راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Back to School (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: طی یک تماس تلفنی Jethro به شما پیشنهاد می‌دهد که کمی رانندگی خود را ارتقا دهید…و به کلاس پیشرفته رانندگی بروید… 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

بعد را صحبت‌های تلفنی علامت راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition  در نقشه مشخص می‌شود. (نقشه بالا) فرصت خوبی است که کمی رانندگی خود را مورد امتحان قرار دهید و مهارت خود را پیشرفت دهید. به علامت مشخص شده در نقشه بروید و وارد ساختمان شوید. (نکته: یک دختر در این ساختمان است که با علامت آبی بالای سرش مشخص است. اگر می‌خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید و بتوانید با او قرار بگذارید، باید بیشتر بخورید و به قولی تولبار Fat شما بیشتر باشد.) به علامت مشخص شده بروید تا دموی کوتاهی آغاز شود. بعد از صحبت‌ها به جلوی تلوزیون بروید تا یکی یکی امتحانات رانندگی را انجام دهیم. دوازده امتحان در اینجا وجود دارد که با سه درجه طلایی، نقره‌ای و برنزی می‌توانید آنها را پاس کنید. برای پاس کردن هریک باید حداقل نمره برنزی را بدست بیاورید. با بدست آوردن حداقل نمره آزمون بعدی باز می‌شود و همینطور باید آزمون‌ها را انجام دهید تا هر دوازده تا را پاس کنید و آزمون نهایی آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون یک: جلوی تلوزیون و محل قرمز رنگ بایستید تا تست اول را انجام دهیم. باید در اولین آزمون یک دور 180 درجه بزنید. W و Space را همزمان فشار دهید و بعد به سمت چپ یا راست ماشین را حرکت دهید یک دایره کامل ایجاد کنید. بچرخید و در همان جایی که حرکت را آغاز کردید بایستید تا این آزمون را رد کنید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون دو: به سمت جلو و به سمت مخروط‌های قرمز بروید. مراقب باشید به آنها نخورید باید از بین آنها دور بزنید، از Space برای دور زدن دقیق و به موقع استفاده کنید. دقت کنید نباید حین دور زدن بایستید و گرنه این آزمون را رد می‌شوید. بعد از دور زدن بچرخید و به سمت همان جایی که حرکت کردید بروید و در آنجا بایستید تا نمره خوبی دریافت کنید.

آزمون سه: ابتدا انتخاب کنید که به راست یا چپ می‌خواهید بپیچید. در ابتدا به سمت جلو بروید و به سمت چپ یا راست طبق انتخاب خود بپیچید و در انتهای مسیر بایستید. نباید به مخروط‌ها برخورد کنید و باید دقیقا صاف در انتهای مسیر بایستید تا بالاترین امتیاز را بگیرید.

آزمون چهار: در این آزمون با ماشین پلیس هستید، روی تیغه‌ بروید و بعد کنترل ماشین را حفظ کنید و تا انتهای مسیر بدون برخورد با مخروط‌ها پیش بروید و در انتها صاف بایستید تا بیشترین امتیاز را بدست بیاورید. بعد از اینکه ماشین پنچر شد زیاد گاز ندهید و زیاد چپ و راست نکنید تا تعادل ماشین بهتر حفظ شود. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون پنج: در این آزمون باید پنج دور بین مخروط‌ها در سریعترین زمان ممکنه و البته با دقت لازم رانندگی کنید. نباید به مخروط‌ها برخورد کنید و نباید به هیچ عنوان بایستید و فقط سریع پنج دور در این مسابقه بروید تا بالاترین امتیاز را بگیرید. هنگام دور زدن از Space استفاده کنید تا سریع دور بزنید و بلافاصله با W گاز دهید تا ماشین نایستد. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون شش: در این آزمون باید از بین مخروط‌ها زیگزاگی رد شوید تا به انتهای مسیر در سریعترین زمان برسید. همینطور نباید به مخروط‌ها برخورد کنید. وقتی به انتهای مسیر رسیدید نایستید بلکه دور بزنید و به محلی که آزمون را شروع کردید برگردید و دقیق پارک کنید تا بالاترین امتیاز را بگیرید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون هفت: در این آزمون که کمی سخت است باید بین دو ماشینی که وجود دارد و دقیقا مانند آنها پارک کنید. هرچه دقیقتر و سریعتر اینکار را بکنید امتیاز بالاتری می‌گیرید. باید دقیقا بین آنها باشد و نباید فاصله زیادی وجود داشته باشد و همینطور باید هم راستای آنها پارک کنید.

آزمون هشت: با چرخ سمت چپ روی محل سراشیبی بروید تا ماشین روی یک چرخ حرکت کند، با یک چرخ مسیر را ادامه دهید و در محل قرمز به طور دقیق بایستید تا بیشترین امتیاز را بدست بیاورید. چند بار که اینکار را انجام دهید قلقش دستتان می‌آید و به راحتی این بخش را می‌گذرانید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون نه: باید دنده عقب بروید و در وسط محل به درستی بچرخید و بدون اینکه به مخروط‌ها برخورد کنید تا انتهای مسیر حرکت کنید و در آنجا بایستید تا بیشترین امتیاز را بدست بیاورید. این بخش کمی سخت است و برخورد نکردن به مخروط‌های وسط مخصوصا موقع چرخاندن کامل ماشین کمی برایتان مشکل ساز می‌شود اما با دقت و حوصله می‌توانید این بخش را رد کنید.

آزمون ده: در این آزمون باید به پهلوی ماشین پلیسی که جلوتر از شماست بزنید و در همین حالت او را متوقف کنید و خودتان نیز بایستید تا بیشترین امتیاز را بدست بیاورید. باید با زدن به گوشه ماشین جلویتان آن را منحرف کنید، ولی مشکل اینجاست حتما باید به کنار ماشین بزنید و کامل آن را برگردانید تا بیشترین امتیاز را بگیرید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School

آزمون یازده: این سخترین آزمون رانندگی است. باید به سمت سربالایی بروید و از گوشه آن برای چرخاندن کامل ماشین استفاده کنید. اما چرخاندن کامل ماشین کافی نیست باید ماشین را درست روی زمین برگردانید یعنی یک دور ماشین روی هوا بچرخد و بعد با چرخ‌هایش روی زمین فرود بیاید. اگر با سقف ماشین یا کناره‌ها فرود بیاید هیچ امتیازی بدست نمی‌آورید چراکه آسیب زیادی به ماشین وارد کرده‌اید. با چند بار آزمون و خطا موفق خواهید شد باید دقیقا فقط گوشه ماشین را روی سراشیبی بکشانید تا سریع ماشین بچرخد و روی چرخ‌ها مثل حالت اول فرود بیاید.

آزمون دوازده: در آزمون نهایی باید در شهر رانندگی کنید. نباید تصادف کنید و باید در سریعترین زمان ممکن به سمت محل بروید وقتی به محل رسیدید باید بازگردید و به کلاس رانندگی برگردید و جمع سرعت و دقت شما نمره نهایی را تشکیل می‌دهد، دقت کنید نباید در طول مسیر بایستید. (بعد از انجام این ماموریت مهارت رانندگی شما افزایش پیدا میکند و مسابقات شهر San Fierro با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School برایتان مشخص می‌شود.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است