راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

بعد از مرحله Firestarter آقای هندز به شما زنگ می‌زند و از شما درخواست می‌کند به ملاقات او بروید. به اتاق خصوصی آقای هندز در کلوپ Heavy Hearts بروید و با او صحبت کنید. دِیتاشارد را از روی میز بردارید. این قطعه حاوی اطلاعاتی درباره چستر بنت و همینطور جاگو است، آقای هندز به دنبال فردی برای جایگزینی هانسن است و شما در این ماموریت می‌توانید بین این کاراکتر یکی را به عنوان رهبر آینده داگ‌تاون انتخاب کنید. (خود هندز دوست دارد بنت رهبر شود) با انتخاب Count me in ماموریت ادامه پیدا می‌کند و اگر Plain sick of politics را انتخاب کنید و بعد به سمت در بروید و بعد گزینه دوم را بزنید این ماموریت Fail می‌شود و دیگر نمی‌توانید آنرا ادامه دهید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

اگر ماموریت را پذیرفتید، هندز از شما می‌خواهند که با جعل هویت آگیلار (Aguilar)، مزدور کوبایی و قاتل شخصی هانسن در این ماموریت حضور پیدا کنید. برای ادامه ماموریت، تفنگ، قطعه حاوی هویت رفتاری آگیلار و لباس او را بردارید و بعد از پوشیدن لباس، از آینه برای فعال کردن فرآیند شبیه سازی استفاده کنید. وقتی کارتان تمام شد، کلوپ را ترک کنید و به نقطه ملاقات بین Jago و Voodoo Boys بروید. در مکان مشخص شده وارد مخفیگاه شوید، نقش آگیلار را فعال کنید و منتظر بمانید. شما باید راهی برای از بین بردن سربازان Voodoo Boys که از محل ملاقات محافظت می‌کنند پیدا کنید. مخفی‌کاری در اینجا تقریبا غیرممکن است، اما Aguilar دارای مقدار مناسبی از HP است و تفنگ خوبی نیز دارد، بنابراین از بین بردن همه آنها به صورت مستقیم و با اکشن کار نسبتاً ساده‌ای است.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

پس از پاکسازی منطقه، به صخره تکیه دهید و منتظر حضور Jago باشید. در حین ملاقات با Jago سه انتخاب پیش رویتان است. گزینه You will resume your place شما به او می‌گویید که در سِمَتش در شهر باقی می‌ماند. You die, I think با Jago و محافظش وارد نبرد شوید و محافظش را بکشید. You will share the Voodoo Boys’ fate. (‌توانایی Body لول ۱۵ می‌خواهد) جاگو را تهدید کنید و اجازه دهید بیشتر در مورد خودش و چستر بنت با شما صحبت کند. در هر صورت متوجه می‌شوید که بنت یکی از افراد آراساکا است و آراسکا می‌خواهد از او برای به دست گرفتن کنترل داگ تاون استفاده کند.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

در اینجا دو راه پیش رویتان است یا مستقیم با Mr. Hands تماس بگیرید و یا بدون تماس گرفتن با آقای هندز در مورد بنت تحقیق کنید. (اگر در مورد بنت تحقیق کنید نصف پولی که در طی این ماموریت بدست می‌آورید را از دست خواهید داد) برای تحقیق کردن به محل مشخص شده در نقشه بروید، در آنجا درون گاراژ هویت Aguilar را بگیرید و بعد به سمت محل مشخص شده بعدی بروید، در آنجا راننده بنت را بکشید و جسد او را در سطل زباله بیاندازید. سپس داخل ماشین شوید و منتظر بنت بمانید و وقتی او وارد ماشین شد با او صحبت کنید. بنت با ادعای جاگو مقابله می‌کند و می‌گوید که آراساکا فقط مسیرهای قاچاق BARGHEST را می‌خواهد و نه کل داگ تاون را. در اینجا می‌توانید او را متقاعد کنید که آگیلار و Jago از بنت برای جایگزینی هنسن حمایت خواهند کرد اگر او روابط خود را با آراساکا رها کند. اگر این گزینه را برگزینید او عصبانی می‌شود و به شما حمله می‌کند و باید خون او را تا ۳۰ درصد کم کنید تا تسلیم شود. او بسیار سرسخت است و باید همیشه از او فاصله بگیرید و به او شلیک کنید. او بسیاری از حملات شما را جاخالی می‌دهد و مدام به سمت شما نارنجک پرت می‌کند پس باید به طور مداووم به او شلیک کنید تا خونش کم شود و فاصله خود را با او حفظ کنید. وقتی او را شکست دادید با او صحبت کنید و بعد داخل گاراژ شوید و هویت‌تان را تغییر دهید. حال با آقای هندز صحبت کنید و بعد به ساختمان یاقوت کبود که مشخص شده بروید تا در مراسم ختم هانسن شرکت کنید.

مراسم ختم Hansen

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Run This Town

در نزدیکی ورودی ساختمان یاقوت کبود سیاه، گوشه‌ای را پیدا کنید تا هویت آگیلار را فعال کنید و  وارد ساختمان شوید و با آسانسور به طبقه باشگاه و کازینو بروید. جاگو شما را تا پیش بنت همراهی می‌کند و بعد با آنها صحبت کنید. در اینجا سه انتخاب پیش رویتان است. با انتخاب گزینه No. You do not get a new toy, Bennett بنت جاگو را می کشد و رهبر جدید داگ تاون می‌شود. با انتخاب گزینه Show your weapon | You would plunge Dogtown into chaos? بنت به عنوان رهبر انتخاب می‌شود در حالی که جاگو ارتباطات خود را رها می‌کند و زنده می‌ماند. (هر دو زنده می‌مانند و بنت رهبر می‌شود) A fair price, Jago. One you will pay بین کشتن بنت یا اجازه دادن به بنت که جان جاگو را بگیرد یکی را انتخاب کنید. (در اینجا اگر بنت را بکشید جاگو رهبر جدید شهر می‌شود)

بعد از این انتخاب‌ به بیرون از ساختمان و با آقای هندز صحبت کنید، اگر طبق حرف‌های او با بنت صحبت نکنید (اصلا نباید با او مبارزه یا صحبت کنید) و به رهبر شدن او کمک کنید ۱۰ هزار پول بدست می‌آورید، در غیر این صورت ۵ هزار پول بدست می‌آورید و این ماموریت به پایان می‌رسد.

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است