راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Green Sabre

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Green Sabre

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت The Green Sabre (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: خانه Sweet حسابی شلوغ است و او در حال سخنرانی دیده می‌شود! محله بلاخره اعتماد به نفس خود را بدست آورده است و Sweet نیز حسابی به خاطر کمک‌هایتان به محله به شما افتخار می‌کند… قرار است بار دیگر به Ballasی‌ها یک درس حسابی بدهید… بعد از این صحبت‌ها سزار با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد که به ملاقاتش بروید تا چیزی را نشان‌تان دهد که باور کردنش برایتان سخت است!

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Green Sabre

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید و در محل قرمز رنگ پارک کنید و بعد سوار ماشینی که با رنگ آبی مشخص شده است شوید. در دمو با واقعیت‌های تلخی رو به رو می‌شوید اینکه Big Smoke و Ryder با گروه Ballas و افسر پلیس فاسد Tenpenny دستشان در یک کاسه است و به شما و برادرتان و در کل محله در حال خیانت هستند…

بعد از دمو باید به کمک Sweet بروید. خون او در سمت راست بالا مشخص شده است. باید قبل از خالی شدن تولبار خودتان به محل مشخص شده در نقشه برسانید. با سرعت و دقت رانندگی کنید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. بعد از اینکه به محل رسیدید کمی دورتر پارک کنید و به سمت اعضای Ballas که با رنگ قرمز مشخص هستند شلیک کنید و آنها را بکشید و بعد به سمت Sweet بروید و خود را به او برسانید و وارد محل قرمز شوید. بعد از دموی کوتاهی باید Ballasهای بیشتری بکشید. پشت ماشین‌ پناه بگیرید و به سمت دشمنان که با رنگ قرمز مشخص هستند شلیک کنید. حواستان به مینی مپ باشد وقتی نقاط قرمز دیدید به آن سمت بشوید و به سمت دشمنان که از ماشین در حال پیاده شدن هستند شلیک کنید. بعد از کشتن چند سری از Ballasها پلیس‌ها سر می‌رسند و CJ و Sweet را دستگیر می‌کنند. بعد از دیدن دمویی کوتاه در خارج از شهر هستید و ماموریت به پایان می‌رسد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است