راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت The Da Nang Thang (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Woozie به شما ماموریت می‌دهد که به سراغ کشتی بزرگی بروید تا جلوی اعضای گروه تبهکار ویتنامی Da Nang Boy که قرار است به زودی وارد شهر شوند را بگیرید و…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

بعد از دمو سوار هلکوپتر به سمت کشتی می‌روید، یک مسلسل بزرگ در اختیارِ شماست، صبر کنید تا به کشتی برسید. در روی کشتی دشمنان با علامت قرمز مشخص هستند، به سمت آنها شلیک کنید و کارشان را بسازید. هلکوپتر دور کشتی می‌چرخد و شما باید دشمنانی که در روی کانتینرها هستند را بکشید. ناگهان یک فرد با آر‌پی‌جی به هلکوپتر شلیک می‌کند و در آب سقوط می‌کنید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

بعد از سقوط به سمت علامت قرمز مشخص شده شنا کنید تا از نبردبان بالا بروید. در کشتی اسلحه ندارید و فقط یک چاقو در اختیار دارید. با C بنشینید و به سمت دشمنی که جلوتر است بروید و با چاقو از پشت کارش را بسازید. شات‌گان فرد را بردارید. حال طبق عکس مشخص شده با پرش باید از کانتینرها بالا بروید و خود را به بالای محل برسانید. در بالای کانتینرها به سمت دیگر بروید و از طرف دیگر پایین بیایید.

در اینجا مراقب دشمنان باشید و از شاتگان برای کشتن آنها که در کانتینرهای مقابلتان هستند استفاده کنید و مسلسل‌هایشان را بعد از کشتن‌شان بردارید. باز از کانتینرهای مقابلتان بالا بروید تا به محلی در میان کانتینرها برسید که به سمت جلو راه دارد. به سمت جلو و بعد در انتها به سمت چپ بروید، کمی جلوتر چندین دشمن برایتان کمین کردند در گوشه‌ای با C بنشینید و به سرهایشان شلیک کنید. مراقب باشید بالای کانتینرها نیز دشمن وجود دارد. کمی جلوتر بعد از کشتن دشمنان در بین کانتینرهای سمت راست خون پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

حال مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. به سمت راست بروید و دشمنان را بکشید و پیشروی کنید. در سمت راست مراقب باشید دشمنان شما را غافلگیر می‌کنند، در شکاف بین دو کانتینر سمت راست مخفی شوید و دشمنان را از پا در بیاورید. کمی جلوتر وقتی داخل مانع بپرید چند دشمن به سراغتان می‌آیند آنها را به سرعت بکشید. در سمت دیگر کانتینرها به سمت پایین بپرید، مسیر سمت چپ را ادامه دهید تا به محلی برسید که می‌توانید به پایین بپرید و نزدیک  محل قرمز رنگ شوید تا دمو آغاز شود. (عکس بالا)  بعد از دمو باید به سراغ کانتینر قرمز رنگ بروید و افرادی که درون آن اسیر شده‌اند را نجات دهید. به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید، مراقب باشید برخی در پشت کانتینرها مخفی شده‌اند تا شما را غافلگیر کنند. بعد از کشتن دشمنان به سمت جلو و محل کانتینر که با علامت سبز مشخص است بروید و قفل جلوی در را با تیر بشکنید تا دموی دیگری آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

بعد از اتمام دمو خود را به محلی که دو کانتینر قرمز است برسانید. (عکس بالا) در آنجا هم جلیقه ضدگلوله وجود دارد و هم می‌توانید مسلسل را بردارید تا تیرهایتان بیشتر شود. حال از کانتینرها بالا بروید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. دوباره از کانتینرها بالا بروید تا خودتان را به بالاترین نقطه کشتی برسانید. (در نقشه با رنگ قرمز مشخص شده است.)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت The Da Nang Thang

خود را به کابین اصلی برسانید دشمنان جلو در را بکشید و وارد کابین شوید و به سمت پله‌ها بروید. مراقب باشید در بالای پله‌ها دشمنان کمین کرده‌اند پس کارشان را بسازید و بعد خود را به بالاترین نقطه کابین برسانید. در آنجا کاپیتان کشتی با دو شمشیر منتظر شماست! او جوانمردانه یک شمشیر به شما می‌دهد و مثل یک سامورایی خوب کشته می‌شود! بعد از کشتن او به محل آبی مشخص شده در کشتی خود را برسانید تا بعد از دموی کوتاهی سوار قایق شوید و ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 15000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است