راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل مرتبط با Zero

راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل مرتبط با Zero

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

خلاصه داستان

خلاصه مراحل: برای سرمایه‌گذاری مغازه Zero که دارای مشکلات جدی است را با قیمت مناسب می‌خرید تا به او در رشد کارش کمک کنید….

ابتدا به علامت در نقشه بروید و روی خانه سبز جلوی مغازه بروید و با 30,000$ آن را خریداری کنید. بعد از خریداری مغازه Zero با شما تماس می‌گیرد و علامت دیگری روی نقشه مشخص می‌شود. به آنجا بروید و روی دایره قرمز بایستید تا اولین ماوریت این سری آغاز شود.

ماموریت Air Raid

(علامت روی نقشه )

ماموریت Air Raid

بعد از دمو شما کنترل یک رگبار بزرگ را در دست دارید. از همه سمت به سمت شما و Zero هواپیماهای کوچک در حال پرواز است. باید آنها را در هوا منفجر کنید و مراقب تولبار سمت راست بالا نیز باشید که خالی نشود. دقت کنید وقتی خیلی دور هستند به آنها شلیک کنید و سریع آنها را از بین ببرید. هواپیماها از هر سمتی ممکن است ظاهر شوند نیم نگاهی به مینی مپ سمت چپ پایین داشته باشید و به محض اینکه دایره قرمزی از دور دیدید به آن سمت بچرخید و از دور حساب هواپیماها را برسید. این روش را به مدت سه دقیقه ادامه دهید و سیگنال را حفظ کنید و نگذارید از بین برود تا مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید. (بعد از رد کردن این مرحله 3000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Supply Lines

(علامت روی نقشه )

ماموریت Supply Lines

باز به سمت علامت بروید و دمو را ببینید. بعد از دمو یک هواپیما را کنترل می‌کنید. با فشار کلیک چپ و راست هواپیما را بالا و پایین ببرید و با E تیراندازی کنید. در نقشه پنج علامت قرمز مشخص است. باید به سراغ هریک بروید و با تیراندازی به موقع هر پنج وسیله نقلیه را نابود کنید. نیم نگاهی به سوختی که در سمت راست بالا مشخص است داشته باشید. اگر کنترل هواپیما روی هوا برایتان سخت است می‌توانید در نزدیکی هر هدف نزدیک زمین بروید و در موقعیت مناسب به هدف‌ها شلیک کنید. مراقب باشید اگر بیش از حد به شما شلیک شود مرحله Fail می‌شود. سه ون، یک دوچرخه سوار، یک موتور سوار هدف‌هایی هستند که باید نابود کنید. بعد از نابود کردن اهداف باید به سمت محل مشخص شده در نقشه پرواز کنید و روی سقف ساختمان فرود بیایید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 5000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت New Model Army

(علامت روی نقشه )

ماموریت New Model Army

باز به سمت علامت بروید و دمو را ببینید. بعد از دمو در یک میدان مبارزه عجیب هستید. هدف این قسمت این است که به ماشین مسابقه‌ای کمک کنید که تا قبل از تمام شدن زمان از موانع بگذرد و به پایان مسیر برسد. ابتدا با هلکوپتر به سراغ بشکه‌ای که مسیر پل را مسدود کرده بروید. در نزدیکی بشکه R را بزنید تا آن به قرقره هلکوپتر وصل شود و آن را از روی پل بردارید تا ماشین حرکت کند. جلوتر در جاده باز بشکه‌ای در مسیر جاده است آن را بردارید تا ماشین بتواند جلو برود. حال به سمت پایگاه بازگردید و یک تخته فلزیِ دراز بردارید و آن را روی شکافی که ماشین جلوی آن گیر کرده قرار دهید و پل ایجاد کنید. (عکس بالا)

ماموریت New Model Army

حال به پایگاه برگردید و یک بمب بردارید و به سمت تانکی که به سمت ماشین شلیک می‌کند ببرید و روی آن بیندازید و نابودش کنید. مراقب تولبار سمت راست بالا باشید و نگذارید خون ماشین تمام شود. همینطور یک تانک دیگر در انتهای مسیر وجود دارد باز به پایگاه برگردید و بمب دیگری بردارید و روی سرش بیندازید. مراقب باشید دشمن جلوی مسیر ماشینتان بشکه می‌گذارد آنها را بردارید تا ماشین بتواند سریع پیش برود. جلوتر باز با تخته فلزی یک پل دیگر درست کنید و صبر کنید تا ماشین از رویش بگذرید. همینطور مراقب ماشین باشید و راهش را باز کنید تا ماشین به پایگاه حریف برسد و برنده شود. با برنده شدن در مسابقه مرحله به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله 7000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Beefy Baron

حالا که ماموریت‌های مرتبط Zero را انجام دادید علامت $ جلوی مغازه ظاهر می‌شود. حال می‌توانید هر چند وقت یکبار به طور مداوم از این مکان پول در بیاورید. (حتما سر بزنید و روی $ بروید و پول‌ها را بردارید) همینطور می‌توانید وارد مغازه شوید و در دفتر وارد بخش قرمز رنگ شوید تا بتوانید تا دلتان می‌خواهد ون با هلکوپتر بترکانید و این مینی گیم را تجربه کنید. این مرحله جایزه‌ای ندارد ولی برای سرگرمی جذاب است.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است