راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Invasion

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Invasion

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Home Invasion (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Ryder می‌گوید که در خانه‌ای سلاح‌های خوبی وجود دارد که بدردتان می‌خورد و می‌توانید از شر سلاح‌های ضعیف Emmet خلاص شوید…در نیمه شب باید او را در این ماموریت و بدست آوردن سلاح‌ها همراهی کنید…

بعد از دمو سوار ماشین بزرگی شده‌اید، به سمت مقصد حرکت کنید. وقتی به مقصد رسیدید روی محل قرمز رنگ بایستید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید وارد خانه شوید. درون خانه با دکمه C بنشینید و با فشار دادن کنترل به آرامی حرکت کنید. باید در این خانه شش جعبه را بردارید. جعبه‌ها با فلش سبز در بالایشان مشخص هستند.

یک نگاهی به همین اتاق بیندازید گوشه اتاق اولین جعبه را پیدا خواهید کرد نزدیک جعبه شوید تا کارل جعبه را بردارد حال کنترل را فشار دهید و به سمت بیرون بروید مراقب باشید تولبار سمت راست پر نشود (میزان سر و صدا) اگر پر شود پیرمرد از خواب بیدار می‌شود. جعبه را به بیرون خانه ببرید و درون پشت کامیون بگذارید. باز وارد خانه شوید اینبار در آشپزخانه رو به روی گاز می‌توانید یک جعبه دیگر پیدا کنید. آن را نیز به بیرون ببرید و درون کامیون بگذارید. فقط باید دقت کنید که موقع باز کردن درها سر و صدا ایجاد می‌شود باید همیشه کنترل را فشار دهید تا پیرمرد بیدار نشود. حال از پله‌ها به آرامی بالا بروید در بالای پله‌ها می‌توانید سومین جعبه را پیدا کنید. وقتی روی پله‌ها هستید مراقب باشید که سر و صدا ایجاد نکنید. به بیرون بروید و جعبه سوم را نیز پشت کامیون بگذارید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Invasion

تصاویری از پیرمرد و آخرین جعبه!

بار دیگر وارد خانه شوید. در طبقه دوم به انتهای راهرو بروید و رو به روی اتاق خواب پیرمرد جعبه را بردارید و به بیرون ساختمان و درون کامیون قرار دهید. جعبه پنجم در اتاق خوابی که پیرمرد در آن خوابیده می‌باشد. (دقیقا اتاق روبه روی همان جایی که جعبه چهارم را پیدا کردید.) جعبه آخر نیز درون اتاق پیرمرد پشت تخت خواب می‌باشد باید در اتاق پیرمرد خیلی آهسته حرکت کنید و همیشه کنترل را فشار دهید تا پیرمرد بیدار نشود. (عکس بالا محل آخرین جعبه مشخص است.) بعد از برداشتن آخرین جعبه به بیرون بروید و اینبار سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید و وارد Lookup شوید تا مرحله به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Home Invasion

بعد از پایان این ماموریت می‌توانید به ماشین‌های Boxville و مراحل فرعی دزدی دسترسی پیدا کنید. ماشین را در دایره قرمز که در عکس بالا مشخص است پیدا خواهید کرد. با این ماشین و فشار R به اینگونه ماموریت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. (اطلاعات بیشتر در نکته 16)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است