راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Freefall

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Freefall

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Freefall (علامت روی نقشه )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: در این مرحله با شخصیت جدیدی به نام Salvatore Leone آشنا می‌شوید که از طرف یکی از خانواده‌های مافیایی شهر برای کنترل کازینو آمده تا جای Rosie را بگیرد! باید Rosie، پائول و مرسر را از مهلکه نجات دهید. برای جلب اعتماد Salvatore به او کمک می‌کنید تا جلوی ورود گروهی از افراد مافیایی Forelli را به شهر بگیرد…

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله همراه داشته باشید

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Freefall

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده در نقشه که فرودگاه است بروید. وارد فرودگاه شده و سوار هواپیما که با علامت آبی مشخص شده است، شوید. علامت زرد رنگی روی نقشه مشخص می‌شود. باید به آن سمت پرواز کنید. دقت کنید این علامت یک هواپیمای در حال پرواز در بالای ابرهاست، پس باید با هواپیما اوج بگیرید و همینطور بالا بروید. سرعتتان را افزایش دهید و با قدرت زیاد همینطور بالا بروید. هر چه بالاتر بروید بهتر است پس نگران نباشید وقتی علامت از حالت به سمت بالا به مربع یا به سمت پایین تبدیل شد یعنی در سطح خوبی در حال پرواز هستید. کمی جلوتر یک هواپیما در حال نزدیک شدن به شهر دیده می‌شود که یک دایره قرمز بالای آن است. (عکس بالا) به سرعت از درون دایره رد شوید تا دموی دیگری آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Freefall

بعد از دمو درون هواپیما و در حالت اول شخص هستید و باید دشمنانی که داخل آن هستند را بکشید. دشمنان پشت صندلی‌ها پناه گرفته‌اند باید مراقب باشید و به سرعت آنها را بکشید. آنها تیر می‌زنند و دوباره پشت صندلی‌ها مخفی می‌شوند، پس وقتی به بالا می‌آیند به آنها تیراندازی کنید و آنها را بکشید. بعد از کشتن هر چهار دشمن بعد از دیدن یک دموی کوتاه خلبان به شما حمله می‌کند! به سرعت او را بکشید تا این بخش نیز به پایان برسد. حال کنترل هواپیما را در دست دارید. آن را در فرودگاه فرود بیاورید و در محل مشخص شده قرار دهید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 15000$ و مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است