راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel / قسمت چهارم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هفت بازی The Magic Chisel 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله The Magic Chisel 

به سمت سر Thamur

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

مسیرتان را بسمت سر غول ادامه دهید کمی جلوتر چند Nightmare ظاهر می‌شوند آنها را بکشید و یخ را کنار بزنید تا دمو آغاز شود. در همین لحظه دراگرها شما را محاصره می‌کنند. انواع دراگرها برای گرفتن انتقام به سمتتان یورش می‌آورند پس از تمام توانایی‌های خود برای از بین بردنشان بهره ببرید. بعد از آنکه موج اول را از بین بردید، در موج دوم نه تنها دراگرها بلکه دو Ogre نیز به شما حمله می‌کنند. اگر نوار خشم اسپارتان پر هست، از آن بر علیه Ogre قوی‌تر استفاده کنید (در بالاترین درجه سختی بهتر است به سراغ ضعیفتر بروید تا کشته شود) و زمانی که کریتوس بر روی سرش قرار گرفت و کنترل Ogre بدست شما سپرده شد از آن برای از بین بردن دراگرها استفاده کنید و سپس به سراغ Ogre دیگر بروید. با پایان یافتن نزاع سروکله‌ی سیندری بر روی صخره کناری پیدا می‌شود و برایتان زنجیری پایین می‌اندازد. ابتدا تمام لوت‌های روی زمین را بردارید و بعد به پیش او بروید. 

او تبرتان را اندکی بهبود می‌دهد و اکنون می‌تواتید به خرید یا ارتقاء دادن سلاح‌هایتان بپردازید. مطمئن شوید که کمان و Quiver آترئوس حداقل level4 باشند. برای رسیدن به چکش بزرگ که در دوردست می‌بینید، باید غول را جابه‌جا کنید! اگر ریش‌هایش را ببینید متوجه کریستال‌های شکننده قرمز می‌شوید با آنها شروع کنید. وقتی هر سه را نابود کردید وسطی را بچرخانید تا در پشتش کریستال قرمز مشخص شود و آن را نیز منفجر کنید. بعد از نابود کردن تمام کریستال‌ها با کمان آترئوس مسیری جدید باز خواهد شد. 

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

وارد مسیر جدید شوید، همینطور مسیر را ادامه دهید تا به صندوق هکسیلور برسید، بعد مسیر سمت چپ را پیش بروید. جلوتر به دنبال دری  بگردید و واردش شوید. با ورود به این مکان با یک دشمن جدید روبرو می‌شوید، وایکینگی یخ‌زده که شمشیر و سپری بزرگ دارد. این داداش قلچماقمان وقتی می‌خواهد ضربه بزند باسن مبارکش را به سمت شما می‌گیرد، اگر طمع کنید و دُم به تله دهید، چنان ضربتی نثارتان می‌کند که توان بلند شدن نخواهید داشت، در این لحظه Runic Attack می‌تواند روی او تاثیر داشته باشد. او ضرباتی قدرتمند می‌زند یا به سمتتان جهش می‌کند یا شمشیرش را دور خود می‌چرخاند ولی بعد از این حملات برای بازیابی توانش می‌ایستد، پس نوبت شماست که حال او را جا بیاورید. اما طمع نکنید، زیرا می‌تواند از یک ضربه به ضربه‌ی غیرقابل بلوک سوئیچ کند یعنی combo بزند، اگر بخواهد می‌تواند Reaver نیز احضار کند که از جهات مختلف به سمتتان یورش می‌آورند. از آترئوس استفاده کنید تا آنها را متوقف کنید. همیشه از جلو به او ضربه بزنید چراکه از پشت سپر دارد ولی از جلو ضرباتتان تاثیر زیادی روی او می‌گذارد. وقتی ضرباتش را وارد می‌کند چند ثانیه‌ای مکس می‌کند که بهترین زمان برای ضربه زدن به اوست. در اواخر مبارزه یا وقتی در خطر است او دست‌اش را بالا می‌برد و سمبلی مانند اسکلت بر روی سرش می‌گیرد ، در این هنگام می‌خواهد ضربه‌ای قدرتمند بزند که کشنده است و اصطلاحاً دارد خود را شارژ می‌کند، می‌توانید از دور تبرتان را به سمت این سمبل پرتاب کنید تا نابود شود. با کاهش نوار سلامتی‌اش زره‌اش شروع به خرد شدن می‌کند و حالا می‌توانید او را با ضربات مختلف مجازات کنید. اما باز هم طمع نکنید چون نمی‌توانید گیج‌اش کنید پس با صبر حوصله ضرباتش را جاخالی بدهید منتظر فرصت مناسب باشید. با کشتنش Traveler’s Grisly و Travelers Armor Shard دریافت می‌کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

همینطور که سنگ بزرگ را به عقب می‌برید تا راه خروج را باز کنید. زمانی که به سنگ شبیه شمشیر رسید، از هل دادنش دست نگه‌دارید و به روی سنگ بروید. سپس تبرتان را به سمت دایره سمت راست سنگ پرتاب کنید تا مسیرش را تغییر دهید. از همینجا می‌توانید به سمت آویز و سپس به سمت سکوی دورتر بپرید و یک صندوق Legendary که درونش یک Runic Attack هست را بدست آورید. (باید سنگ شبیه شمشیر در مسیری که در شکل بالا مشخص است قرار بگیرید به رویش بپرید و به سمت دیگر بروید تا به دفینه برسید.) (عکس بالا)

بعد از آنکه سنگ بزرگ را کنار زدید. به پشت آن بروید و مسیر را تا کنار ساختمان ادامه دهید. به ساختمان بپرید. در اینجا باید به طرف دیگر بروید. ولی در همین قسمت در سمت چپ پایین در بالکون یک صندوق پیدا می‌کنید، به کمک بخش‌های زرد رنگ از کناره‌های دیوار بالا بروید و به سمت دیگر دیوار بروید و خود را به بالا برسانید. در بالا یکی از کریستال‌های شکننده می‌یابید که به بند پتک غول پیکری وصل شده است.

 به قلاب نزدیک شوید و آن را تاب دهید زمانی که به دیوار نزدیک شد با کمان آترئوس به کریستال ضربه بزنید تا بترکد. چندین بار اینکار را تکرار کنید تا دیوار یخی و همه چیز را خورد کند، البته آخرین زنجیر که چکش به آن وصل است باقی می‌ماند. به سمت راست بروید تا به همان قلاب در زاویه دیگر برسید به کریستال روی قلاب با کمان آترئوس ضربه بزنید، تا دیوار کناری خُرد شود داخل این دیوار یک صندوق حاوی Soild Svartalfheim Steel خواهید یافت.

راهنمای بازی God of War مرحله هفت بازی The Magic Chisel

به روی قلاب حاوی کریستال بپرید و از آن بالا بروید، همینطور با کمک بخش‌های زرد رنگ بالا بروید تا به سوراخی درون قلاب برسید که می‌توانید بر روی سطح آن بایستید، انتهای سوراخ به نظر مسدود است ولی می‌توانید آن را با فشار E بشکنید، از سمت چپ به صخره‌نوردی ادامه دهید تا به سوراخی مشابه برسید و بر روی آن بایستید، در انتهای این سوراخ یک دیوار با کریستال قرمز وجود دارد آن را با کمک تیرهای آترئوس بشکنید و از دیوار سمت راست بالا بروید تا به سطح برسید.

به سمت قلاب بزرگ آهنی بروید و با فشردن مکرر دایره (E در PC) قلاب را آزاد کنید. بعد از رها شدن قلاب به طرف پلتفرمی که پشت سرتان است بپرید، روبریتان یک جنازه قرار دارد که مقداری هکسیلور به شما می‌دهد و در همینجا دربی بزرگ قرار دارد که باید واردش شوید. به محض ورود سمت چپتان یک دفینه وجود دارد که یک Runeweaver War Belt به شما می‌دهد. در اتاق بعدی نمی‌توانید به مرکز اتاق بروید زیرا کف ریزش کرده است، اما سمت راست دریچه‌ای قرار دارد که با تکه‌ای چوب مسدود اگر بشکنیدش، آترئوس می‌تواند از آن عبور کند (با فشار F) و به مرکز اتاق برود. سمت چپ هم جعبه ای وجود دارد که با شکستنش می‌توانید سنگ سبز برای پُر کردن نوارسلامتی خود بدست آورید.

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله هفتم بازی The Magic Chisel / قسمت پنجم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است