راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Drive-By

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Drive-By

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Drive-By (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله:  به نظر می‌رسد Ryder فکر می‌کند که شما راننده بدی هستید و مانند احمق‌ها رانندگی می‌کنید! (یا اینکه به رانندگی شما حسودی می‌کند!) در کل بعد از صحبتی باید کمی در منطقه تحت سلطه Ballasها رانندگی کنید و خودی نشان دهید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Drive-By

Ballas‌ها را در منطقه‌شان زیر بگیرید…

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت منطقه Ballas‌ها بروید. وقتی به محل دایره قرمز رنگ رسیدید، دموی کوتاهی آغاز می‌شود. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت اولین محل قرمز رنگ پیش بروید در اینجا باید صبر کنید افراد گروه دشمنان را بکشند یا با E و Q به راست و چپ نگاه و تیراندازی کنید تا شما نیز به آنها کمک کرده‌ باشید. خون ماشین نیز در سمت راست بالا مشخص است پس باید به آن هم توجه کنید که تمام نشود تا مرحله Fail نشود. بعد از اینکه ماشین اول را منفجر کردید و Ballas‌ها را کشتید به سراغ علامت‌های قرمز دوم در نقشه بروید که در کوچه بعدی هستند. سه نفر را بکشید می‌توانید پیاده شوید و مسلسل و پول‌هایشان را بردارید و بعد به سراغ محل قرمز بعدی بروید. در قسمت بعدی چهار Ballas‌ دیگر منتظر شما هستند آنها را هم بکشید مراقب باشید زیاد به ماشین آسیب نرسد، حتی می‌توانید آنها را زیرهم بگیرید. اینبار به سمت پارک Glen بروید و افرادی که در زیر پل هستند را بکشید و زیر بگیرید. (فقط مراقب باشید تولبار سمت راست خالی نشود.)

بعد از این پلیس شما را دنبال می‌کند از دست آنها فرار کنید. برای خلاص شدن از شر پلیس‌ها به سمت علامت در نقشه بروید و درون محل رفته تا ماشین رنگ دیگری شود. کمی صبر کنید تا حالت چشمک زن ستاره‌ها به پایان برسد و بعد به سمت محله و جلوی خانه Sweet بروید تا مرحله به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 500 دلار پول بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است