راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Just Business

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Just Business

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Just Business (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: به پیش Big Smoke می‌روید اما او در پارکینگ خانه‌اش مخفی شده است. او از شما می‌خواهد که او را تا جایی برسانید و شما قبول می‌کنید که او را همراهی کنید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Just Business

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به محل زرد رنگِ مشخص شده در نقشه بروید و در قسمت قرمز رنگ بایستید تا دمو آغاز شود. بعد از دموی کوتاهی باید به Big Smoke کمک کنید و دشمنان را بکشید. دقت کنید باید به سرعت به سمت دشمنان شلیک کنید و سریع آنها را بکشید، چراکه خون Smoke نیز در سمت راست مشخص است و باید قبل از اینکه او یا خودتان کشته شوید، دشمنان را از پیش رو بردارید. پس وقتی که درگیری شروع شد به سرعت C را بزنید و پشت دیوارها و موانع سمت راست بخزید و از پشت آنجا به سمت دشمنان و سرهایشان شلیک کنید تا سریعتر کشته شوند. (عکس بالا)

تعداد دشمنان کمی زیاد است و آنها با علامت قرمز روی نقشه مشخص شده‌اند. اگر به سمت دیگر این مکان بروید یک جلیقه ضدگلوله پیدا خواهید کرد. فقط باید بسیار مراقب باشید و با دقت پشت مکان‌های مختلف پناه بگیرید و دشمنان را از پیش رو بردارید. وقتی که همه دشمنان این طبقه را کشتید به صورت اتوماتیک به بیرون از ساختمان خواهید رفت پس بهتر است قبل از بیرون رفتن جلیقه را بردارید. تعداد دشمنان کمی زیاد است اما اگر حواستان را جمع کنید و پشت محل‌ها پناه بگیرید از پس آنها برخواهید آمد. در بالاکن‌های بالای محیط نیز دشمنان وجود دارند، مراقب باشید و آنها را نیز بکشید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Just Business

بعد از خروج از ساختمان، بلافاصله پشت باغچه کوچک پناه بگیرید و به سمت دشمنانی که رو به رویتان هستند شلیک کنید. به سرهایشان شلیک کنید تا سریع کشته شوند. یادتان باشد که تفنگ‌هایشان را بردارید. بعد از کشتن دشمنان بیرون از ساختمان دمویی آغاز می‌شود و در آن Big Smoke سوار موتوری می‌شود و CJ نیز پشتش می‌نشیند. دشمنان از هر سمت به سمتتان حمله می‌کنند شما باید با تیراندازی آنها را متوقف کنید. ابتدا تعدادی موتور سوار شما را تعقیب می‌کنند. به سرنشین و راکب شلیک کنید و آنها را از جاده منحرف کنید. جلوتر Big Smoke جلوی چند ماشین می‌ایستد به افرادی که در بین ماشین‌ها نشسته‌اند شلیک کنید و آنها را بکشید. وقتی دوباره راه افتادید تعدادِ بیشتری موتور سوار مزاحمتان می‌شوند، به سرعت آنها را از پیش رو بردارید. چند ماشین و بعد یک کامیون بزرگ نیز وارد معرکه می‌شوند! به راننده ماشین‌ها شلیک کنید تا کشته شوند و از تعقیب شما دست بردارند. (یا به کاپوت ماشین‌ها شلیک کنید تا به آتش کشیده شوند) همینطور دشمنان را بکشید و پیش بروید. مراقب باشید که تیر زیادی به موتور نخورد وگرنه منفجر شده و ماموریت Fail می‌شود. جلوتر بعد از گذر از تونل و رسیدن به جاده‌ی باریک به بشکه‌های قرمز شلیک کنید تا آخرین دشمنان را نیز بکشید. بعد از گذر از این بخش این مرحله به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است