راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Joys of Civilization

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Joys of Civilization

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله چهل و سوم  : The Joys of Civilization
(این مرحله با علامت BR در نقشه مشخص است.)

(شرایط گرفتن مدال طلایی: ۱. قبل از رسیدن به بازار دزد خیابانی را بگیرید. ۲. در پنج دقیقه و ۳۰ ثانیه مرحله را تمام کنید.)

نکته: در آغاز کپچر چهارم از اسطبل شهر Saint Denis می‌توانید اسب‌های قوی بخرید بهترین اسب Elite عربی یا مسابقه ترکمنی را بخرید که بهترین هستند. بعد از خریدن اسب با غذا دادن یا زدن پشت سر هم G اسب را آرام و تربیب کنید تا مهارت‌هایش ارتقا یابد و همینطور زین اسب را نیز حتما بسازید تا بیشترین stamina را برای اسبتان داشته باشید.

نکته: باید Staminaی خوبی داشته باشید تا بتوانید در این مرحله بهترین عملکرد را داشته باشید.

نکته: در مراحل تایمی وقتی بازی را متوقف می‌کنید زمان شما می‌گذرد پس باید کل مرحله را بدون توقف در زمان مشخص شده طی کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Joys of Civilization

به علامت BR سمت غرب در شهر Saint Denis بروید تا این مرحله شروع شود. این مرحله ۳ علامت BR دارد که دوتای دیگر فقط می‌توانید سوال بپرسید و محل اصلی در نقشه بالا مشخص شده است.

در تمام طول این مرحله اگر مدال طلایی می‌خواهید باید دموها را رد کنید.(فقط پنج دقیقه و 30 ثانیه برای اتمام مرحله و گرفتن مدال طلایی وقت دارید.) وقتی به علامت رسیدید، وارد بار شوید وقتی می‌خواهید وارد شوید دمو شروع می‌شود دمو را رد کنید داخل بار، جلو بروید و مرد را دوبار صدا کنید و سفارش دهید بعد از نوشیدن دمو شروع می‌شود. سریع دمو را رد کنید و از بار خارج شوید و به سمت راست بروید صبر کنید و جلوی کوچه اول بایستید تا مرد صحبت‌هایش را تمام کند. محلی در نقشه مشخص شود. سریع به آنجا بروید. وقتی وارد محل زرد شدید کمی جلوتر از در سمت چپ رد شوید و از دو زن سیاه پوست نیز بگذرید تا به محلی که دو کودک ایستاده‌اند برسید تا دمو شروع شود، دمو را رد کنید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Joys of Civilization

بعد از دمو، به دنبال کودک بروید. در میانه راه، وقتی رو به روی کلیسایی هستید بچه‌ای از پشت پولتان را می‌دزدد. حال باید پسر را تعقیب کنید برای بدست آوردن مدال طلایی حتما باید قبل از اینکه به بازار برسد او را بگیرید.

او را تعقیب کنید در میانه راه او سوار گاری می‌شود ولی شما مسیر را به دنبالش بدوید تا در خیابان بعدی او سوار قطار شود اگر از سمت راست خیابان بروید اسب بی‌صاحبی را پیدا خواهید کرد سوارش شوید و به دنبال قطار بروید. قطار را تعقیب کنید تا پسر به بیرون از قطار بپرد و وارد کوچه‌‌ایی شود.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : The Joys of Civilization

وارد کوچه شوید و به سمت چپ بروید و از سه مرد بگذرید. از اینجا باید خود را آماده گرفتن پسر  کنید نزدیکش که بودید F را بزنید تا آرتور او را بگیرد. از وقتی از سه مرد گذشتید و او را دیدید تا از کوچه در بیاید اگر سریع باشید می‌توانید او را بگیرید. اگر نگرفتید در خیابان مراقب کالسکه باشید و از سمت چپ او بدوید و به دنبال پسر بروید در اینجا پسر وارد کوچه و بعد سمت راست می‌شود وارد دری می‌شود و در را می‌بندد به سرعت بدون تلف کردن حتی یک ثانیه بپرید و از در به سمت دیگر بپرید از پله‌ها بالا بروید اینجا بهترین موقعیت برای گرفتن پسر است اگر کمی جلوتر برود و از پشت بام به پایین بپرد به بازار رسیده و مدال طلایی را از دست خواهید داد. بعد از گرفتن پسر دمو را رد کنید و بعد به سرعت به سمت عقب و محل مشخص شده بروید می‌توانید اسب خود را نیز با H صدا کنید تا سریع‌تر به محل برسید وقتی به محل رسیدید داچ را روی صندلی خواهید دید به سمت او بروید و دمو را رد کنید. مرحله تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است