راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت King in Exile (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile 1)

خلاصه داستان

خلاصه مراحل: سزار و خواهرتان کندل در دردسر بزرگی گیر افتادند و روی سرشان پول گذاشته‌اند! به همین دلیل آنها مجبور شدند از Los Santos فرار کنند و به شما پناه بیاورند…

ابتدای ماموریت: بلافاصله در انتهای مرحله Body Harvest از طریق تلفن سزار با شما تماس می‌گیرد، سزار و کندل به دردسر افتادند باید به آنها سر بزنید، این ماموریت با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile 1 در نقشه مشخص است. بعد از دیدن دمو باید مراحل دیگر را انجام دهید، بعد از این دوبار در هفته (شنبه و چهارشنبه) ماشینی که حامل محموله قاچاق Smoke به سمت San Fierro هست را می‌توانید بدزدید. فعلا باید صبر کنید تا زمانش سر برسد و باید در این بین ماموریت‌های دیگر را انجام دهید.

بعد از انجام ماموریت‌های مختلف در San Fierro سزار با شما تماس می‌گیرد و به شما می‌گوید که محموله Smoke به سمت San Fierro در حرکت است.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile

بلافاصله بعد از صحبت‌های سزار یک علامت قرمز روی نقشه مشخص می‌شود. این علامت در محله اصلی شما در Los Santos قرار دارد. اما در حال حرکت به سمت San Fierro است پس تا قبل از رسیدن محموله می‌توانید در بین راه به آن حمله کنید و پول اضافی در بیاورید. وقتی به ماشین حامل محموله رسیدید آنها را  تعقیب کنید ولی نباید آن را منفجر کنید. فقط باید به پشت آن ضربه بزنید تا محموله‌ها روی زمین بیفتند تا بتوانید آنها را بردارید. اگر تمام محموله را خالی کنید 1500$ بدست می‌آورید. هر دفعه ممکن است این مبلغ متفاوت باشد. در کل این مرحله بیشتر مخصوص درآمدزایی بیشتر است.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت King in Exile

بعضی وقت‌ها باید موتوری را تعقیب کنید و محموله‌اش را بدزدید. در کل مبلغی که بدست می‌آورید و کاری که باید بکنید کاملا تصادفی است و می‌توانید به عنوان یک کار فرعی هر هفته با زنگ زدن سزار آن را انجام دهید. (اگر حوصله داشتید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است