راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Preaching Forgiveness as He went

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Preaching Forgiveness as He went

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله سی : Preaching Forgiveness as He went
(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)
(شرایط گرفتن مدال طلایی: 1. ده تا از سواران Lemoyne را با تفنگ نشانه‌دار بکشید. ۲. در ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه مرحله را به پایان برسانید. ۳. با ۷۰ درصد دقت در تیراندازی مرحله را به اتمام برسانید. ۴. هیچ پک سلامتی مصرف یا احتیاج پیدا نکنید.)

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : Preaching Forgiveness as He went

به پیش علامت L در نقشه بروید و با Lenny شروع به صحبت کنید. از همان ابتدا برای بدست آوردن مدال طلایی تمام دموها را رد کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او بروید و سوار اسب شوید. سوار اسب شوید و به تاخت به دنبال Lenny بروید. مسیر را ادامه دهید تا به یک ساختمان مخروبه می‌رسید در کنارش Inspect که دکمه E است را فشار دهید تا آرتور در دفتر ماجراجویی‌هایش تصویر این محل را بکشد.

بعد از اینکار از دور گاری سر ‌می‌رسد که با علامت چرخ زرد در نقشه مشخص است. به دنبالش بروید ولی نباید زیاد نزدیک شوید باید فقط تعقیبش کنید اگر نزدیک شوید ماموریت Fail می‌‌شود. کمی جلوتر علامت زردی سمت راست جاده مشخص است به آنجا بروید و آنجا از روی اسب پیاده شوید. حال کنار دیوار علامت دیگری مشخص است با Q در آنجا پناه بگیرید. حال تفنگ نشانه‌دار را انتخاب کنید و بعد با دوربینش وسط بعد سمت چپ و بعد سمت راست کمپ دشمن را به صورت کامل بررسی کنید. خوب بعد از بررسی دو مسیر جلوی راهتان است. یکی اینکه Lenny را برای گمراه کردن آنها یه جلو بفرستید یا اینکه به دینامیت شلیک کنید. چون در این مرحله نمی‌خواهیم زمانی هدر برود همان شلیک به دینامیت سریعتر است.

خوب به خاطر اینکه تفنگ نشانه‌دار دارید می‌توانید به راحتی خون خود را حفظ کنید تا از پک سلامتی استفاده نکنید. در اینجا باید ده نفر را با تفنگ نشانه‌دار بکشید. احتیاج به هدشات کردن در این مرحله نیست تفنگ قدرت کافی برای کشتن دشمنان را دارد. شروع به شلیک به دشمنان کنید اول با انفجار دینامیت‌های وسط شروع کنید بعد سمت چپ کمپ و بعد راست را پاکسازی کنید شخصی به Lenny حمله می‌کند او را بکشید. در بالای ساختمان به سرعت فردی که مسلسل دارد را بکشید چراکه ممکن است خون زیادی از شما ببرد. مراقب دقت تیراندازیتان نیز باشید.

استفاده از Dead Eye در هنگام زدن تیرنهایی بسیار کاربردیست. مراقب شخصی باشید که به شما نزدیک می‌شود و قصد غافلکیری شما را دارد همیشه از دوربین اسلحه محیط را نگاه نکنید شخصی به شما نزدیک خواهد شد مراقب او باشید.

بعد از کشتن همه به درون کمپ بروید زمان را هدر ندهید در سمت راست ساختمان ابتدا وسایل پشت گاری را بررسی کنید و بعد به سرعت سوار گاری شوید و صبر کنید تا Lenny نیز به شما ملحق شود و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه به سرعت پیش بروید. در میانه راه، سه مرد جلوی راهتان را می‌گیرند اصلا وقت را هدر ندهید اسلحه را بکشید و با استفاده از Dead Eye آنها را سریع بکشید. بعد مسیر را با سرعت زیاد ادامه دهید تا به کمپ برسید. به این شکل مرحله تمام می‌شود و مدال طلایی را نیز کسب کرده‌اید.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است