راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War In The North

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War In The North

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

بعد از آنکه خبرهای مربوط به اقدامات Eivor در Jorvic به Halfdan می­رسد، او تصمیم می­گیرد شما را برای صحبت فرابخواند.

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Eurvicscire را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.

ماموریت War In The North

Go to Anlaf’s Lookout Tower

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War In The North

به مکانی که در نقشه مشخص شده است بروید. در نزدیکی محل V را بزنید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید و با مردی که در عکس بالا مشخص شده صحبت کنید.

Defend Faravid and his men

به محض اینکه به محل برسید متوجه درگیری در این مکان می­شوید. از تپه بالا بروید و به سراغ Faravid بروید. او می­گوید که در حال درگیری با Pictهاست (مردمان غیرسلتی انگلیس). سپس وارد درگیری می‌­شوید، دشمنان از سمت دیگر کوه به سمتتان شلیک می‌کنند و دشمنان طلایی به شما حمله می‌کنند ابتدا به سمت دیگر کوهستان بروید و دشمنان را بکشید. به موقع جاخالی داده و ضربه بزنید. بعد به این سمت بیایید و با دشمنان طلایی مبارزه کنید. (دشمنان طلایی را با شلیک به نقاط ضعفشان تضعیف کرده و نابود کنید) با روش خودتان دشمنان را شکست دهید مراقب Wolf Masterها باشید آنها شمشیرهای آتشین در دست دارند- همینطور Man in Armsها به راحتی ضرباتتان را دفع می‌کنند پس بیشتر از ضربات قدرتی برعلیه آنها استفاده کنید -برخی دشمنان نیز آتش در دست دارند و با آن زمین و شما را آتش می‌زنند در مواجهه با آنها به موقع جاخالی دهید اگر آتش گرفتید روی زمین با Alt بچرخید تا آتش خاموش شود. بعد از کشتن تمام دشمنان دمو شروع می‌شود. بعد از نبرد با Faravid صحبت کنید. بعد از Cut-Scene رئیس (Jarl) هالفدان با شما صحبت می­کند. او می­گوید که می­خواهد خصوصی با شما صحبت کند و اینجا و در این شرایط نمی­تواند. (دیالوگ‌های این بخش تاثیری در داستان ندارند.)

Meet Halfdan Ragnarsson

بعد از دمو به Donecaestre بروید(محل مشخص شده در نقشه) و با jarl ملاقات کنید او در دژ (Fortress) منتظر شماست. Ricsige هم اینجا حضور دارد و شما او را از Jorvic بخاطر دارید. بعد از مکالمه­‌ای کوتاه متوجه می­شوید که هالفدان به یکی از افراد نزدیکش مشکوک است، Faravid دو بهم زن و خائن است ولی نمی­تواند در برابر آدمای دوروبرش در این باره صحبت کند. (دیالوگ‌های این بخش تاثیری در داستان ندارند.)

Speak to Halfdan

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War In The North

اگر می­خواهید­ می­توانید در ضیافت و یا رقص شرکت کنید یا مستقیم به پیش هالفدان بروید (او را در بالاترین طبقه پیدا خواهید کرد.) و با او صحبتی خصوصی داشته باشید. رئیس باور دارد که Faravid پشت سرش، بر علیه‌­اش دسیسه می‌کند ولی شواهد کافی ندارد. رئیس می­گوید اگر بتواند شواهد کافی از دسیسه‌­ی او بیابد، قول همکاری و اتحاد می­دهد. (دیالوگ‌های این بخش تاثیری در داستان ندارند.) بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است