطقه Fern Ridge در مخفیگاه کاتالینا می‌توانید این ماشین را پیدا کنید.
Camperپارکینگِ غذاخوریِ منطقه Jupiter Hollow و همچنین در بالای کوه Chiliad 
Feltzerاغلب در اطراف مرکز شهر، Los Santos یافت می‌شود.
Infernusاغلب در اطراف منطقه Paradiso در شهر San Fierro یافت می‌شود.
Patriotاین ماشین در Area 69 یا پایگاه دریایی Easter Basin یافت می‌شود.
Remingtonدر سراسر شهر، Los Santos یافت می‌شود.
Sanchezهمیشه در نزدیکی ورودی Hunter Quarry یافت می‌شود.
Sentinelاین ماشین را می‌توان در پارکینگ‌های مختلف اطراف Vinewood پیدا کرد.
Stretchمی‌توانید در پشت نمایشگاهتان یعنی Wang Cars در سان فیرو آن را پیدا کنید.
لیست ماشین‌ها سری دوممحل ماشین
Blista Compactمی‌توانید در فرودگاه Easter Bay و اطرافش آن را پیدا کنید.
Cheetahمی‌توانید در The Strip در شهر Las Venturas این ماشین را پیدا کرد.
Cometهمیشه در Country Club در San Fierro می‌توانید آن را پیدا کنید.
FCR-900در صورت کسب مدال نقره‌ای در تمام آزمون‌های مدرسه موتور سواری، آن را دریافت خواهید کرد. (یا در نقشه بالا محل آن را پیدا کنید.) (مدرسه موتور سواری در Las Venturas است.)
Rancherدر اطراف منطقه Red County آن را پیدا خواهید کرد.
Sabreدر مقابل مغازه Zero در شهر San Fierro پارک شده است.
Slamvanمی‌توانید در The Strip در شهر Las Venturas این ماشین را پیدا کرد.
Staffordدر مقابل هتل Vank Hoff در شهر San Fierro پارک شده است.
Stallionاغلب در اطراف منطقه Paradiso در شهر San Fierro یافت می‌شود.
Tankerهمیشه در RS Haul، در منطقه Flint County یافت می‌شود.
لیست ماشین‌ها سری سوممحل ماشین
Bansheeدر سراسر Las Venturas یافت می‌شود.
BF Injectionدر ساحل شهر San Fierro یافت می‌شود.
Bladeدر San Fierro یافت می‌شود. همینطور بیرون خانه سزار می‌توانید آن را پیدا کنید.
Eurosمی‌توان در Las Venturas، زیر مجسمه ابوالهول آن را پیدا کرد.
Freewayدر صورت کسب مدال برنز در تمام آزمون‌های مدرسه موتور سواری، آن را دریافت خواهید کرد. (یا در نقشه بالا محل آن را پیدا کنید.) (مدرسه موتور سواری در Las Venturas است.)
Journeyدر بالای کوه Chiliad یافت می‌شود.
Huntleyدر نزدیکی مدرسه رانندگی در شهر San Fierro یافت می‌شود.
Mesaدر جاده های روستایی اطراف کوه Chiliad به وفور یافت می‌شود.
Super GTدر صورت کسب مدال برنز در تمام آزمون‌های مدرسه ماشین‌ سواری ، آن را دریافت خواهید کرد. (یا در نقشه بالا محل آن را پیدا کنید.) (مدرسه ماشین‌سواری در San Fierro است.)
ZR-350می‌توانید در پارکینگ فرودگاه Las Venturas آن را پیدا کنید.

بعد از تکمیل سری اول و بعد از تکمیل سری دوم، سری سوم را می‌توانید صادر کنید. در کل بیش از 1 میلیون دلار می‌توانید در این سری مراحل بدست بیاورید و این سری مراحل سودآورترین سری بازی محسوب می‌شود.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است