مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

در بازی GTA San Andreas برخی مراحل وجود دارد که به هیچ عنوان روی نقشه مشخص نیستند. پس برای اینکه راحت‌تر آنها را پیدا کنید در این بخش محل دقیق این مراحل را برایتان توضیح دادیم.

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

مراحل پیک Roboi's Food Mart

1. مراحل پیک Roboi’s Food Mart : در نقشه بالا بروید (شهر Los Santos) و سوار دوچرخه BMX جلوی رستوران شوید تا ماموریت شروع شود باید غذاها را به موقع به مقصد برسانید.

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

2. مراحل پیک Hippy Shopper : در نقشه بالا بروید (شهر San Fierro) و سوار موتور freeway جلوی مغازه شوید تا ماموریت شروع شود باید بسته‌ها را به موقع به مقصد برسانید.

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

3. مراحل پیک Burger Shot : در نقشه بالا بروید (شهر Las Venturas) و سوار موتور Faggio جلوی مغازه شوید تا ماموریت شروع شود باید غذاها را به موقع به مقصد برسانید.

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

4. چالش NRG-500 : سوار موتور NRG-500 که در این منطقه پارک شده شوید و بعد شروع کنید در کمترین زمان ممکنه از حلقه‌ها رد شوید. این مرحله بیشتر به مهارت‌های کنترلی شما برمی‌گردد. هر علامت را باید کمتر از ۱۰ ثانیه بگیرید تا بتوانید به درستی چالش را کامل کنید. باید با سرعت و زاویه درست بپرید تا به برخی از این علامت‌ها برسید. روی مهارت‌های موتور سواری خود کار کنید تا راحتر بتوانید این چالش را تکمیل کنید.

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

5. چالش‌های کوه The Chiliad : سوار دوچرخه‌ای که بالای کوه Chiliad است شوید تا چالش‌ها آغاز شود. دقت کنید باید بین ساعات ۷ صبح تا ۶ بعد از ظهر به این مکان بیایید. باید هر مسیر را تکمیل کنید تا مسیرهای بعدی بازی شود. در کل سه مسیر در این چالش وجود دارد. (برای صد در صد کردن بازی باید تمام این چالش‌ها را کامل کنید.)

مراحل مخفی بازی GTA San Andreas

6. چالش‌ BMX : سوار دوچرخه BMX مشخص شده در نقشه بالا (شهر Los Santos) شوید تا چالش آغاز شود. (باید مهارت دوچرخه سواری‌تان حتما بالای 20% باشد.) در کمترین زمان ممکنه آن را کامل کنید. برای رسیدن به هر علامت فقط ده ثانیه زمان دارید باید به درستی زمان را مدیریت کنید تا بتوانید این بخش را کامل کنید. برخی از علامت‌ها در هوا هستند و باید با پرش به آنها برسید، قبل از شروع چالش روی مهارت‌های دوچرخه سواری خود کار کنید تا بتوانید پرش‌های بلندتری انجام دهید.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است