راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ran Fa Li

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ran Fa Li

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Ran Fa Li (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Woozie شما را به یکی از همکارانش یعنی Ran Fa Li آشنا می‌کند. Ran Fa Li به شما ماموریت می‌دهد که محموله‌ای را از فرودگاه به محل مشخص شده‌ای ببرید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Ran Fa Li

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت فرودگاه بروید. باید وارد پارکینگ فرودگاه شوید و خود را به ماشین پارک شده برسانید. محل پارکینگ با علامت زرد رنگ در نقشه مشخص است. وقتی رو به روی پارکینگ رسیدید، ماشین با علامت آبی در مینی مپ مشخص می‌شود. به آن سمت بروید و سوار ماشین شوید. در اینجا مشخص می‌شود که این یک تله و کمین بوده و شما در محاصره دشمنان گروه Da Nang Boys هستید. حال باید از پارکینگ فرار کنید و خودتان را به محل مشخص شده برسانید. مسیر مستقیم را بروید و بعد اولین بریدگی سمت چپ بپیچید. همینطور مستقیم بروید ولی دشمنان با ماشینی جلوی راهتان را می‌گیرند پس به سمت چپ باز بپیچید. کمی جلوتر باز ماشینی جلوی راهتان را می‌گیرد اینبار به سمت راست بروید و مستقیم مسیر را ادامه دهید. دشمنانی که به سمتتان تیر می‌زنند را می‌توانید زیر بگیرید و کمی جلوتر از پارکینگ خارج شوید.

با خارج شدن از پارکینگ، به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در طول مسیر دشمنان قصد دارند جلوی راهتان را بگیرند اما با زیر گرفتن‌شان آنها را از بین ببرید. مراقب تولبار سمت راست بالا باشید که میزان آسیبی که به ماشین وارد شده است را نشان می‌دهد. اگر این تولبار خالی شود ماموریت را Fail خواهید شد پس مراقب باشید. جلوتر دو موتور سوارِ دشمن شما را تعقیب می‌کنند. آنها با علامت قرمز در مینی مپ مشخص هستند. به سرعت به سمت هدف بروید و مراقب باشید آسیب زیادی به ماشین وارد نشود. یکی از راه حل‌های عاقلانه ایستادن و شلیک کردن و کشتن دشمنان است تا با خیال راحت بتوانید مسیر را بدون دردسر پیش بروید. بعد از این ماشین را به سمت مقصد ببرید و جلوی پارکینگ و محل قرمز پارک کنید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 6000$ بدست می‌آورید.)

(نکته فرعی: بعد از این مرحله به طور مکرر زنگ‌های مزاحمت آمیز Catalina شروع می‌شود که بسیار بامزه هستند!)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است