راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Burning Desire

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Burning Desire

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Burning Desire (علامت روی نقشه مرحله بیست: Burning Desire)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: افسر پلیس Tenpenny با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد که در رستورانی با او ملاقات کنید. Tenpennyدوباره گوشزد می‌کند که مال او هستید و باید هرآنچه دستور می‌دهد را انجام دهید! او به شما ماموریت می‌دهد که فرد گانگستری را به قتل برسانید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Burning Desire

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید. در این محل باید کوکتول مولتووها را بردارید. بعد از برداشتن آنها به سمت محل مشخص شده بروید. زیاد نزدیک محل نشوید. در نزدیکی محل مشخص شده که یک خانه است از ماشین پیاده شده و نشسته (حالت نیم خیز با C) و به سمت عقب خانه بروید. هدف این بخش این است که به سمت پنجره‌ها کوکتول بیندازید و خانه را به آتش بکشید. تفنگ صداخفه کن که از مرحله قبلی (ماموریت Madd Dogg’s Rhymes) بدست آوردید بسیار به کارتان می‌آید. دشمنان را با تفنگ هدشات کنید و به پشت ساختمان بروید. در پشت ساختمان نیز دشمنان را بکشید و مراقب باشید که کشته نشوید. در پشت ساختمان حتما یادتان باشد که جلیقه ضد گلوله را بردارید. حال از بین سلاح‌های خود کوکتول را انتخاب کنید (با فشار Tab) و به سمت پنجره‌ها پرت کنید و آنها را به آتش بکشید. این پنجره‌ها با علامت مربع‌های قرمز رنگ روی مینی‌ مپ مشخص هستند. باید به شکلی کوکتول‌ها را بیندازید تا پنجره‌ها بشکند و آتش به درون سرایت کند. بعد از اینکه سه پنجره جلو را شکستید به جلوی ساختمان بروید. در جلوی ساختمان نیز چندین نفر منتظر شما هستند با C حالت نیم‌خیز بروید تا تیراندازی به شما سختر شود و دشمنان را یکی یکی بکشید. دو پنجره جلو را نیز با کوکتول به آتش بکشید تا دمو آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Burning Desire

درحین دمو می‌بینید که یک دختر در داخل خانه در میان آتش گیر افتاده است. باید به داخل خانه بروید و او را نجات دهید. داخل خانه شوید و راهرو رو به رویتان را به سمت جلو بروید. قبل از اتاق آتش گرفته‌ی انتهای راهرو وارد در انتهایی سمت راست شوید و در آشپزخانه آنجا کپسول ضدحریق را با زدن E بردارید. حال با کمک این کپسول می‌توانید آتش محیط را خاموش کنید. ابتدا از در جلوی آشپزخانه وارد هال شوید، در اینجا از طریق گوشه‌ی هال وارد اتاق شوید در آنجا از پله‌ها بالا بروید و خود را به طبقه دوم برسانید. در طبقه دوم راهرو را تا انتها جلو بروید و خود را به اتاق انتهای طبقه برسانید و با استفاده از کپسول آتش جلوی اتاق را خاموش کنید تا به دختر برسید. (کلیک راست را فشار دهید و با کلیک چپ از کپسول استفاده کنید.)

حال باید مسیر را بازگردید و به همراه دختر خود را به بیرون از ساختمان برسانید. وارد اتاق رو به رویتان شوید و آتش جلوی در اتاق را خاموش کنید. وارد اتاق بعدی شوید و بعد آتش سمت چپ درون راهرو را خاموش کنید. مسیر را ادامه دهید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین آتش جلوی آشپزخانه را خاموش کنید و داخل شوید. حال مسیر را همینطور ادامه دهید و وارد اتاق بعدی و از آنجا به سمت در خروجی بروید. بعد از خروج از ساختمان سوار ماشین شوید و دختر را تا خانه‌اش برسانید. وقتی دختر را به خانه رساندید او به دوست دختر شما تبدیل می‌شود و با علامت قلب قرمز در نقشه مشخص می‌شود. می‌توانید در آینده و در بین مراحل به پیش او بروید و با او به کافه یا رستوران بروید. او توقع زیادی ندارد و حتی کافه و رستوران‌های محل نیز او را شاد می‌کنند. این مراحل کاملا فرعی هستند. (بعد از رد کردن این مرحله Denise به عنوان دوست دختر شما خواهد شد.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است