راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Reuniting the Families

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Reuniting the Families

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Reuniting the Families (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: برادرتان Sweet قصد دارد دوباره گروه را متحد کند و مشکلات آن را با دیگر گروه‌ها حل و فصل کند، برای این منظور گروه‌ها در متلی دور هم جمع می‌شوند تا مشکلاتشان را کنار بگذارند، اما…

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید و سلاح مناسب همراه داشته باشید.

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در محل قرمز پارک کنید تا دمو آغاز شود. در حین دمو می‌بینید که این یک پاپوش و تله است و پلیس‌ها به سرعت سر می‌رسند. باید Sweet را نجات دهید. پس بلافاصله بعد از اتمام دمو وارد ساختمان شوید. در داخل ساختمان، با زدن C بنشینید و یک تفنگ مناسب بردارید و از پله‌ها بالا بروید. مراقب باشید در بالای پله‌ها به طور ناگهانی یک پلیس ویژه به بیرون می‌پرد و به سمتتان تیراندازی می‌کند، مراقب باشید و او را بکشید و بعد وارد راهرو شوید و فردی که در انتهای راهرو قرار دارد را بکشید. به سمت جلو و بعد راست بروید. کمی جلوتر دری شکسته می‌شود و تعدادی پلیس وارد می‌شوند، به آرامی به سر آنها شلیک کنید تا سریع کشته شوند. در اینجا یک دختر وارد اتاق دیگری می‌شود اگر خونتان کم است می‌توانید نزدیک دختر شوید تا او خونتان را پر کند. وارد راهروی بعدی شوید، در اینجا مراقب باشید تعدادی دشمن از سقف و به وسیله تناب پایین می‌آیند. آنها را بکشید در راهروی سمت راست نیز تعدادی دشمن حضور دارند کار آنها را نیز بسازید و وارد همان راهرو شوید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. یک دختر دیگر نیز وارد اتاق می‌شود می‌توانید خونتان را با کمک او پر کنید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Reuniting the Families

حال وارد انتهای راهرو شوید، در اینجا بالای پله‌ها پلیس را بکشید، مراقب پلیس پایین پله‌ها نیز باشید و کارش را بسازید. (عکس بالا) حال در سمت راست وارد راهرو بعدی شوید. در اینجا تعداد پلیس‌ها زیاد هستند و باید مراقب سلامتی خود باشید. در گوشه پناه بگیرید و به آرامی به سر دشمنان از دور شلیک کنید تا کشته شوند. بهتر است فاصله‌تان را حفظ کنید و نزدیک پله‌ها به سمتشان شلیک کنید تا آسیب کمتری ببینید. بعد از کشتن تمام دشمنانِ درون راهرو، به سمت انتهای آن بروید. فقط مراقب باشید در اتاق انتهایی یک پلیس به بیرون می‌پرد، سریع آن را بکشید. وارد اتاق کناری شوید و با Sweet ملاقات کنید. حال باید به همراه او از ساختمان فرار کنید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Reuniting the Families

بعد از دموی کوتاهی بالای پشت بام هستید. هلکوپتر پلیس نیز سر رسیده است. ابتدا پلیس‌هایی که روی هلکوپتر هستند را با شلیک بکشید تا خیالتان راحت شود بعد به دنبال Sweet به پایین پله‌ها بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید به تیراندازی به سمت ماشین‌های پلیس مشغول شوید. میزان سلامت ماشین در سمت راست بالا مشخص شده است. باید مراقب باشید که تولبار خالی نشود، پس به سمت ماشین‌ها شلیک کنید و نگذارید که به شما آسیبی وارد کنند. در طول مسیر پلیس‌های موتور سوار شما را تعقیب می‌کنند و حتی روی کاپوت ماشین می‌پرند باید آنها را به سرعت بکشید. به همین شکل به پلیس‌هایی که شما را تعقیب می‌کنند شلیک کنید (بیشتر به کاپوت جلوی ماشین‌ها شلیک کنید تا ماشین آنها سریع آتش بگیرد)  تا وقتی که دمو آغاز شود و شاهد سوراخ شدن بیلبورد تبلیغاتی باشید! بعد از این ماموریت تمام شده است. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است