راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش ششم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees بخش ششم: بازگشت به خانه

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

بعد از کتک‌کاری با باس و کشتنش حال باید به خانه برگردید. به سمت برید که دیواری با نشانه‌های زرد بر روی آن حکاکی شده است و آترئوس را اول به بالای دیوار بفرستید و سپس خود از آن بالا بروید. در بالا سنگی سبز رنگ روی زمین است اگر خون از دست داده‌اید با خرد کردنش جانتان را پر کنید. در نزدیکی شما یک Draugr ایستاده و پشتش به شماست، سپس بازی نکته‌ای را به شما یادآور می‌شود، اگر به اندازه کافی به دشمن صدمه بزنید حاله‌ای قرمز رنگ دور سرش ایجاد شده و بلافاصله محو می‌شود، در این لحظه شما می‌تواتید با فشردن آنالوگ سمت راست (R3) (یا در PC وسط موس) حریف را با دستانتان از وسط جِر دهید! حرکت بسیار خشن و در عین حال جذابی است سعی کنید روی بقیه Draugrها هم این موضوع را امتحان کنید. Draugrها را جِر داده و سپس از روی زمین هکسیلور را بردارید.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

دری در سمت راست قرار دارد که فعلاً قادر به باز کردنش نیستید. اما نگران نباشید بازی این در که Hidden Chambers نام دارد را برایتان در نقشه بازی علامت‌گذاری می‌کند تا زمانی که قابلیت باز کردن این درها را بدست بیاورید و دوباره سراغش برگردید. (بعد به سراغ این درها برخواهیم گشت) پس برگردید و از دیوار چوبی که با علامت زرد مشخص شده بالا بروید. در اینجا دوباره Draugreها منتظر شما هستند. آنها را بکشید و حتما از R3 (وسط موس در PC) برای Finisher استفاده کنید. سپس سروکله‌ی Reaverها پیدا می‌شود این مدل دشمنان به تبر شما ایمن هستند. پس با تبر قادر به زدن آنها نیستید و باید با چک و لقد با آنها تصویه حساب کنید. اگر بدون دریافت ضربه بتوانید آنها را به نیمه جانشان برسانید با R3 می‌توانید یک Finisher حسابی روی آنها اجرا کرده و جمجمه‌شان را خُرد کنید.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

سپس در اطراف بچرخید و اشیا شکستنی را بشکنید تا هکسیلور بیشتری بدست آورید. سپس به سمت قرقه‌ بروید که سمت چپ این مکان واقع شده است. بر روی طناب یکی از همان علامت‌هایی است که می‌توانید با تبرتان بشکنیدش و این کار را انجام دهید. به پایین بپرید، از پشت خانه‌ی کریتوس سر در میاورید. مسیر را ادامه دهید و روی کلبه E را بزنید. کریتوس آترئوس را به کلبه می‌فرستد و خود خاکستر همسرش را جمع می‌کند. بعد از دیدن دمو در خانه به سمت آترئوس بروید و با او صحبت کنید. 

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees/ بخش هفتم: نبرد با Stranger

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است