راهنمای بازی Assassin’s Creed Valhalla Wrath Of The Druids (قسمت اول) (منطقه Dublin)

مراحل اصلی بازی Assassin’s Creed Valhalla Wrath Of The Druids (قسمت اول) (منطقه Dublin)

Wrath Of The Druids یکی از DLCهای داستانی بازی اساسین والهالا محسوب می‌شود که بعد از اتمام بازی اصلی یا در میان بازی اصلی می‌توانید به انجام آن بپردازید. در این بخش راهنمای دقیقی در مورد مراحل اصلی منطقه Dublin این DLC برایتان تهیه کردیم.

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

[lwptoc]

منطقه Ravensthorpe

مرحله Irish Trade

مرحله Irish Trade

به بندر شهرتان در Ravensthorpe بروید و با Azar در محل مشخص شده صحبت کنید. او علاوه بر کالاهای با ارزش از ایرلند، نامه‌ای از پادشاه دوبلین که قصد دارد تجارت خود را به انگلستان گسترش دهد با خود آورده است. با گفتگوی بیشتر متوجه خواهید شد که رقبای تجاری راه Azar را مسدود کرده‌اند. بعد از پایان صحبت‌ها به مکان مشخص شده در نقشه بروید و محاصره‌های دریایی در دو طرف رودخانه را از بین ببرید. با استفاده از Odin’s Sight (فشار V)، کلبه‌ها، گاری‌ها و انبارهای کالا را پیدا کنید. می‌توانید مخفیانه یا با روش بازی خودتان دشمنان را شکست دهید و محل‌های فیروزه‌ای را نابود کنید تا هر دو تولبار به طور کامل پر شوند. اگر یک خانه علامت گذاری شده بود با پرتاب آتش روی سقفش آن را آتش بزنید. (مثل عکس بالا) بعد از آتش زدن محل‌ها هر دو تولبار پر می‌شوند و این بخش به پایان می‌رسد.

بعد از انجام ماموریت به Ravensthorpe بازگردید و با آزار صحبت کنید تا نامه را از او دریافت کنید. دعوت به ایرلند از طرف پسر عموی ایور، بارید، صورت گرفته است. بعد از این مرحله یک ساختمان به نام Irish outpost در پایگاهتان ساخته می‌شود که از طریق آن می‌توانید به ایرلند بروید.

مرحله Irish Adventure

مرحله Irish Trade

بعد از اینکه Irish outpost در پایگاهتان در منطقه Ravensthorpe درست شد این ماموریت را به دست می‌آورید. (خود به خود بعد از مرحله قبلی ساخته می‌شود) به محل مشخص شده در نقشه بروید و با آزار صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید تا به ایرلند بروید. بعد از اینکه به ایرلند رسیدید، این ماموریت به پایان می‌رسد و ماموریت بعدی آغاز می‌شود.

منطقه Dublin

مرحله Honor Bound

مرحله Honor Bound

با ورود به منطقه Dublin در ایرلند، بارید در بندر از شما استقبال می‌کند و پس از گفتگوی کوتاهی شما را به «قلعه خود» دعوت می‌کند. او را دنبال کنید و در طول مسیر شهر را کاوش کنید و کمی در مورد وضعیت سیاسی فعلی آن بشنوید، متوجه خواهید شد که بارید نگران موقعیت خود است. جلوتر دمو آغاز می‌شود و می‌توانید یک مینی گیم انجام دهید، در اینجا باید به مترسک‌ها به سرعت شلیک کنید. بعد از تیراندازی از بارید یک هدیه ارزشمند دریافت خواهید کرد. یک کمان که Aoife به درخواست پادشاه ساخته است. بدون توجه به نتیجه تیراندازی، آیتم متعلق به شما خواهد بود.

مرحله Honor Bound

بعد از این دوباره بارید را دنبال کنید تا به تالار شاه برسید. قبل از صحبت با پسر بارید، می‌توانید با برخی از NPCهایی که برای جشن تولد ۱۷ سالگی سیچفریت دعوت شده‌اند صحبت کنید. بعد از صحبت‌های اضافه، با نزدیک‌تر شدن به شاه و فرزندش (علامت مشخص شده) شاهد مشاجره‌ای بین آنها خواهید بود و هنگامی که سعی می‌کنید با او صحبت کنید(هر دیالوگی!)، او شما را به مبارزه با مشت دعوت می‌کند. لاف زدن مرد جوان جز صحبت‌های بیهوده چیزی نخواهد بود، زیرا او مشت زن برجسته‌ای نیست و شما باید بتوانید به سرعت او را شکست دهید. از حملات او جا خالی دهید و ضدحملات سریع انجام دهید. بعد از شکست دادن او دمو آغاز می‌شود. می‌توانید دیالوگ‌های اضافه با سیچفریت تجربه کنید و بعد مکالمه را به پایان دهید.

مرحله Honor Bound

بارید را پیدا کنید: موقعیت مکانی بارید بر روی نقشه مشخص نخواهد شد، بنابراین ما مکان آن را در تصویر بالا مشخص کرده‌ایم. بارید را بر روی تپه‌ای در کنار درخت بزرگی در جنوب شهر خواهید یافت. به درون آب بپرید و به سمت دیگر بروید و از پله‌ها بالا بروید و از طریق کلاغ محل فیروزه‌ای را پیدا کنید و به سمت آن بروید. بارید سر مزار پدرش رفته تا ذهن خود را پاک و آرام کند. همانطور که مکالمه ادامه می‌یابد، متوجه خواهید شد که شخصی در بوته‌های نزدیک پنهان شده و شما را زیر نظر دارد.

در آخر بارید را تا قلعه اسکورت کنید: همانطور که به سمت قلعه بارید می‌روید، توسط چندین جنگجو مورد حمله قرار می‌گیرید. مبارزه سختی نخواهد بود و همه آنها دشمنان عادی هستند. پس از نبرد، متوجه خواهید شد که تاجگذاری بارید بدون خونریزی برگزار نشده و پسر پادشاه سابق، تورستین، آزرده خاطر شده است. همینطور او را تا تالار پادشاه اسکورت کنید تا به دمو آغاز شود. بعد از پایان صحبت‌ها این ماموریت پایان می‌رسد.

مرحله Snaring Thorstein

با سیچفریت صحبت کنید: اولِ صبح به بازار بروید تا با سیچفریت در مورد تورستین صحبت کنید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با او صحبت کنید. مرد جوان فاش می‌کند که آما ممکن است بداند تورستین کجا پنهان شده است، اما به شما توصیه می‌کند که مراقب او باشید.

مرحله Snaring Thorstein

آما را بیابید و از او سوال کنید: آما را در کنار دو جنگجو دیگر در بندر خواهید یافت و باید در یک دوئل نوشیدنی با او روبرو شوید. پس به سمت اسکله بروید و او را پیدا کرده و با او صحبت کنید. (اگر محل اسکله را نمی‌دانید از نقشه استفاده کنید یا کلاغتان را فرا بخوانید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید) پس از پیروزی بر او، متوجه خواهید شد که او یکی از قابل اعتمادترین افراد تورستین است به طوری که حتی کلید مخفیگاهش را به او سپرده است.

مرحله Snaring Thorstein

کلید را بدزدید: این کار ساده نیست، زیرا شما باید کلید آما را به گونه‌ای بدزدید که توجه محافظان او را جلب نکنید. اگر بیش از حد به آما نزدیک شوید، نگهبانان بلافاصله به شما حمله می‌کنند. اما می‌توانید کمی آنها را تعقیب کنید تا آما از محافظانش جدا شود از سمت چپ خانه به پیش آما که به تنهایی در کنار اسکله است بروید و از پشت با فشار اسپیس کلید را بدزدید. (عکس بالا) راه دیگر اینکه، می‌توانید فقط به دشمنان حمله کنید، آما را از بین ببرید و کلید را بردارید ولی پیشنهاد ما راه اول است.

مرحله Snaring Thorstein

تورستین را بیابید و دستگیر کنید: پس از گرفتن کلید به محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد مخفیگاه تورستین شوید. یکی از Wealthهای بازی در این پایگاه قرار دارد. صندوق در زیر دیواری سنگی مخفی شده است. (یا در خانه نیمه سوخته‌ای که در سمت شرقی پایگاه پنهان خواهید کرد نیز چند کوزه آتشین وجود دارد، همینطور یک صندوق معمولی نیز درون خانه پیدا خواهید کرد.) می‌توانید با استفاده از کوزه آتشینی که در پشت این محل و کنار خانه وجود دارد محل سنگی را از بین ببرید ولی پیشنهاد بهتر استفاده از قدرتی Shoulder Bash است که به راحتی باعث از بین رفتن سنگ می‌شود و می‌توانید صندوق را خالی کنید و یک Nickel Ingot به دست بیاورید.

در کلبه کناری محلی که صندوق را خالی کرده‌اید می‌توانید از طریق پنجره به شکل مخفیانه وارد شوید و در را با استفاده از کلید باز کنید. همینطور مسیر را از پله‌ها به سمت پایین بروید. دشمن در یک اتاق زیرزمینی با چند سرباز معمولی اقامت دارد، هیچ یک از آنها نباید شما را به دردسر بیاندازند. می‌توانید وقتی حواستون نیست از دور با شلیک تیرهای قدرتی آنها را از بین برده و بعد به سراغ دشمن اصلی بروید. در اینجا یک صندوق معمولی نیز وجود دارد.

تورستین را به تالار پادشاه برگردانید: پس از نبرد، تورستین را ببندید و او را به تالار پادشاه بارید ببرید. وقتی که از پایگاه خارج شدید می‌توانید آن را بگذارید و با اسب تا قلعه بروید تا دمو آغاز شود. مهم نیست که شما چه پیشنهادی به پادشاه می‌دهید، بارید دارایی‌های تورستین را می‌گیرد و او را از دوبلین تبعید می‌کند. پس انتخاب شما در اینجا تاثیری نخواهد گذاشت. بعد از پایان صحبت‌ها ماموریت پایان می‌رسد.

مرحله Rathdown Build Up

با آزار صحبت کنید: به محل مشخص شده در نقشه در بازار بروید و با آزار صحبت کنید. با صحبت با او متوجه می‌شوید که او صاحب پست تجاری Rathdown است، اما راهزنان آن را تصرف کرد‌ه‌اند. در صورت برخورد با راهزنان، آزار به شما کمک می‌کند.

دشمنان درون پست تجاری را از بین ببرید: به مکان مشخص شده در نقشه بروید و راهزنان را از بین ببرید – در میان آنها، دو دشمن طلایی وجود دارد ولی نگران نباشید آنها را می‌توان به راحتی با حمله Hidden Blade حذف کرد. اگر هم با آنها تن به تن بجنگید سخت نیست و به راحتی شکستشان خواهید داد. فقط به نقاط ضعف دشمنان طلایی ضربه بزنید تا راحت‌تر آنها را از بین ببرید.

پست تجاری را بازیابی کنید: پس از بازپس گیری پست تجاری، به تخته چوبی نزدیک شوید و آن را دوباره فعال کنید – نیازی به خرج کردن مواد اولیه ندارید. سپس با ناظر صحبت کنید او به شما می‌گوید برای گسترش این پست تجاری به موارد اولیه (Trade Post Supplies) احتیاج دارد.

مرحله Rathdown Build Up

منابعی را برای ایجاد پست تجاری پیدا کنید: می توانید مواد اولیه را در جزیره‌ای که در نقشه مشخص است پیدا کنید. سوار کشتی خود شوید و به سمت مکان مشخص شده در نقشه حرکت کنید. برای سرعت بخشیدن به روند به دست آوردن منابع، یک حمله انجام دهید و تمام سربازان مستقر در جزیره را با کمک همراهان خود در قایقتان حذف کنید. مواد اولیه لازم را در صندوق های طلای سنگین خواهید یافت. چهار صندوق حاوی Trade Post Supplies اینجاست و همچنین یک Book of knowlege نیز در این مکان وجود دارد که توانایی Smoke Bomb Arrow را برایتان آزاد می‌کند.

یکی از ساختمان‌های Rathdown را بازیابی کنید: وقتی به Rathdown برگشتید، به یکی از سه تخته چوبی نزدیک شوید و یک ساختمان جدید بسازید. ناظر به شما اطلاع می‌دهد که آیتم Clothes مستقیماً به دوبلین ارسال می‌شوند.

مرحله Rathdown Build Up

بازگشت به پیش آزار: Clothesهای ارسال شده توسط پست تجاری راتفورد را از صندوقچه جمع آوری کنید، سپس با آزار صحبت کنید و آنها را با یک هدیه برای Flann مبادله کنید. (پنج Clothes را بدهید تا آیتم را بگیرید) بعد از انجام اینکار ماموریت به پایان می‌رسد.

گنج‌های مخفی منطقه Dublin 

این منطقه هشت آیتم مخفی دارد. شش تای آنها را در مراحل بالا بدست می‌آورید. توضیحات دوتای دیگر در پایین آورده شده است.

گنج‌های مخفی منطقه Dublin 

1. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید، در آنجا به صندوقی در زیر آب می‌رسید (دایره قرمز) که به کلید احتیاج دارد. به دایره فیروزه‌ای مشخص شده در نقشه بالا بروید. آنجا یک کلبه است که درش قفل است.

گنج‌های مخفی منطقه Dublin 

به پشت خانه بروید و محل سست روی دیوار را خراب کنید و از آنجا به چفت در شلیک کنید تا باز شود. در بالای کلبه صندوق معمولی را باز کنید و کلید را نیز بردارید. به پیش صندوق اصلی برگردید، درون صندوق یک Nickel Ingot پیدا خواهید کرد.

گنج‌های مخفی منطقه Dublin 

2. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید، صندوق درون یک کلبه است که درش بسته است. به بالای ساختمان بروید و دیوار حصاری را از بین ببرید به طوری که چفت آویز درون خانه را مشاهده کنید و بتوانید به آن شلیک کنید تا به پایین بیفتد. حال به پشت ساختمان بروید و به روی چوب‌های درون آب بروید و از آنجا به سمت به چفتِ در نشانه بروید و به آن تیر بیندازید تا در باز شود و به صندوق برسید تا یک Nickel Ingot بدست بیاورید.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است