راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

در ورژن جدید و پک Phantom Liberty ما دیگر مخفی‌کاری بازی نکردیم بلکه اینبار با سبک اکشن دشمنان را از پیش رو برداشتیم. (بازی بیشتر اکشن شده است) این کاملا به انتخاب شما و سبک بازی شما بستگی دارد که چگونه دشمنان را از پیش رو بردارید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

به بارِ مشخص شده در نقشه بروید، در آنجا کمی صبر کنید تا عصر شود و بعد وارد ساختمان شوید. روی صندلی بشینید و با متصدی بار صحبت کنید. می‌توانید انتخاب کنید که نوشیدنی بنوشید یا خیر کاملاً در اختیار خودتان است. بعد از مدتی Reed با شما تماس می‌گیرد و بعد وارد ساختمان شده و با متصدی بار صحبت می‌کند.

زن افراد درون بار را به بیرون می‌فرستد و اسلحه‌اش را به سمت شما و Reed می‌گیرد. صحبت‌های اینجا تاثیر خاصی در بازی ندارد فقط سکه را به الکس نشان دهید (یا اگر reflex شما ۲۰ است اسلحه را از دستانش بگیرید و او را غیر مسلح کنید) و صحبت‌ها را ادامه دهید تا الکس به بیرون ساختمان برود.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

به بیرون ساختمان بروید و با الکس صحبت کنید. صحبت‌های اینجا تاثیرگذار نیست و فقط به یک مسیر ختم می‌شود. بعد از پایان صحبت‌ها به داخل بار بروید و با Reed صحبت کنید. بعد از مدتی الکس نیز به شما ملحق می‌شود و سه تایی با هم صحبت می‌کنید. دیالوگ‌های زرد برای دنبال کردن داستان اصلی و دیالوگ‌های آبی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر است. بعد از پایان صحبت‌ها، به بیرون از بار بروید. در آنجا جانی ظاهر می‌شود و با شما صحبت می‌کند و در مورد درخت عجیبی که در پایین پله‌هاست با شما صحبت می‌کند. صحبت‌ها هیچ تاثیری ندارد و می‌توانید هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

بعد از پایان صحبت‌ها به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا روی نیمکتی که مشخص شده بنشینید تا Reed نیز به شما ملحق شود. قبل از ورود به ساختمان اصلی شما سه انتخاب پیش روییتان دارید. انتخاب اول صحبت کردن با افراد جلوی در است (این انتخاب نتیجه‌ای نخواهد داد)، گزینه دوم پیدا کردن راهی برای ورود است که در این صورت باید محیط را بگردید و راه ورودی پیدا کنید. ولی اگر Force شما ۱۶ است می‌توانید گزینه سوم را انتخاب کنید. ما گزینه دوم را انتخاب می‌کنیم، پس به بیرون از ساختمان بروید و با زنی که مشغول سیگار کشیدن است صحبت کنید. اگر Streetkid هستید گزینه دوم و اگر نیستید ۱۰۰۰۰ پول به زن رشوه بدهید تا او راه ورودی را به داخل ساختمان به شما پیشنهاد دهد. (یا از همان جلوی در همه را بکشید و به سمت Slider پیش بروید!)

به سمت محل مشخص شده رفته و از داربست‌ها بالا بروید و و از محل مشخص شده به پایین بپرید‌. مسیر را به سمت جلو ادامه بدهید و از پله‌ها بالا بروید. در بالای محیط به جایی می‌رسید که با زدن Disarm تله را غیرفعال کنید، جلوتر از دربی که روی آن Exit است به پایین بپرید. در اینجا در داخل ساختمان هستید و باید Slider را پیدا کنید. در اینجا باید طبق سبک بازیتان پیش بروید و دشمنان را از پیش رو بردارید.  ابتدا تا جایی که می‌توانیم مخفیانه پیش بروید و دشمنان را از بین ببرید. باید به سمت راهروی سمت راست بروید و مسیر را ادامه دهید تا به یک در کرکری برسید آن را باز کنید تا بتوانید Slider را پیدا کنید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

به شکل مخفیانه می‌توان این مسیر را طی کرد ولی اگر شناسایی شدید باید سرورها را از کار بیندازید. یک تولبار سرور در بالای صفحه نمایش داده می‌شود باید سرورها که به سمت شما سیگنالی ارسال می‌کنند را پیدا کنید. با دنبال کردن سیگنال منبع آن را پیدا کنید و به بخش هک بروید و گزینه Initiate Overload را انتخاب کنید. (عکس بالا) تمام سرورها را هک کنید و دشمنان را از بین ببرید. به سمت راهرو بروید و لوت‌های محیط را بردارید و در آخر درِ کرکره‌ای را باز کنید و وارد شوید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله The Damned

در اتاق با اسلایدر مرد نابینایی که روی میز نشسته است صحبت و بعد بنشینید و Jack in کنید. بعد از صحبت‌هایی می‌توانید با Songbird ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید. صحبت‌های این بخش تاثیری در بازی ندارد پس هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. در آخر اسلایدر کشته می‌شود و باید از ساختمان فرار کنید. در حین خروج از ساختمان، تعدادی از دشمنان سد راهتان می‌شوند آنها را از بین ببرید و از ساختمان خارج شوید. در بیرون ساختمان به دنبال Reed بروید، کمی جلوتر او می‌ایستد و با شما صحبت می‌کند. در حین صحبت‌ها می‌گوید که به ساختمان بلندی که در سمت راست او در دور دست‌ها مشخص است نگاه کنید، بعد صحبت‌های پایانی را با او انجام دهید تا ماموریت پایان برسد و ماموریت Get It Together را بدست بیاورید.

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است