راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada

راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Monster

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: یک فرد ناشناس با شما تماس می‌گیرد و با تهدید خانوادتان از شما می‌خواهد تا در مکانی در بیرون شهر با او ملاقات کنید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Monster

بعد از رفتن به علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 1 داخل محل قرمز رنگ شده تا دمو آغاز شود. بعد از دمو، باید سوار ماشین شوید و در طول مسیر (که اصلا مشخص نیست) به سرعت حرکت کنید و از مکان‌های قرمز رنگ که روی نقشه مشخص است بگذرید. ۳۵ چک پوینت (محل قرمز) در طول نقشه وجود دارد که به هر کدام که برسید، بعدی ظاهر می‌شود. پس باید به سرعت از یکی به سمت دیگری بروید و زیر ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه از تمام ۳۵ چک پوینت رد شوید. فقط نکته مهم اینکه این ماشین‌ با چرخ‌های بزرگش به راحتی می‌تواند در هر مسیری حرکت کند و از تپه‌ها بالا برود و به راحتی‌ نیز چپه نمی‌شود پس از میان‌برها بروید تا زمان کمتری صرف کنید و همیشه از جاده اصلی استفاده نکنید. بعضی چک پوینت‌ها در بالای تپه‌هاست پس برای رفتن به این مکان‌ها با این ماشین مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. بعد از اینکه از خط پایان گذشتید این مرحله به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله 4000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Highjack

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: شخصیت Toreno که خیال می‌کردیم او را کشتیم (در مرحله شصت: Toreno’s Last Flight) در حقیقت زنده است و آن مردِ مرموز که شما را تهدید می‌کرد خود اوست… او به شما می‌گوید که برای یک ارگان دولتی کار می‌کند و از شما می‌خواهد که کارهایی که او نمی‌تواند را برایش انجام دهید. اینبار باید یک کامیون را برای او بدزدید…

ماموریت Highjack

بلافاصله بعد از ماموریت Monster فردی با شما تماس می‌گیرد و بعد باید باز به علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 4 بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو، سوار موتور شوید. سزار نیز با شماست و حالا به سمت علامت مشخص شده‌ی قرمز رانندگی کنید. این علامت یک کامیون بزرگِ در حالِ حرکت است. باید به سرعت به سمت کامیون بروید. وقتی نزدیک کامیون شدید اینجا کار سخت شما آغاز می‌شود باید موتور را نزدیکِ درِ جلویِ ماشین کنید (مانند عکس بالا) و چند ثانیه‌ای هم‌راستا با در ماشین حرکت کنید. یعنی اینجا نباید خیلی سریع و یا خیلی آهسته حرکت کنید و باید سرعتتان را با حرکت کامیون تنظیم کنید و چند ثانیه‌ای مکث کنید تا در این بین سزار بتواند روی کامیون پریده و در را باز کند و راننده را بیرون بیندازد. دقت کنید قبل از اینکه کامیون از بزرگراه خارج شود وقت دارید که آن را متوقف کنید. نکته دیگر اینکه فقط باید رانندگی کنید و تیراندازی و شلیک در این مرحله کارساز نیست. همینطور باید نزدیک در رانندگی کنید و گرنه سزار نمی‌تواند بپرد و هی به شما می‌گوید نزدیکتر و نزدیکتر و کارتان را سخت می‌کند. (خط وسط اتوبان را در نظر بگیرید و روی آن رانندگی کنید.) بعد از اینکه کامیون متوقف شد سوار آن شوید و به سمت محل مشخص شده بروید و در آنجا کامیون را پارک کنید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 7000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Interdiction

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 5)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Toreno دوباره با تهدید برادرِ زندانی‌تان از شما می‌خواهد که کاری برایش انجام دهید… شما باید به مکانی بروید و یک محموله با ارزش را برایش بیاورید…

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید. همینطور مسلسل‌های قوی همراهتان داشته باشید.

ماموریت Interdiction

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا یک آر پی جی منتظر شماست، آن را بردارید. یک علامت دیگر روی نقشه ظاهر می‌شود به آنجا بروید. این محل در بالای کوه است. وقتی به محل رسیدید، روی محل قرمز رنگ بروید تا دمو آغاز شود. در دمو می‌بینید که کارل علامتی را برای آمدن هلکوپتر برای رساندن محموله به شما روشن می‌کند اما در این بین دیگر هلکوپترها مزاحم می‌شوند و به شما حمله می‌کنند. بعد از دمو باید از شر هلکوپترهای مزاحم خلاص شوید. هلکوپتری که باید از آن حمایت کنید با رنگ آبی و دیگر هلکوپترهایی که باید آنها را نابود کنید با رنگ قرمز در مینی‌ مپ مشخص هستند. (هلکوپتر اصلی بزرگتر است)

باید با آر پی جی به هلکوپترها شلیک کنید و آنها را تخریب کنید. فقط دقت کنید زیر هلکوپترها نایستید چراکه با سقوط هلکوپترها روی سرتان خونتان را از دست می‌دهید و کشته می‌شوید. از کنار به آنها شلیک کنید و آنها را از بین ببرید. روی زمین نیز برخی دشمنان به شما شلیک می‌کنند، به سرعت آنها را نیز از بین ببرید و نگذارید زیاد مزاحمتان شوند و باز به سراغ دیگر هلکوپترها بروید و کارشان را بسازید. مراقب ماشین‌های پلیسی که سر می‌رسند باشید و با آر پی جی نابودشان کنید! (در زیر سقف یکی از چادرها خون و دیگری چترنجات است در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.) بعد از نابودسازی هلکوپترها، می‌بینید که محموله در مکانی متروکه رها می‌شود. به آنجا بروید (محموله با علامت سبز مشخص است) و محموله را بردارید. بعد از برداشتن آن به محل مشخص شده بروید و درون پارکینگ بروید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 1000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Verdant Meadows

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 5)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Toreno به شما ماموریت می‌دهد که یک فرودگاه قدیمی را خریداری کنید…

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به محل مشخص شده در نقشه یعنی راهنمای بازی GTA San Andreas / سری ماموریت های منطقه Tierra Robada 7 بروید و فرودگاه را با قیمت 80,000$ خریداری کنید. (اگر پول کافی ندارید حتما ماموریت‌های راه اندازی نمایشگاه ماشین در San Fierro را بروید و همینطور ماشین‌هایی که برای صادرات در سراسر نقشه وجود دارند را از محل دقیقشان پیدا کرده و صادر کنید تا پول کافی بدست بیاورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است