راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Gray Imports

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Gray Imports

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Gray Imports (علامت روی نقشه مرحله بیست: Burning Desire)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: به پیش افسر پلیس Tenpenny بروید. او برای شما ماموریت دیگری دارد، باید به انبار گروه Ballas در اسکله بروید و جلوی معامله آنها با روس‌ها را بگیرید و غافلگیرشان کنید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Gray Imports

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در محل دمویی آغاز می‌شود و محل انبار به شما نشان داده می‌شود. حال باید راهی برای نفوذ به محل پیدا کنید. از در بزرگ انبار داخل شوید از همانجا با زدن C بنشینید و به سمت جلو پیش بروید. دشمنان از دور به شما نزدیک می‌شوند مراقب باشید و از سلاح صداخفه کن برای هدشات کردن آنها استفاده کنید. حتما سریع سلاح‌های SMG آنها را بردارید چراکه در این مرحله بسیار بدردتان می‌خورند. (حتی مراحل بعدی) همینطور می‌توانید با شلیک به بشکه‌های قرمز رنگ به صورت گروهی دشمنان را بکشید. تمام دشمنانِ بیرون انبار را بکشید. همینطور روی کانتینر سمت راستِ انبار می‌توانید یک جلیقه‌ی ضدگلوله پیدا کنید، حتما آن را بردارید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Gray Imports

از حالا به بعد از سلاح SMG  استفاده کنید. ابتدا قفل کنار در اصلی انبار را با تیر از بین ببرید. (عکس بالا) مراقب باشید بلافاصله چندین دشمن از داخل انبار به شما حمله می‌کنند در سمت چپ بنشینید و غلت بخورید و به سرشان شلیک کنید تا سریع کشته شوند. داخل انبار نیز بسیار مراقب باشید و نشسته حرکت کنید و دشمنان را بکشید. بعد از اینکه از کانتینر اول بگذرید باز دشمنان به سمتتان حمله می‌کنند و غافلگیرتان می‌کنند. مسیر را به سمت جلو بعد راست ادامه دهید. در محیط دیگر دشمنان باز به شما حمله می‌کنند بعد از کشتن آنها در پشت جعبه‌ها قلب را بردارید تا خونتان پر شود. دشمنان با علامت قرمز مشخص شده‌اند، در سمت دیگر با شلیک به بشکه‌های قرمز به صورت گروهی دشمنان را بکشید. در انتهای راهروی دیگر سمت دیگر نیز به بشکه‌های قرمز شلیک کنید و دو دشمن را بکشید. در پشتتان جلیقه ضدگلوله وجود دارد آن را بردارید و به سمت جلو بروید و بعد مسیر سمت راست و پله‌ها را در پیش بگیرید. از همان‌جا شروع کنید دشمنان را از دور بکشید و زیاد نزدیک نشوید چراکه اگر زیاد در تیرس باشید با SMG سریع کشته می‌شوید. در کنار پله‌ها یک بشکه قرمز است به آن شلیک کنید تا دشمنان به صورت گروهی کشته شوند. ابتدا دشمنان نزدیک پله‌ها را بکشید (تعداد دشمنان زیاد است) و بعد به سمت پله‌ها بروید و از آن بالا بروید. (در زیر پله‌ها نیز یک جلیقه دیگر وجود دارد.)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Gray Imports

در بالای پله‌ها نیز دشمنان را بکشید و مراقب باشید غافلگیرتان نکنند و روی پله‌ها بمانید و به سر دشمنان بالای پله‌ها شلیک کنید. در بالای پله‌ها مراقب دشمنی که دقیقا درون اتاق رو به روی پله‌ها است باشید و سریع او را بکشید. باید داخل اتاق شوید و دشمنان را بکشید. در اینجا رئیس اصلی گروه روسی که برای معامله آمده است پا به فرار می‌گذارد. او با رنگ قرمز در نقشه مشخص است. او را تعقیب کنید و از در دیگر خارج شوید و به او شلیک کنید. مراقب دیگر دشمنان باشید و آنها را سریع بکشید و زیاد عجله نکنید. در پایین پله‌ها چهار دشمن وجود دارد حتما دشمنی که در بالای محل است را نیز بکشید. (عکس بالا) بعد از کشتن تمام دشمنان به تعقیب دشمن اصلی بپردازید. در طول مسیر دشمنان دیگر را نیز بکشید. از بشکه‌های قرمز استفاده کنید و به سرعت دشمان را بکشید. همینطور مسیر را ادامه دهید درون حیاط سریع سوار موتور شوید و به دنبال علامت قرمز بروید. در نزدیکی ماشین که بودید از پشت موتور به آن شلیک کنید تا آتش بگیرید و منفجر شود، با اینکار مرحله به پایان می‌رسد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است