راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Country Pursuits

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Country Pursuits

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پنجاه و پنج: Country Pursuits
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. در عرض یک دقیقه و ۴۰ ثانیه Jules را به skiff بازگردانید. ۲. پنج بار به Bullgator شلیک کنید.)

به علامت D در نقشه بروید وارد خانه شوید و خود را به طبقه دوم برسانید و به پیش داچ بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به دنبال داچ بروید او یک نقشه احمقانه دیگر کشیده است! به دنبالش از خانه خارج شوید و  سوار اسب شوید او را تا مقصد دنبال کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Country Pursuits

وقتی به محل رسیدید، داچ از اسب پیاده می‌شود. از اسبتان پیاده شوید و به دنبالش بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، به دنبال توماس و داچ بروید. در مکانی توماس به درون آب می‌رود و تله را می‌گردد شما تله دیگر را جستجو کنید. بعد درون آب توماس را دنبال کنید. او را دنبال کنید تا اینکه در محلی توماس می‌گوید بایستید اینکار را بکنید تا تمساح از جلویتان بگذرد. بعد از گذشتن تمساح توماس را دنبال کنید. وقتی او برای بیرون کشیدن تله از شما کمک خواست کلیک راست بزنید با فشار دکمه R به او کمک کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Country Pursuits

کمی جلوتر باز توماس می‌خواهد که بایستید تا چند تمساح از جلویتان عبور کنید. اینبار بعد از دنبال کردن او، آنها تصمیم می‌گیرند که از هم جدا شوند حال به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید وقتی به محل زرد نزدیک شدید می‌توانید Jules را صدا کنید تا محل او را متوجه شوید‌. درون محل زرد رنگ را بگردید و او را صدا کنید. همینطور جلو بروید و از خشکی کوچک وسط آب نیز به سمت دیگر بروید تا مردی شما را صدا بزند. به سمت صدا بروید، مردی را روی درختی خواهید دید. با کلیک راست و ۲ با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت قایق بروید تا دمو شروع شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Country Pursuits

دمو را رد کنید، سوار قایق هستید کمی جلوتر قایق گیر می‌کند و Jules به درون آب می‌پرد تا قایق را بکشد اما کمی بعد به ناگاه به زیر آب کشیده می‌شود. در اینجا بلافاصله به درون آب بپرید و به دنبال او که دست و پا می‌زند بروید. او باز به زیر آب کشیده می‌شود آرام باشید و دور و بر خود را نگاه کنید وقتی او را دیدید بلافاصله به سمتش بروید تا قبل از اینکه زیر آب برود آرتور او را به صورت اتوماتیک او را کول می‌کند. حال با سرعت به سمت قایق بروید از پیدا کردن از زمان پیدا کردن او تا رساندن او به قایق باید زیر ۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه زمان ببرد بازی را متوقف نکنید و سریع عمل کنید.

وقتی او را به قایق رساندید حال باید پنج گلوله به تمساح بزرگ برای بخش بعدی مدال طلایی شلیک کنید. وقتی سر او بالاست حالت Dead Eye بروید و به سرش شلیک کنید. کار سختی نیست. بعد از اینکار پای Jules را باند پیچی کنید (با فشار چند باره E) بعد با فشار کلیک چپ و راست به طور همزمان جلوی خونربزی را بگیرید. بعد باز تمساح سر می‌رسد به او شلیک کنید تا فرار کند و دمو آغاز شود. بعد از دمو مرحله تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است