راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mike Toreno

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mike Toreno

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Mike Toreno (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Jizzy)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: یکی از دوستان T-Bone به نام مایک به دردسر افتاده و در پشتی ونی گیر کرده است تا قبل از تمام شدن باطری‌ گوشی‌اش باید او را پیدا کنید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mike Toreno

بعد از دمو سوار ماشین شوید، کمی به سمت جلو حرکت کنید بعد از صحبت‌های T-Bone علامتی روی نقشه ظاهر می‌شود به آن سمت بروید، وقتی نزدیک محل شدید T-Bone متوجه می‌شود که مسیر را اشتباه آمدید و علامت دیگری روی نقشه ظاهر می‌شود، باز در نزدیکی محل دوم او به شما می‌گوید که فکر می‌کند که مایک در محل دیگری باشد، اینبار به سمت فرودگاه می‌روید. وقتی به فرودگاه رسیدید، از دروازه اصلی داخل شوید. در اینجا دیگر علامتی روی نقشه ظاهر نمی‌شود بلکه تولباری در سمت راست پدید می‌آید که هرچه به سمت هدف نزدیک شوید پرتر می‌شود. از سر بالایی بالا بروید و وارد محیط اصلی فرودگاه شوید. به سمت چپ بروید و مستقیم ادامه دهید. محل دقیق سیگنال و ونی که به دنبالش هستید در عکس بالا مشخص شده است. مستقیم به آن سمت بروید. با اینکار دشمنان به همراه ون و دو موتور فرار می‌کنند. باید آنها را تعقیب کنید. وقتی یکی از موتور سوارها را به زمین بیندازید ماشین متوقف می‌شود و تمام دشمنان به سمتتان هجوم می‌آورند. کمی دورتر از ماشین پیاده شوید. با C بنشینید و پشت ماشین پناه بگیرید و شروع به کشتن دشمنان کنید. (با علامت قرمز روی مینی مپ مشخص هستند) از ماشین به عنوان سپر استفاده کنید تا آسیبِ کمتری ببینید. همینطور در حالت نشسته می‌توانید به چپ و راست غلت بزنید. بعد از کشتن دشمنان دموی دیگری شروع می‌شود. 

بعد از دمو چندین تیر به ماشین زرد بزنید و آن را منفجر کنید. بعد سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. بعد از خروج از فرودگاه پلیس شما را تعقیب می‌کند. به سمت مکانیک (عکس در نقشه: راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Mike Toreno 1) بروید و ماشین را رنگ کنید تا از شرِ پلیس‌ها خلاص شوید. (دیگر نکات مهم بازی) حال محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 7000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است