راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت N.O.E

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت N.O.E

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت Learning to Fly و یادگیری پرواز این مراحل را بدست می‌آورید. (دقت کنید می‌توانید این سری ماموریت را کلا نادیده بگیرید و به شهر Las Venturas بروید اما این ماموریت‌ها بسیار جذاب هستند و برایتان علاوه بر پول اضافی زیاد، آیتم‌ خاصی نیز مهیا می‌کنند!)

مرحله : N.O.E (علامت روی نقشه )

مرحله : Stowaway (علامت روی نقشه )

مرحله : Black Project (علامت روی نقشه )

مرحله : Green Goo (علامت روی نقشه )

ماموریت N.O.E (علامت روی نقشه )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: بعد از یادگیری پرواز دوباره Toreno به سراغتان می‌آید. باید مقداری تجهیزات به افرادی برسانید. ولی نباید هواپیمایتان در رادار شناسایی شود پس باید در سطح پایین پرواز کنید…

بعد از دمو، سوار هواپیما شوید. باید بعد از یادگیری پرواز به درستی بدانید که چطور یک هواپیما را کنترل کنید پس در این راهنمایی چیزی در این مورد ذکر نمی‌شود چراکه در همان مرحله تمام موارد ذکر شده است. به سمت محل مشخص شده در نقشه پرواز کنید فقط نکته‌ای که این مرحله را سخت می‌کند در سطح پایین پرواز کردن است. دقت کنید یک تولبار در کنار مینی مپ است که خطی در آن بالا پایین می‌شود! باید دقت کنید نباید بگذارید خط به بالاترین نقطه برسد وقتی صدای بوق شنیدید باید هواپیما را پایین بیاورید تا خط نیز پایین بیاید. باید با دقت و در سطح پایین پرواز کنید تا شناسایی نشوید. یک تولبار visibility نیز در سمت راست قابل مشاهده است نباید این تولبار پر شود و باید آن را خالی یا در نیمه نگهدارید، این مهمترین کاری است که باید انجام دهید.

همینطور از روی پادگان که نزدیکی فرودگاه است رد نشوید چراکه به سرعت شناسایی می‌شوید. این ماموریت زمانی نیست پس بهتر است پادگان را دور بزنید و از کنارش بگذرید. فقط وقتی صدای بوق را شنیدید پایین بروید و در سطح پایین پرواز کنید. در غیر این صورت دو جنگنده به سراغتان می‌آید و هواپیما را منهدم می‌کند. اگر حتی جنگنده‌ها ظاهر شدند در سطح پایین پرواز کنید تا visibility کم شود و آنها گم‌تان کنند. همینطور در سطح پایین جلو بروید و به سمت علامت زرد حرکت کنید. وقتی نزدیک علامت بودید به سمت دایره قرمز بروید و از آن رد شوید. بعد از رد شدن از دایره به سمت فرودگاه برگردید و در محل قرمز فرود بیایید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 15000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است