راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت A Home in the Hills (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: در حال بحث در مورد کازینو و کارهای سختش هستید که “مد داگ” صحیح و سالم سر می‌رسد. او به شما می‌گوید که عمارتش توسط Big Poppa که یک مواد فروش سابقه‌دار است تصاحب شده است! باید آن عمارت زیبا را پس بگیرید! زمان بازگشت به خانه و اینبار زندگی کردن در یک عمارت بزرگ است!!

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله و سلاح‌های قدرتمند همراه داشته باشید

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills

بعد از دیدن دمو در یک هواپیما در آسمان هستید. بعد از صحبت‌ها از درون هواپیما با چتر به پایین بپرید. بلافاصله چتر را باز کنید. رو به رویتان علامت‌های قرمز که روی باند فرود هلکوپتر است را می‌بینید به آن سمت با چتر بروید و روی باند فرود بیایید. بلافاصله دشمنان به شما حمله می‌کنند. همه آنهایی که اطراف عمارت هستند را بکشید و منطقه را پاکسازی کنید. در همین محل کنار دستگاه‌ها می‌توانید جلیقه ضدگلوله را بردارید. بعد از کشتن دشمنان از مسیر سراشیبی پایین بروید و بوسیله در ورودی که با علامت زرد مشخص شده است وارد عمارت شوید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills

بعد از صحبت‌های کوتاهی مبارزه دوباره شروع می‌شود. دشمنان درون باغچه مخفی شده‌اند آنها را بکشید و دشمنان دیگری که از در وارد می‌شوند را نیز از سر راه بردارید و به سمت داخل عمارت پیشروی کنید. به یک راهرو می‌رسید، به یکباره وارد آن نشوید. تمام اتاق‌ها پر از دشمن است که برایتان کمین کرده‌اند. C را بزنید و بنشینید و با فکر دشمنان را بکشید و به هریک از اتاق‌ها سرک بکشید و آنها را پاکسازی کنید. هیچ عجله‌ای نباید در پیشروی کنید چراکه دشمنان به صورت مکرر در راهرو ظاهر می‌شوند. همینطور دشمنان را در راهرو و اتاق‌ها بکشید و به جلو بروید. قبل از اتمام راهرو درون اتاق یکی مانده به آخر سمت چپ که بروید یک جلیقه ضدگلوله دیگر پیدا خواهید کرد.

وقتی از راهرو و اتاق‌ها گذشتید و دشمنان را کشتید به یک پله‌ می‌رسید. قبل از پایین رفتن از آن دشمنان را از همان بالا بکشید و اتاق پایین را پاکسازی کنید. مراقب باشید از راهروی قبلی باز دشمنان برایتان مزاحمت ایجاد میکنند آنها را بکشید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین تمام دشمنان را بکشید. مراقب باشید در اتاق پشتی نیز دشمنان برایتان کمین کرده‌اند. در آشپزخانه نیز دشمنان کمی کردند. اگر به خون احتیاج دارید قلب را از آشپزخانه بردارید. همینطور جلو بروید و آخرین دشمنان را نیز بکشید و به سمت علامت قرمز بروید. وقتی به Big Poppa برسید (علامت قرمز) او از دست شما فرار می‌کند او را تعقیب کنید مراقب باشید در طول مسیر دشمنانی مزاحمتان می‌شوند همه آنها را بکشید و او را تعقیب کنید. در نهایت او از عمارت فرار می‌کند.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت A Home in the Hills

شما نیز از عمارت بیرون بروید و به تعقیب او بپردازید. سوار ماشین شوید و او را تعقیب کنید. او با علامت قرمز روی نقشه مشخص است. باید او را تعقیب کنید و به ماشینش ضربه بزنید و شلیک کنید تا متوقف شود و او را بکشید یا ماشینش را منفجر کنید تا کشته شود. در هر صورت بعد از کشتن او ماموریت به پایان می‌رسد و شما عمارت مد داگ را پس می‌گیرید! (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است