راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Robbing Uncle Sam (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Ryder از شما می‌پرسد که چرا او مدرسه را ول کرده و شما در جوابش می‌گویید، به خاطر اینکه او از 10 سالگی موادفروشی می‌کرده است! اما او نظر دیگری دارد! به نظر Ryder، او باهوش‌تر از این بود که بخواهد به مدرسه برود و درس بخواند!! پیشنهاد هوشمندانه او برای بدست آوردن سلاح‌های بیشتر، رفتن سراغ ارتش است!

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

بعد از دمو سوار کامیون شوید و تا محل مشخص شده در نقشه پیش بروید و در محل قرمز رنگ ماشین را پارک کنید. باید به پایگاه کوچکی از ارتش نفوذ کنید تا از آنجا سلاح بدزدید! ابتدا باید به سمت دیگر دیوار بروید. نزدیک دیوار و به سمت راست در بروید و از آن بالا رفته و سربازی که پشت دیوار است را بکشید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

به پایین این بخش بپرید و در پایین به Switchی که در عکس بالا مشخص شده است شلیک کنید تا در باز شود و Ryder ماشین را به داخل بیاورد. با اینکار تعدادی از سربازانِ درونِ پایگاه به سمت شما حمله می‌کنند. با C بنشینید، به سرشان نشانه بروید و شلیک کنید. یکی دیگر از دشمنان در سمت چپ سوله که با علامت قرمز مشخص است قرار دارد او را نیز از دور بکشید و بعد نزدیک سوله شوید. دقیقا Switchی که در عکس بالا وجود دارد با رنگ قرمز کنار سوله نیز قرار دارد. با شلیک به آن در سوله را باز کنید. مراقب باشید، درون سوله دو سرباز مسلح وجود دارد. در کنار سوله پناه بگیرید. (با C بنشینید) بعد به سرهایشان شلیک کنید تا سریع کشته شوند. روی زمین غلت بخورید تا کمترین آسیب را ببینید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

بعد از کشتن دشمنان، ماشین Forklift روی نقشه با رنگ آبی مشخص می‌شود. به سمتش بروید و سوارش شوید. شش جعبه را باید پشت ماشین Ryder قرار دهید. چهار تا دقیقا رو به روی ماشین Forklift مشخص هستند. با ماشین آنها را باید حمل کنید و درون کامیون قرار دهید. با ماشین نزدیک جعبه‌ها شوید و R را فشار دهید تا آنها را به سمت بالا یا پایین ببرید و بعد جعبه را به پشت ماشین قرار دهید. همینطور جعبه‌ها را پشت کامیون قرار دهید. وقتی سه جعبه را گذاشتید تعدادی از سربازان سر می‌رسند. بهتر است از ماشین پیاده شوید و دشمنان را بکشید و بعد سوار ماشین شده و چهارمین جعبه را نیز پشت کامیون قرار دهید. (دقت کنید باید از Ryder مراقبت کنید. تولبار خون او در سمت راست مشخص است اگر او کشته شود ماموریت Fail می‌شود.)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Robbing Uncle Sam

حال باید به سراغ دو جعبه آخر بروید. آنها در بیرون سوله قرار دارند. دو جعبه آخر در عکس بالا مشخص شده‌اند. جعبه‌ها را بردارید و پشت کامیون بگذارید. مراقب سربازان نیز باشید و آنها را بکشید. وقتی همه جعبه‌ها را پشت کامیون گذاشتید سریع سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. جیپ‌های ارتش شما را در طول مسیر تعقیب می‌کنند. می‌توانید با فشار H از Ryder بخواهید از جعبه‌ها برای منحرف کردن ماشین‌ها استفاده کند. در کل به سمت محل مشخص شده حرکت کنید و در قسمت قرمز رنگ قرار بگیرید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است