راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway 

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت Learning to Fly و یادگیری پرواز این مراحل را بدست می‌آورید. (دقت کنید می‌توانید این سری ماموریت را کلا نادیده بگیرید و به شهر Las Venturas بروید اما این ماموریت‌ها بسیار جذاب هستند و برایتان علاوه بر پول اضافی زیاد، آیتم‌ خاصی نیز مهیا می‌کنند!)

مرحله : N.O.E (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway  1)

مرحله : Stowaway (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway  1)

مرحله : Black Project (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway  1)

مرحله : Green Goo (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway  1)

ماموریت Stowaway (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway  1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: یک هواپیمای غریبه به همراه سه ماشین وارد فرودگاه‌ شما شده‌اند… Toreno شما را با خبر می‌کند که آنها در حال تامین تجهیزاتی یک سری دیکتاتور در خارج مرزها هستند و به شما ماموریت می‌دهد که هواپیما و محموله درونش را نابود کنید…

برای این ماموریت بهتر از سلاح سرد مناسب با خود همراه داشته باشید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway 

بعد از دمو و صحبت‌ها سوار موتور هستید، ماشین‌ها را نادیده بگیرید و به سرعت به سمت هواپیما بروید. مراقب باشید از درون هواپیما بشکه‌هایی به بیرون پرت می‌شود نباید به بشکه‌ها برخورد کنید پس تا رسیدن نزدیک به هواپیما از کنار رانندگی کنید، بعد به سرعت داخل هواپیما شده تا بخش اولیه ماموریت به پایان برسد. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Stowaway 

بخش دوم این ماموریت درون هواپیما هستید. دقت کنید در اینجا نباید به هیچ عنوان از سلاح گرم و اسلحه استفاده کنید چراکه باعث می‌شود هواپیما منفجر شده و سقوط کنید. بشکه‌هایی که به سمتتان می‌آید که شما را از هواپیما بیرون پرت کند را با تیر نزنید و فقط گوشه‌ها مخفی شوید و به سمت بالای هواپیما بروید و تمام افراد داخل هواپیما را با یک سلاح سرد مانند شمشیر یا چوب بیسبال از پا در بیاورید. تمام دشمنان مخصوصا فردی که یک چتر نجات دارد را بکشید. چتر را بردارید حال به انتهای هواپیما بروید. Tab را فشار دهید و از بین سلاح‌هایتان Remote Explosive را انتخاب کنید. بمب را روی یکی بشکه‌های انتهای هواپیما بکارید و از هواپیما بوسیله چتر نجات بیرون بپرید و هواپیما را منفجر کنید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 20000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است