راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Grove 4 Life

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Grove 4 Life

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Grove 4 Life (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله:  مانند قدیم Sweet بچه‌های محله را دور هم جمع کرده تا برایشان سخنرانی کند! او می‌گوید همه باید بدانند Grove Street دوباره برگشته است و زمان آن است که این مسئله را به دیگر گروه‌ها ثابت کنند. 

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله و مسلسل قدرتمند (M4) همراه داشته باشید

نکته: در این ماموریت می‌توانید چند تن از اعضای محله را همراه خود ببرید. به جلوی هریک از اعضای سبز Grove Street بروید و دکمه بالا از روی کیبورد را بزنید تا آنها به گروه شما ملحق شوند. هرچه احترام یا Respect شما بیشتر باشد می‌توانید افراد بیشتری با خود همراه کنید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Grove 4 Life

بعد از دمو باید به یکی از مناطق Ballas حمله کنید و آن را از چنگ این گروه در بیاورید. سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. در آنجا مثل چند مرحله قبلی یک جنگ بین گروه‌ها راه بیندازید. فقط کافی است به چند تا از اعضای Ballas که لباس بنفش پوشیدند شلیک کنید تا نبرد آغاز شود. این بخش به صورت چشمک‌زن در می‌آید و دشمنان دیگر با رنگ بنفش به شما حمله کنند. با دیدن مینی مپ متوجه می‌شوید که از کدام سمت Ballasها به سمتتان یورش می‌آورند، به سراغشان بروید و کارشان را بسازید. در این محل قلب و جلیقه ضدگلوله نیز ظاهر می‌شود در صورت لزوم به سراغ آنها نیز بروید. همینطور دشمنان را بکشید تا این بخش را به کنترل افراد خودتان در بیاورید. وقتی تمام دشمنان را کشتید این بخش به رنگ سبز در می‌آید. به سراغ بخش بنفش دیگر بروید و مانند قبل یک نبرد آغاز کنید و بعد دشمنانی که به سمتتان یورش می‌آورند را بکشید تا این بخش را نیز سبز کنید. وقتی دو تا از بخش‌های بنفش را سبز کردید و پس گرفتید Sweet از شما می‌خواهد او را به خانه بازگردانید. او را به خانه برگردانید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 10000$ و مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است