راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Yay Ka-Boom-Boom

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Yay Ka-Boom-Boom

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Yay Ka-Boom-Boom (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: آخرین بازمانده‌ها از گروه Ballas و افراد Ryder در شهر San Feiro در آزمایشگاه غیرقانونی‌ای (ساخت مواد) مشغول کار هستند! باید آنجا را از بین ببرید…

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید و سلاح مناسب همراه داشته باشید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Yay Ka-Boom-Boom

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده بروید و ماشین حامل بمب را تحویل بگیرید و بعد به سمت آزمایشگاه بروید و در محل مشخص شده پارک کنید. از ماشین پیاده شوید و دو دشمنی که جلوی در بسته آزمایشگاه هستند را بکشید. بعد از کشتن آن دو در دمویی دروازه آزمایشگاه باز می‌شود سریع سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد مشخص شده در داخل آزمایشگاه بروید و در محل قرمز رنگ در کنار مخزن‌ها ماشین را پارک کنید. (عکس بالا) بعد از ماشین پیاده شوید و R را فشار دهید تا بمب به کار بیفتد حدود ۳۵ ثانیه وقت دارید تا این محل را ترک کنید. (دشمانن را نادیده بگیرید و فقط به بیرون از سوله فرار کنید.)

بعد از انفجار دشمنان از سمت جلو به سمتتان یورش می‌آورند. روی زمین بنشینید و شروع به کشتن آنها کنید. همینطور به سمت درب خروج بروید و دشمنانی که مزاحمتان می‌شوند را بکشید. وقتی به درب خروج رسیدید متوجه می‌شوید که دروازه بسته است. باید راه دیگری برای فرار پیدا کنید. سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد رنگ که آنطرف است بروید و وارد سیلو شده و از محل سربالایی به سمت دیگر و خیابان جهش کنید. حال به سمت گاراژ بروید و به محل قرمز خود را برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 25000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است