راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

تماس ناشناس را پاسخ دهید: بعد از پایان ماموریت Search and Destroy یک تماس ناشناس دریافت می‌کنید و این ماموریت را بدست می‌آورید. انتخاب‌های اینجا تاثیری ندارند و باید برای دیدار با Songbird به محل قرار بروید. 

به مرز داگ تاون بروید: بعد از صحبت اولیه با Songbird به سمت محل مشخص شده که مرز بخش جدید داگ تاون است بروید. با رسیدن به مرز محل زردی در نقشه مشخص می‌شود، کمی در آنجا پیاده روی کنید تا وقتی که Relic خراب شود و حال V بد شده و در این بین Songbird ظاهر می‌شود.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

با Songbird صحبت کنید: این صحبت‌ها تاثیری در بازی ندارند پس هر دیالوگی که دوست داشتید انتخاب کنید. (آبی دیالوگ‌های فرعی و زرد دیالوگ‌های اصلی) در طول مکالمه خود با Songbird، قفل درخت مهارت Relic را باز خواهید کرد. برای دسترسی به توانایی‌های آن، باید نقاط Relic را از پایانه های داده Militech پیدا کنید، فعلا با سه پوینتی که دارید یک قدرتی بسته به سبک بازی خودتان باز کنید. (در شهر وقتی به اینطرف و آنطرف می‌روید روی نقشه علامت راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog ظاهر می‌شود به سمت آن بروید تا بتوانید Relicهای بیشتری برای باز کردن قدرتی‌های بیشتر بدست بیاورید.)

وارد منطقه ممنوعه شوید: کمی Songbird را دنبال کنید تا به یک سطل زباله برسید. در اینجا اگر Technical Ability شما ۱۱ است می‌توانید فنس را باز کنید و داخل شوید یا داخل سطل زباله شوید و وارد منطقه ممنوعه شوید.

وارد گاراژ شوید: دشمنان زیادی در منطقه ممنوعه مستقر هستند، اگر در اینجا لو بروید تعداد زیادی از دشمنان به شما حمله می‌کنند و کشته می‌شوید. پس بهتر است این قسمت را مخفیانه بروید تا وارد منطقه داگ تاون شوید. بعد از خروج از سطل زباله دشمن رو به رویتان را بیهوش کنید، دشمنی که جلوتر از اوست را نیز بیهوش کنید. (یا نکنید) بعد به سمت راست بروید و از زیر کرکره وارد گاراژ شوید.

به زیرزمین بروید: در گاراژ وارد اتاق بعدی شده و ورق فلزی را حرکت دهید و به طبقه پایین بپرید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

برق را وصل کنید و به Access Point متصل شوید: به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد اتاق شوید. در سمت چپ اتاق نقشه روی دیوار را با فشار Tab بررسی کنید. در اتاق ابتدا لوت‌های محیط را بردارید و بعد به انتهای سمت راست بروید تا ژنراتور را ببیند. ابتدا ژنراتور را بررسی کرده و بعد آن را روشن کنید تا برق وصل شود. بعد به سمت علامت سوال دیگر نزدیک نقشه بروید و روی دستگاه Jack in کنید، در این بین باز سر و کله Songbird پیدا می‌شود و با شما صحبت می‌کند و یک پلتفورم که در اصل یک آسانسور است علامت گذاری می‌شود.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

به سمت بازار سیاه بروید: سوار آسانسور شوید تا به جلو و پایین برود و در این بین با Songbird صحبت کنید. وقتی آسانسور ایستاد به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. (صحبت‌ها با Songbird تاثیرگذار نیست) همینطور به سمت محل مشخص شده حرکت کنید تا به محلی که در عکس بالا مشخص است برسید. در آنجا از ستون و بعد ماشین بالا بروید و خود را به بالای محل برسانید و بعد سوار آسانسور بعدی شوید. (مراقب باشید اگر در اینجا به پایین بیفتید کشته می‌شوید.)

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

وقتی آسانسور ایستاد جلوتر بروید تا زیر پایتان خالی شود و سقوط کنید. لوت‌های محیط را بردارید، بعد به سمت ماشین چپ‌ شده‌ای که پل شده است بروید و از آن بالا بروید، در بالا صبر کنید تا پلتفورم تکان بخورد و مثل پل روبه رویتان قرار بگیرد تا به کمک آن به سمت دیگر بروید. در اینجا باز Songbird با شما صحبت می‌کند، هرکدام که دوست داشتید را انتخاب کنید. بعد از ماشین سمت راست بالا بروید و مسیر را به سمت علامت مشخص شده ادامه دهید. همینطور به سمت بلندی بروید تا به محلی به نام Car Platform برسید که باید برای تکان دادنش ۱۶ توانایی در بخش Body حداقل داشته باشید. (اگر ندارید می‌توانید از مسیر دیگری به بالای محیط برسید فرقی ندارد) به سمت دیگر جهش کنید و همینطور با پرش به سمت بالا بروید و در انتها خود را به راهروی قرمز رنگ برسانید. در آنجا سایه‌ای از Songbird ظاهر می‌شود و با شما صحبت می‌کند. همینطور Songbird را دنبال کنید و با او صحبت کنید.

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و سوار آسانسور شوید و به بالا بروید. در بالا کرکره‌ را بالا بزنید و به سمت جلو بروید و از پله‌ها بالا بروید (در زیر پله‌ها از درز به سمت دیگر بروید و صندوق را خالی کنید) به سمت دست‌های ربات گونه بروید تا آنها را کنار زده و وارد بازار سیاه شوید…

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

به بازار سیاه خوش آمدید: این بازار اصلی Phantom Liberty است و شامل مغازه‌های مختلفی می‌شود که آیتم‌های زیاد و جدیدی می‌فروشند. مخصوصا می‌توانید از اسلحه فروشی که همین پایین پله‌هاست یک سری سلاح Iconic با ویژگی‌های خاص بخرید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

به سمت محل ساخت و ساز بروید: بعد از اینکه چرخی در بازار سیاه زدید یا اگر نیاز داشتید خریدهای لازم را انجام دادید به سمت محل مشخص شده در نقشه که محل ساخت و ساز است حرکت کنید. جلوتر وقتی از بازار خارج شوید Songbird ظاهر می‌شود و با شما صحبت می‌کند. دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی ندارند هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید تا ماموریت را ادامه دهیم. مسیر را ادامه دهید تا به محل ساخت و ساز برسید. در محل ساخت و ساز به سمت نبردبان بروید و لوت‌های کنارش را بردارید و بعد از نبردبان بالا بروید.

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / مرحله Dog Eat Dog

به پشت بام بروید: در بالا، آسانسور کمی مانده به زمین می‌ایستد، به سمت چپ بروید و جعبه را باز کنید و سیم‌ها را جابه جا کنید تا آسانسور دوباره راه بیفتد. سوار آسانسور شده و به پشت بام بروید. در اینجا به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. اگر موانعی جلوی راهتان بود و یا اگر باید از بخشی بپرید اینکار را بکنید و به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. به جایی می‌رسید که Songbird ظاهر شده و با شما حرف می‌زند. هواپیمای رئیس جمهور آمریکا در آسمان مشخص می‌شود، اما ناگهانی راکتی به سمت آن شلیک می‌شود و باعث سقوط هواپیما می‌شود… بعد از سقوط به سمت جلو بروید و به درون سرسره زرد رنگ بپرید… در اینجا بعد از اینکه به زمین رسیدید، ماموریت Hole in the Sky آغاز می‌شود…

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است