راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

در بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty در مرحله Firestarter شما با دو انتخاب رو به رو هستید که دو سری ماموریت کاملا متفاوت را پیش پایتان قرار می‌دهد. اگر به Reed کمک کنید که Songbird را بگیرد مراحل پیش را بدست می‌آورید، در این صفحه یکی از مراحل این سری یعنی ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos را توضیح دادیم.

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

مراحل پایان اول:

ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

ماموریت Somewhat Damaged

ماموریت Leave in Silence

ماموریت Four Score and Seven

ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

بعد از مرحله Firestarter اگر انتخاب کرده باشید که به Reed کمک کنید که Songbird را بگیرد این ماموریت آغاز می‌شود. برای شروع این مرحله باید به یک نت‌رانر زنگ بزنید تا از او کمک بگیرید، اگر نسخه اصلی بازی را انجام دادید یا مراحل فرعی مختلف را کامل کردید مسلما نت رانرهای زیادی می‌شناسید به هرکدام که دوست داشتید زنگ بزنید ولی اگر فقط نسخه Phantom Liberty را شروع کردید خوب از طریق تلفن می‌توانید به Nix – Carol Emeka یا Chang-Hoon Nam زنگ بزنید. طریق دیگر اینکه به Mr. Hands زنگ بزنید و با پرداخت ۱۵۰۰۰ پول او به شما یک رانر معرفی می‌کند. در کل به هر نت‌رانری تماس گرفتید در آخر باید به پیش او بروید و datashard را از او بگیرید و بعد به Reed پیام بدهید و اطلاعات را به او منتقل کنید. اگر از طریق Mr. Hands به نت رانر یعنی Yoko وصل شدید او به شما یک پیشنهاد می‌دهد که محل مبارزه با MaxTac را برای او پیام کند تا بتواند به وسایل و لباس‌های آنها دسترسی پیدا کند. اگر قبل از شروع مبارزه به او پیام بدهید او به شما مقداری پول می‌دهد.

ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

بعد از دادن پیام به Reed مدتی صبر کنید تا او به شما پیام بدهد. پیام را بخوانید و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. به محل ملاقات با او بروید. وقتی به بالای ساختمانی که Reed آنجاست بروید جانی ظاهر می‌شود و با شما صحبت می‌کند. بعد از پایان صبحت‌ها به دنبال Reed بروید و با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها با مردی از اعضای گروهِ 6th Street که مشخص شده است صحبت کنید تا اطلاعات نقشه‌ی مرتبط با حمله پیش رو برای آزاد سازی Songbird را بررسی کنید. از او shard را بگیرید و نقشه را مرور کنید، در انتخاب اول می‌توانید بین مسلسل اتوماتیک (گزینه اول) و مین (گزینه دوم) یکی را انتخاب کنید. (بعد می‌توانید محل مین یا مسلسل را انتخاب کنید) در انتخاب دوم، می‌توانید از نارنجک استفاده کنید (گزینه اول) یا اینکار را نکنید تا Reed دید بهتری داشته باشد. (گزینه دوم) (بهتر است از نارنجک استفاده نکنید تا Reed دید بهتری داشته باشد) در انتخاب سوم، محل استقرار شما گفته می‌شود که می‌توانید هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. بعد از مرور نقشه با Reed صبت کنید. بعد با جانی که ناگهان ظاهر شده صحبت کنید و بعد دوباره با Reed حرف بزنید. در آخر می‌توانید محل حمله را به Mr. Hands ارسال کنید تا مقداری پول بدست بیاورید. (کاملا اختیاری است)

ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

سه محل روی نقشه مشخص شده است در هر موقعیتی که فکر می‌کنید برای کمین کردن شما بهتر است بروید و Wait را بزنید. بعد از مدتی ماشین‌های MaxTac سر می‌رسند. ابتدا سرنشینان ماشین‌های جلویی و پشتی کامیون را از بین ببرید، بعد به سراغ آن بروید و درش را باز کنید تا افراد ویژه MaxTac پیاده شوند و مبارزه اصلی آغاز شود!

ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos

این مبارزه اگر بی‌دقتی کنید کمی برایتان سخت خواهد بود. دشمنانی که از ماشین پیاده می‌شوند به نوعی ضدضربه هستند پس الکی مهمات خود را هدر آنها نکنید. کمی صبر کنید تا Reed روی یکی از آنها با لیزر قرمز بیندازد تا قدرت‌های او را هک کند و حالا می‌توانید با حمله کردن به آن سرباز خاص خونش را کم کنید. همینطور الکی از هک کردن در ابتدا استفاده نکنید، فقط خود را از دشمنان دور کنید و صبر کنید Reed کارش را انجام دهد. این مبارزه واقعا سخت است پس بهتر است همیشه در حال حرکت باشید، اگر در محاصره دوتایی از این دشمنان قرار بگیرید به خاطر دمیج بسیار بالایی که در بالاترین درجه سختی وارد می‌کنند به راحتی کشته می‌شوید. به عکس بالا دقت کنید وقتی همچین علامتی روی یکی از دشمنان قرار گرفت و درصد ۱۰۰ شد حال شروع به تیراندازی به آن دشمن خاص بکنید و سریع کارش را بسازید. منتظر این علامت روی دشمن بعدی بمانید و بعد همینطور ادامه دهید تا همه آنها را بکشید. در کل باید بسیار مراقب باشید این دشمنان بسیار قدرتمند و سریع هستند اگر کمی تعلل کنید کشته می‌شوید. سعی کنید از سلاح‌های دورزن استفاده کنید و از شمشیر و پتک پرهیز کنید (مگر در مواقع ضروری) چراکه دمیج آنها بسیار بالاست. بعد از کشتن تمام دشمنان با کمک Reed به سمت کامیون بروید، قبل از اینکه بخواهید درش را باز کنید حالتان خراب می‌شود و Songbird فرار می‌کند. ابتدا می‌توانید Reed را چک کنید ببینید حالش خوب است و بعد به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید، همینطور به سمت محل مشخص شده بروید تا به یک تونل برسید و ماموریت به پایان برسد و بلافاصله ماموریت Somewhat Damaged آغاز شود.

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است