راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mountain Cloud Boys

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mountain Cloud Boys

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Mountain Cloud Boys (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: به پیش Woozie برای انجام ماموریتی می‌روید. کارول متوجه می‌شود که Woozie نابینا است و این باعث می‌شود این شخصیت که رئیس یک باند خلافکار است برایتان بامزه‌ و جذاب‌تر شود. او می‌خواهد برای سرکشی به خیابان برود باید از او مراقبت کنید!

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mountain Cloud Boys

بعد از دمو به سمت محل زرد رنگِ مشخص شده در نقشه بروید، وقتی به محل و دایره قرمز رنگ رسیدید منتظر بمانید که Woozie نیز به شما برسد. در ادامه Woozie که کورکورانه در حال حرکت در کوچه‌هاست را دنبال کنید. او با علامت آبی روی سرش مشخص است. مردم در حال فرار کردن از کوچه دیده می‌شوند مسلما اتفاقی در حال وقوع است! همینطور Woozie را در کوچه‌ دنبال کنید تا او به دیواری برخورد کند و نقش بر زمین شود! کمی جلوتر وقتی به دروازه برسید دمو آغاز می‌شود.

بعد از دمو گروهی از خلافکاران به Woozie حمله می‌کنند، باید از او محافظت کنید و تمام باند خلافکار را به خاک و خون بکشید! از همان جلو با هدشات کردن دشمنان شروع کنید و وارد کوچه اول شوید. کمی جلوتر دشمنانی که پشت ماشین پناه گرفتند را بکشید. یک راه جذاب شلیک به باک ماشین و منفجر کردن ماشین به همراه دشمنان است. حال با فشار C روی زمین بنشینید تا تیر کمتری به شما برخورد کند. جلوتر بعد از دروازه دو موتور سوار جلوی راهتان را می‌گیرند سریع قبل از اینکه از موتور پیاده شوند شروع به شلیک به سرهایشان کنید و سریع آنها را بکشید. در پایین مراقب باشید کنار دیوار پناه بگیرید و دشمنانی که آنطرف هستند را بکشید. یک دشمن در بالای پشت بام وجود دارد کارش را بسازید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mountain Cloud Boys

مراقب باشید از کوچه‌های اطراف دشمنان وارد می‌شوند و یک ماشین پر از افراد مسلح در انتهای کوچه پارک می‌کند. با دقت شلیک کنید و همه آنها را بکشید. دشمنان با علامت قرمز روی سرشان و در مینی مپ مشخص هستند. بعد از کشتن دشمنان، در دمویی کارول و Woozie سوار ماشین می‌شوند. حال، از دست دشمنان فرار کنید و اجازه دهید Woozie به سمت ماشین‌های تعقیب کننده شلیک کند و آنها را از بین ببرد. بهترین روش ایستادن دقیقا جلوی ماشین دشمن است تا Woozie بتواند به راحتی به پشتش شلیک کند فقط مراقب باشید که ماشینتان منفجر نشود اگر Woozie کشته شود ماموریت Fail می‌شود. همینطور خودتان نیز می‌توانید با شلیک به ماشین‌ها آنها را منفجر کنید. وقتی هر دو ماشین آتش گرفت و منفجر شد، او را به محل مشخص شده در نقشه برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 5000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است