راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / قسمت هشتم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

بعد از کشتن Svartalqfurr می‌توانید معبد را ترک کنید، از آسانسور کنار کاسه‌ی شنی استفاده کنید، تا به قایق برگردید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

اگر حوصله دارید، هنوز دو ساحل هست که آنها را نگشته‌اید و می‌توانید آنها را غارت کنید. یکی از ساحل اِلف‌های نور محل یکی از کلاغ‌های اودین است. می‌توانید از ساحل یا از بالکنی که کنار پایه‌ی ستون بنای یادبود این کلاغ را بزنید. به سمت ساحل سمت راست نقشه بروید، بعد از پاکسازی ساحل از دراگرها و کابوس‌ها، در درخت بزرگ به دنبال یک جعبه آویزان پر از هکسیلور باشید. در غار سمت چئ سه کریستال نوری در زمین جاسازی شده‌اند (عکس بالا) که با زدن آنها می‌توانید Real Tear Encounter بیابید. Realm Tearها در سراسر بازی وجود دارند و برای به چالش کشیدن توانایی‌هایِ شما طراحی شدند. از این Realm Tearها دشمنانی با دوسطح بالاتر از شما خارج می‌شوند که حسابی دمار از روزگارتان در خواهند آورد و بسیار سریع و سخت هستند. (در سخترین درجه سختی اگر برایتان خیلی سخت است بعدا وقتی قویتر شدید به اینجا سر بزنید و حسابشان را برسید تا آیتم Pure Essence of Realms را بدست بیاورید.)

در سمت راست نیز دو موجود که از راه دور به شما حمله می‌کنند سر می‌رسند با پرتاب تبر آنها را از بین ببرید. همینطور می‌توانید از تیرهای پسرتان نیز استفاده کنید. در سمت راست دو غار وجود دارد. غار سمت چپی را اگر وارد شوید دو موجود از زیر زمین به شما حمله می‌کنند با پرتاب تبر آنها را از بین ببرید و کارشان را بسازید. مراقب باشید آنها دو تا هستند و ممکن است غافلگیرتان کنند. بعد از کشتن هر دو به انتهای غار بروید و سعی کنید در را باز کنید. ولی نمی‌توانید ولی این محل در نقشه علامت گذاری می‌شود و بعدا می‌توانیم به آن سر بزنیم.

با حرکت به سمت پایین ساحل یک درب اتاق مخفی در سمت چپ خواهید یافت و مستقیماً شما را به سمت تونل رهنمون می‌کند‌. در اینجا یک صندوق خواهید یافت که با ریشه مسدود شده است. ریشه‌ای که رو شکاف قرار دارد را ببرید و از آن بپرید سپس بچرخید و تبرتان را پرتاب کنید تا هر سه هسته را همزمان بزنید. در انتهای دیگر تونل سکویی مشرف به ساحل در کنار ریشه‌ها هست، برروی آن بپرید تا یک صندوق افسانه‌ای را بیابید. در این صندوق یک Frost Giant’s Frenzy و Heavy Runuc Attack قرار دارد.

به سمت دیگر درون آب نگاه کنید محل قرمز وجود دارد که می‌توانید با تبر نابودش کنید.  بعد وقتی با قایق از آن محل رد شوید می‌توانید مقداری Aegir’s Gold که برای ارتقای برخی آیتم‌ها ضروری است بدست بیاورید.

از سمت دیگر پایین بپرید و روی زمین یک Spoil of war بردارید. قبل از خروج از اسکله در سمت راست نگاه کنید. یک کلاغ ادوین پیدا خواهید کرد آن را نابود کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

 حال به سراغ ساحل دوم می‌رویم که در عکس بالا مشخص شده است.

این ساحل دارای تعدادی Tatzelwurm و دراگر است که در ساحل منتظر شما هستند. در سمت چپ نیز چندین ریشه ورودی دیگری را مسدود کرده‌اند. دشمنان را بکشید و به دنبال دروازه‌ای در انتهای مسیر و اهرمی برای باز کردن آن باشید. درب برای چند لحظه باز می‌ماند پس عجله کنید و در طرف دیگر دوباره دو Tatzelwurm به شما حمله خواهند کرد. آنها را بکشید. از پرتاب به موقع تبر برای بیرون کشیدن آنها از زمین استفاده کنید.

بعد از کشتن آنها در آنسوی دروازه اول، در امتداد مسیری به سمت چپ بروید تا به یک آلاچیق با صندوق Nornir برسید. زنگوله‌ها همان کنار صندوق قرار دارند ولی هیچ علامتی رویشان نیست پس این یک معمای آزمون و خطاست. زنگ‌های صحیح به ترتیب پشت صندوق سمت چپ، مستقیم سمت راست صندوق، و مستقیم جلوی صندوق و در درگاه قرار دارند. زنگ‌های صحیح صدای مخصوصی می‌دهند و باعث خاموش شدن حروف روی صندوق می شوند. همه زنگ‌ها را به صدا درآورید و Idunn Apple را بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

از دروازه دیگر که با دو ریشه مسدود شده است، به عقب برگردید. برای بالا بردن آن به ریشه‌ی پایینی ضربه بزنید تا دروازه بالا برود، و قبل از اینکه بسته شود به ریشه‌ی بالایی ضربه بزنید. ریشه‌ی پایینی را خود دروازه می‌شکند. اکنون می‌توانید به بالکن مشرف به آب بروید جایی که Realm Of Tear در آن قرار دارد. این Tear دو دراگر با سطحی بالاتر از شما را احضار می‌کند که ضرباتشان حسابی دردناک خواهد بود. می‌توانید برای کشتن آنها، این دو را به آب بیاندازید که پروسه سختی است، کشتن آنها به شما Dust of Realms می‌دهد که Talisman شما را ارتقاء می‌دهد. (دقت کنید این‌ها را می‌توان کشت و کند هستند) از بالکن روی آب، به سمت راست بروید تا مسیری را پیدا کنید که توسط دو ریشه مسدود شده است که می‌توانید آنها را از بین ببرید. از پلِ ریشه‌ای عبور کنید و به سمت چپ و پایین نکاه کنید تا ریشه‌هایی که مسیر شما را مسدود کرده‌اند را بیابید. آنها را بزنید تا آخرین Artifact مربوط به Spoil Of War را بیابید.

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

با از بین رفتن ریشه‌ها تونلی ایجاد می‌شود که از طریق آن به اتاق کناری میرسید که در آن صندوقی افسانه‌ای در انتظار شماست. این صندوق با سه هسته‌ی تپنده پوشیده شده است که دوتای آنها روی میله‌ها آویزان هستند. با چرخاندن مکانیزمی که در همان کنار است میله‌ها را طوری در کنار هم قرار دهید که بتوانید با یک ضربه هسته‌ها را بزنید. از صندوق Rune بدست می‌آورید که زمانی که جاخالی به موقع بدهید، زمان کند می‌شود تا بتوانید حتی چند ضربه نیز به دشمن وارد کنید. (تا پایین پایین چرخ را بچرخانید و بعد آماده باشید وقتی هرسه در یک راستا قرار گرفت با یک ضرب هر سه را نابود کنید مانند عکس بالا) بعد از این یک دشمن سر می‌رسد آن را نیز بکشید و سوار قایق شوید.

بخش بعدی :  مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / بخش نهم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است