راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Management Issues

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Management Issues

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Management Issues (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: نیمه شب به سراغ OG Loc بروید…او از شما درخواست می‌کند که مدیر برنامه‌های Madd Dogg را به قتل برسانید، چون جلوی هنرمند شدن OG را گرفته است! پس باید به سراغش برویم!

 باید بین ساعات 12 شب تا 5 صبح به پیش OG Loc برای انجام ماموریت بروید.

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه (قرمز رنگ) بروید. جلوی ماشینی که با رنگ قرمز مشخص شده است را بگیرید و راننده را سر به نیست کرده و ماشین را بردارید. ابتدا به سمت مکانیک (عکس در نقشه: راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Management Issues 1) بروید و ماشین را داخل گاراژ ببرید تا کاملا تعمیر شود. بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. دقت کنید در طول مسیر به چیزی برخورد نکنید و گرنه باز باید به تعمیر ماشین بپردازید پس آهسته رانندگی کنید. وقتی به محل رسیدید بین دو ماشین و در محل قرمز رنگ پارک کنید تا دمو آغاز شود. (مراقب باشید تصادف نکنید)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Management Issues

بعد از دمو بین دو ماشین حرکت کنید و به سمت جلو پیش بروید. آهسته بروید تا بین دو ماشین باقی بمانید و سعی کنید تصادفی ایجاد نکنید. وقتی به محل مراسم رسیدید دمو آغاز می‌شود بعد از اینکه مدیر برنامه‌های Madd Dogg را سوار کردید حال باید از دست ماشین‌های دیگر فرار کنید و به سمت محل مشخص شده در نقشه که در اسکله است بروید. وقتی به محل رسیدید با سرعت به سمت دریا و انتهای اسکله رانندگی کنید کمی قبل از اینکه به درون آب بیفتید با زدن F از ماشین به بیرون بپرید و بگذارید سرنشینان در اقیانوس غرق شوند! با اینکار ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.) 

نکته: حال که نزدیک ساحل هستید کمی در زیرآب شیرجه بزنید و تمرین کنید تا توانایی Lung Capacity شما ارتقا پیدا کند. این موضوع برای مراحل پیش رو بسیار بدردتان می‌خورد. همینطور با این توانایی می‌توانید مدت زمان بیشتری در زیر آب شنا کنید. (نکات بیشتر)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است