راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله یازدهم: Money Lending and Other Sins
(علامت روی نقشه: LS)
(این مرحله شرایطی برای دریافت مدال طلایی ندارد)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Money Lending and Other Sins

به پیش Strauss که در علامت LS است بروید و با او صحبت کنید. سه علامت روی نقشه مشخص می‌شود باید به محل‌ها بروید و از سه فرد طلبشان را وصول کنید ولی نباید آنها را بکشید.

Mr. Wróbel

او در سمت غرب کمپ Horseshoe Overlook قرار دارد. وقتی به محل رسیدید وارد اولین خانه شوید و با مرد صحبت کنید و از او طلب را بخواهید‌. او زبان دیگری صحبت می‌کند. کمی او را تهدید کنید یا بزنید(هرچند احتیاجی به زدن نیست!) بعد از کمی می‌توانید وسایل خانه را بگردید. در کشوی کنار در ساعت را بردارید و مرد را کنار بزنید و از کشوی پشت مرد حلقه را بردارید. همینطور کمد سمت چپ را نیز خالی کنید و بعد از خانه خارج شوید.

Chick Matthews

به سمت محل او بروید. وقتی به محل رسیدید از هرکس سوال کنید او فرار می‌کند. او را تعقیب کنید و در زمان مناسب با تناب او را گیر بیندازید. او را باید تا نزدیک ریل‌ها تعقیب کنید و آنجا با تناب از اسب بیندازید. او به شما برگه‌ای می‌دهد آن را باز کنید تا علامتی روی نقشه مشخص شود به آنجا بروید و پول را از درون درخت بردارید‌.

Lilly Millet

به محل بروید از شخصی سوال کنید و محل زن را پیدا کنید. به محل رفته و با زن صحبت کنید. او شخصی را برای دعوا پیش شما می‌فرستد با R جلوی ضربات او را بگیرید و به موقع او را از پا در بیاورید. بعد پول را از جیب مرد در بیاورید. مردی شما را می‌بینید و می‌خواهد شما را به کلانتر لو بدهد یا با تهدید آرامش کنید یا از محل دور شوید.

بعد از بدست آوردن سه طلب به محل مشخص شده در نقشه بروید و پول‌ها را در صندوق بگذارید. بعد از انجام این ماموریت می‌توانید کمپ را ارتقا دهید R را فشار دهید تا دفتر باز شود و در صفحات بعدی می‌توانید بخش‌های مختلف کمپ را ارتقا دهید‌. یکی از آنها را ارتقا دهید تا دمو شروع شود. بعد از دمو ماموریت تمام می‌شود.

در ادامه می‌توانید ماموریت زیر را نیز انجام دهید.

Thomas Downes

(شرایط گرفتن اسب طلایی: ماموریت را در دو دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان برسانید )

به محل مشخص شده در نقشه که با LS مشخص شده بروید و کلیک راست را فشار دهید و با R میتوانید او را صدا کنید ولی وقت را هدر ندهید. او در حال کار در زمینش در کنار خانه است به سمتش بروید و بعد نزدیکش شوید بعد کمی تهدیدش کنید و کتکش بزنید تا دمو شروع شود (دموها را رد کنید و وقت را هدر ندهید) بعد از دمو از دورِ کمپ به سمت علامت زرد مشخص شده بروید(تا بتوانید بدوید) تا دمو شروع شود.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است