راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Wu Zi Mu و Farewell, My Love

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت‌های مسابقه خارج از شهر

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Wu Zi Mu

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Wu Zi Mu و Farewell, My Love 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: سزار شما را به یک مسابقه رانندگی با ماشین‌های سریع دعوت می‌کند، بوی پول به مشام می‌رسد باید سری به او بزنید! در آنجا شما برای اولین بار با یک مرد چینی عجیب به نام Woozie رو به رو می‌شوید… سزار در مورد او به شما هشدار می‌دهد…

بعد از انجام ماموریت Against All Odds سزار با شما تماس می‌گیرد و شما را به یک مسابقه رانندگی دعوت می‌کند. به علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Wu Zi Mu و Farewell, My Love 1 در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Wu Zi Mu

در این مرحله باید مسابقه را برنده شوید و حتما مقام اول را بدست بیاورید. احتیاج به رانندگی بسیار سریع نیست بلکه دقت در رانندگی می‌تواند شانس شما را در پیروزی در مسابقه بالاتر ببرد. باید در طی مسابقه از بین علامت‌های قرمز رد شوید و از دیگر ماشین‌ها جلو بزنید و اول شوید. در بخش‌های ابتدایی مسابقه مراقب باشید که از مسیر منحرف نشوید و داخل رودخانه نیفتید. همینطور در حین رد شدن از پل باید مراقب باشید و به دقت از پل رد شوید. جلوتر وارد مزرعه‌ای می‌شوید. سعی نکنید از مسیر وسط حرکت کنید از مسیر سمت چپ بروید و خود را به علامت قرمز برسانید. عجله نکنید و با دقت رانندگی کنید و اول بودن خود را حفظ کنید تا بتوانید پیروز این مسابقه شوید. همینطور به نقشه نگاه کنید و اگر برایتان میسر بود حتما از مسیرهای بی‌راهه برای نزدیک‌تر کردن راهتان استفاده کنید ولی بیشتر سعی کنید در جاده‌ اصلی بمانید و یک نگاه‌تان به مینی مپ باشد. اگر با تمرکز رانندگی کنید کار سختی را در پیش نخواهید داشت. (بعد از پیروزی در این مسابقه 5000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Farewell, My Love

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Wu Zi Mu و Farewell, My Love 1)

خلاصه داستان

خلاصه مراحل: در این مسابقه شما بار دیگر Catalina را ملاقات می‌کند! او می‌گوید وقتی که در مورد این صحبت می‌کرد که فقط رابطه ما کاری است یعنی عاشق‌تان بوده است! اما در آخر او می‌گوید عشق جدیدی برای خود پیدا کرده است! (روانی!)

این مرحله را بعد از اتمام مراحل سرقت بدست می‌آورید.

در این مرحله باید حتما مسابقه را پیروز شوید. همینطور باید از بین علامت‌های قرمز گذر کنید و در مسیر باقی بمانید و حتما اول شوید تا این ماموریت را به پایان برسانید. دقت در این مسابقه ضروری است و باید سرعت خود را نیز حفظ کنید. زمین این مرحله دقیقا معکوس مرحله King in Exile (مرحله‌ای که توضیحاتش در بالا است) می‌باشد پس توضیح اضافه‌ای لازم ندارد. فقط اینکه به نقشه نگاه کنید و اگر برایتان میسر بود حتما از مسیرهای بی‌راهه برای نزدیک‌تر کردن راهتان استفاده کنید ولی بیشتر سعی کنید در جاده‌ اصلی بمانید و یک نگاه‌تان به مینی مپ باشد. بعد از پیروزی در این مسابقه شما به گاراژی در San Fierro دسترسی پیدا می‌کنید. 

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است