راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ice Cold Killa

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ice Cold Killa

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Ice Cold Killa (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: طبق اطلاعاتی که Woozie در اخیارتان قرار داده، باید تلفن Jizzy را بدست بیاورید تا مکان قرار ملاقات بزرگ Ballasها را شناسایی کنید… Cesar برای انجام بهتر این ماموریت به شما یک کلت صداخفه‌کن دار می‌دهد! حال باید به کلوپ بروید و Jizzy را غافلگیر کنید…

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید و سلاح مناسب همراه داشته باشید.

این ماموریت را باید از ساعت ۸ شب تا ۶ صبح انجام دهید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ice Cold Killa

بعد از دمو به سمت کلوپ که در نقشه با علامت زرد مشخص شده است بروید. در جلوی آن روی علامت قرمز بایستید تا مکان دیگری روی نقشه مشخص شود. این مکان دری کوچک در بالای کلوپ است که باید از آنجا داخل مکان شوید. در ساختمان کناری در سمت چپ‌تان یک سری پله است که شما را به بالای ساختمانِ کلوپ می‌رسانید. از پله‌ها بالا بروید و مسیر را ادامه دهید تا دقیقا روی کلوپ برسید. حال روی سقف کلوپ بپرید. (عکس بالا) روی سقف بوسیله در داخل کلوپ شوید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ice Cold Killa

در داخل کلوپ، C را بزنید و بنشینید و آرام خود را به طبقه اول و محل مشخص شده برسانید تا با Jizzy ملاقات کنید. از پله‌ها پایین بروید و به پیش Jizzy رفته تا دمو آغاز شود. بعد از دمو بلافاصله پشت محلی پناه بگیرید و دشمنانی که در کلوپ به شما حمله می‌کنند را بکشید. از تفنگ صداخفه کن استفاده کنید تا سریع دشمنان را هدشات کنید. اول تمام دشمنان رو به رویتان را بکشید، بعد به سمت در خروجی بروید. فقط مراقبت باشید دو محافظ در آنجا کمین کردند آن دو را نیز بکشید و از کلوپ خارج شوید. حال سوار ماشین شوید و به تعقیب ماشینی که Jizzy با آن در حال فرار با آن است بپردازید. کنارِ ماشین بروید و با شلیک مسلسل به آن سعی کنید آن را متوقف کنید. کمی جلوتر که ماشین آتش گرفت Jizzy از آن خارج می‌شود و پا به فرار می‌گذارد او را تعقیب کنید و بکشید و بعد گوشی همراه او را بردارید. در آخر سزار با شما تماس می‌گیرد، بعد از پایان تماس ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 12000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است