راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت Learning to Fly و یادگیری پرواز این مراحل را بدست می‌آورید. (دقت کنید می‌توانید این سری ماموریت را کلا نادیده بگیرید و به شهر Las Venturas بروید اما این ماموریت‌ها بسیار جذاب هستند و برایتان علاوه بر پول اضافی زیاد، آیتم‌ خاصی نیز مهیا می‌کنند!)

مرحله : N.O.E (علامت روی نقشه )

مرحله : Stowaway (علامت روی نقشه )

مرحله : Black Project (علامت روی نقشه )

مرحله : Green Goo (علامت روی نقشه )

ماموریت Black Project (علامت روی نقشه )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: در این مرحله Truth یکی از دوستان قدیمی‌تان را ملاقات می‌کنید! او هنوز در حال و هوای خودش سیر می‌کند! او شما را به یک منطقه ممنوعه به نام AREA 69 می‌برد تا برای او یک ماموریت عجیب انجام دهید. باید به این منطقه‌ی تا دندان مسلح نفوذ کنید و وسیله سری (جت‌پک) این منطقه را به سرقت ببرید!

این ماموریت را باید بین ساعات 8 شب تا 6 صبح آغاز کنید...جلیقه ضد گلوله و همینطور سلاح‌ مناسب مخصوصا تفنگ نشانه دار و همینطور کلت صداخفه کن‌دار را برای این ماموریت همراه داشته باشید… این ماموریت سخت و البته طولانی است.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

بعد از دمو در جلوی یک پایگاه نظامی قرار دارید. هدف نفوذ به این پایگاه نظامی و ورود به بخش ممنوعه آن برای بدست آوردن Jetpack آیتم ویژه بازی است که می‌توانید با آن در آسمان پرواز کنید!

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

در سراسر این پادگان برجک‌هایی قرار دارد که نور افکن‌های روی آنها نصب شده است باید افراد بالای این برجک‌ها را بکشید و نور افکن‌ها را از بین ببرید و از با کشتن سربازان به سمت مرکز این پادگان حرکت کنید. ابتدا با تفنگ نشانه‌دار نورافکن جلوی در پادگان را تخریب کنید. دشمنان جلوی در ورودی را با کلت صداخفه‌ کن‌دار بکشید و وارد پادگان شوید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

دشمنان با رنگ قرمز کم رنگ، نور افکن‌ها قرمز پررنگ و محلی که باید به آن سمت بروید با رنگ زرد مشخص است. با C بنشینید و آرام جلو بروید و دشمنان را بکشید، همینطور دشمنان روی زمین را با کلت و نور افکن‌ها را با تفنگ نشانه‌دار از پیش رو بردارید. دشمنان بالای برجک‌ها را نیز می‌توانید با کلت یا با تفنگ نشانه دار بکشید. به سمت راست پادگان که بروید در آنجا در برجک گردی که در عکس بالا نیز مشخص است می‌توانید یک جلیقه ضدگلوله پیدا کنید. ناگهانی و بدون فکر وسط پادگان نروید چراکه دشمنان سلاح‌های قدرتمندی دارند که با چند شلیک شما را شکست می‌دهند.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

وقتی بیشتر دشمنان را کشتید (بیشتر با تفنگ نشانه‌دار کارشان را بسازید مخصوصا آنهایی که بالای برجک‌ها هستند چراکه قدرت تیر زیادی دارند.) به آرامی به وسط پادگان و نزدیک محل زرد رنگ بروید و خود را به دریچه‌ای که در عکس بالا مشخص است برسانید و با شلیک به بطری وسطش آن را باز کنید و داخل شوید. همینطور از تونل بگذرید تا به یک دریچه برسید خون را بردارید و بعد دریچه را تخریب کنید و وارد محیط سری شوید تا دموی کوتاهی آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

بعد از دمو، متوجه می‌شوید که زنگ خطر به صدا در آمده و در خطر جدی هستید از اینجا به بعد باید بسیار مراقب باشید و بدون فکر وارد اتاق‌ها نشوید و با فکر پیش بروید. با C بنشینید کل مسیر را باید نیم خیز بروید. وارد در باز شوید و از پله‌ها پایین بروید، در اتاق پیش رویتان در پایین اگر دقت کنید یک سرباز می‌بینید به آرامی با کلت (صداخفه کن‌دار) او را بکشید به جلو بروید در سمت چپ بعد از در یک سرباز وجود دارد او را بکشید. از پله‌های سمت راست بالا بروید و جلیقه ضدگلوله را بردارید. (مسلسل بزرگ پیشنهاد نمی‌شود استفاده از آن شما را بیشتر در تیرس دشمنان قرار می‌دهد چراکه مسیر زیادی باقی مانده است!)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project
روی محل قرمز رنگ بروید تا بخش SAM از کار بیفتد.

دوباره از پله‌ها پایین بروید و اینبار شروع کنید دشمنانی که در طبقه پایین هستند و از همین جا در تیررس‌تان هستند را بکشید. به یکباره به سمت پله‌ها نروید تعداد دشمنان طبقه پایین زیاد است از همین روی پله‌ها شروع به شلیک و کشتن دشمنان کنید. سعی کنید فقط به سر شلیک کنید و فقط از کلت (صداخفه کن‌دار) استفاده کنید. دشمنان با رنگ قرمز در مینی مپ مشخص هستند و این به شما در پیشبرد مرحله بسیار کمک می‌کند. بعد از کشتن دشمنان از پله‌ها پایین بروید. در انتهای اتاق پایین یک مسیر سراشیبی و یک اتاق دیگر قرار دارد. به آرامی وارد اتاق بعدی شوید. در اینجا تعدادی دکتر نیز حضور دارند. احتیاج به کشتن آنها نیست فقط سربازان را بکشید. در پایین این بخش نیز سربازان حضور دارند پس باید مراقب آنها نیز باشید. از روی راهروی فلزی به سمت دیگر بروید، در آنجا وارد اتاق بعدی شده، در سمت چپ یک جلیقه ضدگلوله دیگر است. به سمت راست بروید و وارد در باز شوید. کمی جلوتر وارد اتاقی می‌شوید که در عکس بالا مشخص است وارد بخش قرمز رنگ شوید تا بخش SAM از کار بیفتد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

مسیر را به عقب برگردید و وارد راهروی فلزی شوید اینبار از پله‌هایی که در وسط قرار دارد به پایین بروید، قبلش مراقب سربازان باشید و کارشان را بسازید. جلوتر بروید و از پله‌های قبل از مسیر مسدود شده بالا بروید. در اینجا با دشمنان دیگری رو به رو می‌شوید. دشمنان را بکشید و راهرو را پیش بروید و بعد وارد راهروی سمت چپ شوید. دشمنان را بکشید و بعد باز به سمت چپ بروید و از راهرو به سمت بالا بروید و وارد اتاق کنترل شوید. وارد اتاق سمت چپ شوید و جلیقه را بردارید. از کنار دکتر کارت ورود (با رنگ سبز روی مینی مپ مشخص است) را بردارید و روی محل قرمز بروید تا در باز شود. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

در اینجا به یک راه پله می‌رسید که رویش پر از سربازانی است که برایتان کمین کرده‌اند پس بدون فکر جلو رفتن باعث مرگتان می‌شود. قبل از اینکه وارد محوطه شوید از دور نشانه بروید و دشمنانی که در تیررس هستند را بکشید و بعد وارد راهرو شوید. آرام به سمت پایین پله‌ نشانه بروید و دشمنانی که در پایین هستند را بکشید (عکس بالا) و کم کم پایین بروید. مراقب باشید و دشمنان روی پله‌ها را بکشید و تا پایین مسیر پیش روی کنید. در پایین جت‌پک را پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Black Project

بعد از برداشتن جت پک کلیک چپ را فشار دهید تا بالا رفته و از محل خارج شوید. (مراقب دشمنانی که دوباره روی راه پله ظاهر می‌شوند باشید) بعد به سمت محل زرد رنگ بروید و در محل قرمز رنگ پایین بیایید تا ماموریت به پایان برسد. (باید مرحله بعد یعنی ماموریت Green Goo را انجام دهید تا به جت پک دسترسی پیدا کنید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است