راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Running Dog

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Running Dog

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Running Dog (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: زمانی که به خانه دوست قدیمی خود Big Smoke سر می‌زنید با افسرپلیس Tenpenny و همکارش رو به رو می‌شوید! Big Smoke می‌گوید که آنها دست از سرش برنمی‌دارند و از او اطلاعات می‌خواهند اما او بچه محل‌هایش را نمی‌فروشد… او ادعا می‌کند می‌خواهد به دخترعمویش که تازه از مکزیکو به شهر آمده سر بزند، او را همراهی کنید…

بهتر است قبل از شروع این ماموریت به باشگاه (با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas روی نقشه) بروید و Stamina یا انرژی خود را ارتقا دهید. (توضیحات بیشتر نکته 10)

بعد از دمو سوار ماشینِ Big Smoke شوید و به سمت محل مشخص شده‌ی زرد رنگ حرکت کنید و در محل قرمز رنگ پارک کنید تا دموی بعدی آغاز شود. (داستانِ دخترعمو ساختگی بود!) بعد از دمو باید به دنبال یکی از اعضای گروه Vagos بدوید. دقت کنید برای این مرحله داشتن انرژی بسیار به دردتان می‌خورد. پس رفتن به باشگاه را فراموش نکنید. مسیر را به دنبال او بدوید و از فنس‌های رو به رویتان با زدن Space بگذرید. با شیفت باید بدوید. ولی فشار بیش از حد شیفت نیز باعث می‌شود خسته شوید. اما این به میزان Staminaی شما بستگی دارد که تا چه حد قبل از خسته شدن بدوید. مرد با مربع قرمز رنگ در مینی‌مپ مشخص است. به دنبالش بدوید و از موانع با استفاده از Space بپرید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Running Dog

اعضای گروه Vagos با پیشانی بند زرد مشخص هستند…

در طول مسیر ممکن است اعضای گروه Vagos به شما شلیک کنند. یک اسلحه مناسب داشته باشید و آنها را بکشید و بعد به دنبال مرد حرکت کنید. مسیر را به دنبال مرد بروید و نگذارید زیاد از شما فاصله بگیرد و گمش نکنید. همینطور در طول خانه‌ها و خیابان‌ها مرد را تعقیب کنید و به او نزدیک شوید. وقتی نزدیک مرد بودید با اسلحه به او چند شلیک کنید و کارش را بسازید. بلافاصله بعد از کشتن مرد ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است