راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مسیر پایانی دوم

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / پایان دوم

در بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty در مرحله Firestarter شما با دو انتخاب رو به رو هستید که دو سری ماموریت کاملا متفاوت را پیش پایتان قرار می‌دهد. اگر به Songbird کمک کنید مراحل پیش رو بدست می‌آورید، در این صفحه در مورد تمام مراحل این پایان به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت The Killing Moon

ماموریت The Killing Moon

بعد از مرحله Firestarter اگر انتخاب کرده باشید که به Songbird کمک کنید باید چند روزی صبر کنید تا خبری از او به شما برسد. در این مدت می‌توانید ماموریت‌های فرعی بازی را انجام دهید. ممکن است شروع این ماموریت کمی طول بکشد. در کل باید سه روز بازی صبر کنید، همینطور از طریق منوی بازی نیز می‌توانید اینکار را انجام دهید. بعد از سه روز Reed با شما تماس می‌گیرد و شما را یک خیانتکار خطاب می‌کند. بعد از صحبت با Reed چند ساعت بعد Songbird با شما تماس می‌گیرد. با او صحبت کنید تا محلی روی نقشه مشخص شود. به محل مشخص شده بروید و در پشت ماشین با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها (که تاثیرگذار نیست) کنترل ماشین را در دست می‌گیرید و به سمت محل مشخص شده بروید.

در محل مشخص شده، سلاح‌هایتان را تحویل Songbird دهید و وارد ساختمان شوید و به سمت درب امنیتی که در طبقه دوم است بروید. وارد درب امنیتی شوید با مرد صحبت کنید و Jack in کنید کمی در اینجا باید مامور امنیتی را دست به سر کنید تا Songbird کارش را انجام دهید. وقتی او از شما خواست به دوربین بالا سر او نگاه کنید کمی صحبت‌های اضافی با او انجام دهید تا وقتی که Songbird گفت همه چیز اوکی است (تولبار صد در صد شد) به دوربین نگاه کنید. از درب امنیتی رد شوید و از پله‌ها به پایین بروید. کمی صبر کنید تا Songbird به شما پیامی بدهد، آن را باز کنید و بخوانید تا محلی روی نقشه مشخص شود. به آن سمت بروید و کامپیوتر را باز کنید و رمز 930604 را وارد کنید و بعد لباسی که درون کیفی که آنطرفتر با علامت مشخص شده است را بردارید. بعد به بخش Inventory بروید و در بخش Outfit لباس Corp-Bud Uniform را بپوشید.

بعد از پوشیدن لباس به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و سطل زباله را کنار بزنید و در محل مشخص شده با Songbird صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها، مسیر را به سمت محل مشخص شده پیش بروید. با توجه به لباسی که به تن کردید کارگردان این بخش با شما کاری نخواهند داشت. جلوتر قبل از اینکه وارد آسانسور شوید چندین دشمن اینجا وجود دارد، با اینکه سلاحی ندارید ولی با مشت‌هایتان می‌توانید آنها را از بین ببرید و بعد سوار آسانسوری که مشخص شده است شوید و به پشت بام یا Roof بروید. در آنجا با Songbird صحبت کنید و بعد به سمت محل مشخص شده بروید. در طول مسیر جانی ظاهر می‌شود، در سمت راست جایی که جانی ایستاده شلنگ آتش نشانی را بیرون بیارید و با کمک آن Songbird را از پایین محیط به بالا بکشانید. بعد از پایان صحبت‌ها وسایلتان را از داخل کیف بردارید. حال می‌توانید با قدرت از سلاح‌ها و وسایلی که دارید استفاده کنید!

ماموریت The Killing Moon

به دنبال Songbird به پیش بروید تا او در محلی بایستید. در سمت راست او دریچه را باز کنید و داخلش شوید. فن را بگیرید تا Songbird رد شود و بعد خودتان به سمت جلو پیش بروید. در اینجا وقتی Songbird ایستاد شما نیز پشتش بمانید و جلوتر نروید. به نظر می‌رسد Reed و دیگر افراد Myers  و حتی خودش در اینجایند و به دنبال شما و Songbird می‌گردند. اگر در اینجا بی‌فکری کنید و جلو بروید و سربازان او شما را ببینید به سرعت کشته می‌شوید پس حواستان را جمع کنید. مخفیانه و بدون اینکه دیده شوید به دنبال Songbird بروید تا به فن بعدی برسید آن را نگهدارید تا Songbird رد شود و بعد خودتان به دنبال او بروید. جلوتر می‌توانید صحبت‌های Reed و Myers را بشنوید. بعد با Songbird صحبت کنید و در آخر به دنبال او مسیر را ادامه دهید. در آخر سوار آسانسور شوید و به Main Hall بروید.

وقتی آسانسور ایستاد، هرج و مرج عجیبی شروع می‌شود. باید به سمت علامت مشخص شده بروید و دشمنانی که در محیط هستند را نیز میتوانید با روش بازیتان از بین ببرید. دشمنان زیادی در محیط قرار دارند و حتی یک ربات بزرگ نیز در پایین محیط خواهید دید. از هک کردن و Short Circuit برعلیه ربات استفاده کنید تا سریعتر از بین برود. بعد از کشتن دشمنان به سمت علامت مشخص شده در نقشه پیش بروید. همینطور به سمت Terminal Tycho پیش بروید و دشمنانی که در بین راه قرار دارند را از بین ببرید. این بخش کاملا اکشن است و وقتی به Terminal Tycho برسید نیز دشمنان بسیار بیشتری در آنجا منتظر شما هستند از ربات‌های بزرگ تا انواع و اقسام سربازان خبره در اینجا منتظرتان هستند! پیشنهاد ما لول ماکس برای بهترین نتیجه در بالاترین درجه سختی است! هرچند هرچه لول شخصیت‌ شما بیشتر باشد دشمنان نیز به طبع قوی‌تر خواهند بود! وقتی به محل رسیدید باید منتظر آسانسور بمانید و در این بین دشمنان را شکست بدهید. از نارنجک، هک کردن، انواع سلاح‌ها بر علیه دشمنان بی‌شمار استفاده کنید و آنها را از بین ببرید. بعد از کشتن تمام دشمنان به سمت آسانسور بروید و سوارش شوید و به طبقه Departures بروید.

ماموریت The Killing Moon

وقتی آسانسور ایستاد به دنبال Songbird به جلو بروید، به اتاقی می‌رسید که تعداد کشته در آنجاست آنها را بررسی کنید و بعد با Songbird که روی صندلی نشسته‌ است صحبت کنید و به او Jack in کنید. (یا از قفسه‌ها آب بردارید و به او بدهید) بعد از پایان صحبت‌ها وارد اتاق بعدی شوید تا هلکوپتر دشمن شما را شناسایی کند و به سمتتان تیراندازی کند. پشت ستون‌ها مخفی شوید تا تیرها به شما برخورد نکند، وقتی هلکوپتر تیراندازی را متوقف کرد به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. بی‌خیال هدر دادن تیرهایتان شوید و فقط از پله‌ها بالا بروید و به سمت محل مشخص شده فرار کنید و از زیر در کرکره‌ای به سمت دیگر بروید. در اینجا مراقب دشمنان باشید و آنها را بکشید و بعد به پایین پله‌ها بروید و در پشت محل‌ها مخفی شوید و به سمت علامت مشخص شده پیش روی کنید. باید فقط پشت محل‌های مختلف مخفی شوید تا هلکوپتر نتواند به شما تیر بزند و دشمنانی که به سمتتان می‌آیند را بکشید و پیش بروید. همینطور جلو بروید و به سمت Maglev Station بروید.

ماموریت The Killing Moon

وقتی در ایستگاه وارد شوید دشمنان شما را غافلگیر کرده و به شما حمله می‌کنند. مراقب باشید و همه آنها را از بین ببرید. ابتدا به وسط محیط و محلی که در نقشه بالا نیز مشخص شده بروید و دشمنان اطراف محل را بکشید. بعد صبر کنید Songbird نیز وارد شود، در درون اتاق با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها یکی از سخت‌ترین قسمت‌های بازی آغاز می‌شود! اینجا تعداد دشمنان بسیار بسیار زیاد است و باید برای یک مبارزه بسیار طولانی در این قسمت خود را آماده کنید. باید از تمام مهارت‌هایتان برای از بین بردن تعداد بسیار زیادی از سربازان که به شکل دائمی وارد محیط می‌شوند استفاده کنید.

ماموریت The Killing Moon

در اینجا باید تا وقتی که قطار می‌رسد زنده بمانید و دشمنان مختلف را از بین ببرید. همیشه در حال حرکت باشید و از هرچه که دارید برای کشتن دشمنان استفاده کنید. لحظه‌ای تعلل باعث مرگ می‌شود و باید از سیو قبلی تلاشتان را انجام دهید. دشمنان موج موج به شما حمله می‌کنند و هر موج سخت‌تر از قبل خواهد شد و دشمنان قوی‌تری به شما حمله خواهد کرد. پهپادها نیز کمی جلوتر به شما حمله‌ور خواهند شد پس بسیار مراقب باشید. بعد از کشتن تعداد بسیار زیادی از دشمنان Songbird می‌خواهد که درون اتاق کنترل با شما صحبت کند. به پیش او بروید و حرف بزنید. در آخر با کمک Songbird و قدرت Blackwall دشمنان را به طور کامل از بین می‌برید!

ماموریت The Killing Moon

بعد از دیدن دمو Songbird را به دوش بکشید و به سمت قطار ببرید. در بین راه با زدن کلیک راست می‌توانید از قدرت Blackwall برعلیه دشمنان استفاده کنید! همینطور به سمت قطار بروید و دشمنان را بکشید. وقتی به قطار رسیدید، Songbird را روی صندلی بگذارید و با او صحبت کنید. در بین راه حقایق تلخی را از Songbird می‌شنوید (او در طول این مدت به شما دروغ گفته بود که قصد کمک کردن به جفتتان را دارد! با روش او فقط یک نفر را می‌توان نجات داد) و با فهمیدن این حقایق باید انتخاب کنید که باید به Songbird کمک کنید یا خیر… بعد از پایان صحبت‌ها می‌توانید با Reed تماس بگیرید (اختیاری است) او به شما می‌گوید که Songbird را تحویلش دهید! در اینجا یک انتخاب سخت پیش رویتان است! (همین جا نیز می‌توانید با تماس با Reed تصمیم‌تان را برای تحویل دادن Songbird انجام دهید ولی اگر جلوتر بروید نیز می‌توانید این تصمیم را بگیرید یا Reed را بکشید و یا بازی را با فرستادن Songbird به فضا تمام کنید.)

ماموریت The Killing Moon

در آخر Songbird را بلند کنید و به سمت لانچ پد ببرید. در این لحظه ناگهان Reed سر می‌رسد و به سمتتان اسلحه می‌کشد. در اینجا دو انتخاب پیش رویتان است… بلافاصله بعد از اینکه او به شما دستور ایست داد بایستید و Songbird را روی زمین بگذارید. (Lay Songbird down) (در غیر این صورت کشته می‌شوید) حال باید انتخاب کنید که Reed را بکشید (سلاح Iconic او را نیز می‌توانید بردارید) و Songbird را درون شاتل بگذارید تا به فضا برای درمان برود. یا Songbird را تحویل Reed دهید و او را نکشید. اگر Songbird را به فضا بفرستید بازی به پایان می‌رسد و دو ماموریت Unfinished Sympath و From Her to Eternity را جلوتر بدست می‌آورید. اگر Songbird را تحویل Reed دهید بازی را می‌توانید ادامه دهید و ماموریت‌های Through Pain to Heaven و Who Wants to Live Forever را بدست می‌آورید.

در صورتی که Reed را بکشید و Songbird را به فضا بفرستید این دو ماموریت کوتاه پیش رو را بدست می‌آورید: 

ماموریت Unfinished Sympathy

ماموریت Unfinished Sympathy

بعد از یک روز بازی از اتفاقاتی که در مرحله قبلی افتاد و بعد از مرگ Reed الکس با شما تماس می‌گیرد و شما را به بارش دعوت می‌کند. به پیش او بروید و کمی با او صحبت کنید. اگر زودتر به بار رسیدید باید روی صندلی جلوی بار منتظر بمانید و بعد داخل شوید و با الکس صحبت کنید و اگر دوست داشتید نوشیدنی بنوشید. بعد از این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت From Her to Eternity

ماموریت From Her to Eternity

بعد از چند روز یک پیام ناشناس به شما ارسال می‌شود که به نظر پیامی از طرف Songbird است! اگر پیام را جواب بدهید به جایی نمی‌رسید! فقط به محل مشخص شده در نقشه بروید و لوت‌هایی که در کنار مبل قرار دارد را بردارید. (به نظر هدیه‌ای از طرف Songbird است!) با اینکار ماموریت به پایان می‌رسد.

در صورتی که Songbird را تحویل Reed بدهید سه ماموریت پیش را بدست می‌آورید: 

ماموریت Through Pain to Heaven

ماموریت Through Pain to Heaven

اگر Songbird را تحویل Reed بدهید او ۲۴ ساعت بعد از اتفاقات ماموریت The Killing Moon با شما تماس می‌گیرد، بعد از پایان صحبت‌ها به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Reed که کنار ماشینش ایستاده صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها او از شهر می‌رود و ماموریت به پایان می‌رسد و ماموریت Who Wants to Live Forever را بدست می‌آورید.

ماموریت Who Wants to Live Forever

ماموریت Who Wants to Live Forever

یک روزِ بازی صبر کنید تا Reed با شما تماس بگیرد، وقتی او تماس گرفت با او صحبت کنید و بگویید برای عمل جراحی آماده‌اید. (گزینه اول) بعد از پایان صحبت‌ها به محل مشخص شده در نقشه بروید و خود را به پشت بام ساختمان برسانید و روی صندلی بنشینید. در اینجا جانی ظاهر می‌شود و با شما صحبت می‌کند. او از شما می‌خواهد که به Reed زنگ نزنید چراکه فکر می‌کند راه دیگری برای نجات V پیدا خواهید کرد! جانی با این عمل جراحی از بین خواهد رفت و دلش نمی‌خواهد این اتفاق برایش بیفتد و به همین دلیل این درخواست را از V می‌کند. در اینجا می‌توانید حرف او را گوش کنید و گزینه You’re right… را انتخاب کنید. با اینکار باید مراحل دیگر را بروید تا پایان‌های دیگر بازی اصلی را تجربه کنید. ولی اگر گزینه Call Reed را انتخاب کنید بازی به جلو پیش می‌رود و ادامه این مرحله را تجربه خواهید کرد.

ماموریت Who Wants to Live Forever

اگر به Reed زنگ بزنید باید منتظر یک AV بمانید تا شما را ببرد. در این بین می‌توانید به دوستانتان در نایت سیتی پیام بدهید که دارید شهر را ترک می‌کنید. (بسته به اینکه مراحل فرعی خاص را کامل کردید می‌توانید دوست‌های زیادی داشته باشید یا فقط به Viktor پیام بدهید! بازی می‌خواهد شما را ترغیب کند که مراحل فرعی مختلف را برای آشنایی با شخصیت‌های بازی انجام دهید پس اگر مراحل فرعی انجام نداده باشید فقط می‌توانید به یک نفر پیام دهید.) بعد از مدتی یک AV سر می‌رسد و شما را سوار می‌کند، در بین راه جانی ظاهر می‌شود و آخرین صحبت‌هایش را می‌توانید گوش کنید تا V چشمانش را ببندد و ماموریت به پایان برسد.

ماموریت Things Done Changed

ماموریت Who Wants to Live Forever

بعد از مدتی در تخت یک بیمارستان از خواب بیدار می‌شوید. ابتدا با Reed صحبت کنید تا متوجه شوید عمل جراحی با موفقیت انجام شده یا خیر! دو اتفاق بد برای V افتاده است! یکی اینکه او دو سال در کما بوده است و دوم اینکه او دیگر نمی‌تواند از Cyber-ware‌های پیشرفته استفاده کند و به نوعی باید به عنوان یک انسان عادی باقی عمرش را سر کند! بعد از پایان صحبت‌‌ها، Reed از اتاق خارج می‌شود.

حال می‌توانید با یکی از دوستانتان تماس بگیرید. (این کاملا به انجام ماموریت‌های فرعی بازی بستگی دارد و ارتباط شما با کاراکتر‌های بازی بستگی دارد.)

شما می‌توانید بسته به نوع رابطه‌تان با افراد زیر تماس بگیرید:

Panam غیرقابل دسترسی خواهد بود، اما همچنان می‌توانید برای او پیام ارسال کنید.

Judy وقتی شما ناپدید شدید نایت سیتی را ترک کرده و ازدواج کرده است.

Vik هنوز در نایت سیتی است، و پس از اینکه می‌فهمد شما دیگر نمی‌توانید از implants استفاده کنید، پیشنهاد می‌کند که شما را چک کند.

Kerry در وسط یک تور موسیقی است و قول می‌دهد زمانی که بتواند به شما سر بزند.

River هم نمی‌تواند شما را ببینید چون در یک ماموریت ویژه است.

ماموریت Who Wants to Live Forever

پس در هر صورت فقط یک گزینه وجود دارد که آن هم رفتن پیش Vik در نایت سیتی برای چک کردن شماست! شاید بتوانید implants نصب کنید! در صحنه بعدی در نایت سیتی هستید و در یکی از ماشین‌های Delamain به سمت مقصد می‌روید. در محل که ایستاد به سمت محل مشخص شده بروید. در بین راه مردی به نام Jim به شما تیکه‌ای می‌اندازد! به نظر می‌رسد بدون قدرت‌هایتان کار سختی در نایت سیتی دارید! به سمت محل مشخص شده بروید و با Vik صحبت کنید. آزمایشات او روی شما نشان می‌دهد که واقعا دیگر نمی‌توانید هیچ Cyber-ware‌ یا implantی روی بدنتان نصب کنید و باید به بدن معمولی خود عادت کنید!

ماموریت Who Wants to Live Forever

بعد از صحبت‌ها به سمت بیرون از ساختمان بروید تا دوباره با Jim رو به رو شوید و در آخر از او کتک بخورید! در آخر شما با Misty ملاقات می‌کنید که می‌خواهد شهر را برای همیشه ترک کند، قبل از آمدن تاکسی چند کلمه‌ای با او صحبت کنید و بعد به سمت تاکسی او را ببرید تا دموی نهایی آغاز شود و بازی به پایان برسد. (این تنها پایان بازی است که در انتها V نجات پیدا می‌کند، هرچند او تمام قدرت‌هایش را از دست می‌دهد…) (دیگر پایان‌های نسخه اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است