راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / ماموریت I’ve seen that face before و Firestarter

راهنمایی کامل بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty / ماموریت I’ve seen that face before و Firestarter

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت I’ve seen that face before

ماموریت I've seen that face before

با Reed تماس بگیرید، بعد از پایان صحبت‌ها به محل مشخص شده که در بالای محیط است بروید و منتظر بمانید. حالا باید ماشین نت‌رانرها را شناسایی کنید. ماشین‌هایی که از سمت راست جاده می‌آیند را با فشار Tab اسکن کنید. در ابتدا خبری از ماشین نت رانر‌ها نیست. چند تایی که ماشین‌ها را اسکن کردید، یک ماشین خاص رد می‌شود (عکس بالا) که هر دو نت‌رانر درون آن قرار دارند. بعد از شناسایی ماشین به پایین بروید و بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و در صندوق عقب ماشین مخفی شوید. اگر intelligence شما چهارده است می‌توانید دوربین‌ها را بهینه کنید.

ماموریت I've seen that face before

کمی صبر کنید تا خواهر و برادر دوقلو سوار ماشین شوند. می‌توانید با فشار ۱ و ۳ دوربین را جا جابجا کنید و از زوایای مختلف رانندگی را نگاه کنید. کمی جلوتر، می‌توانید با انتخاب گزینه دوم کنترل ماشین را در دست بگیرید، یا کمی صبر کنید و صحبت‌های آنها را بیشتر گوش کنید. سه بار می‌توانید اینکار را بکنید بدون اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید.

در آخر کنترل ماشین را به دست بگیرید و به سمت محل مشخص شده رانندگی کنید و وارد پارکینگ شوید. می‌توانید با آنها به خاطر مرگ خواهر و برادر جر و بحث کنید ولی فایده‌ای ندارد. اطلاعات آنها را دانلود کنید و بعد لباس نت‌رانری که آویزان است را بردارید و در بخش outfit آن را انتخاب کنید و بپوشید. سوار ماشین شوید تا این ماموریت به پایان برسد و ماموریت Firestarter آغاز شود.

ماموریت Firestarter

ماموریت Firestarter

در این ماموریت شما در ابتدا در نقش Aymeric (در صورتی که کاراکترتان مرد است) یا Aurore (در صورتی که کاراکترتان زن است) ظاهر می‌شوید. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در محل مشخص شده جلوی اسکنر بایستید و بعد وارد پارکینگ شوید. در محل مشخص شده پارک کنید و به دنبال الکس به داخل ساختمان بروید و سوار آسانسور شوید، به دنبال مورفی بروید و در کمد تمام سلاح‌هایتان را قرار دهید و بعد باز مورفی را دنبال کنید تا در نهایت با Hansen ملاقات کنید.

ماموریت Firestarter

در هنگام صحبت با Hansen در جواب برخی دیالوگ‌ها باید درست انتخاب کنید و گرنه به هویت شما شک می‌کند و ماموریت را Fail می‌شوید. پس باید در اینجا بسیار مراقب باشید. اگر دو سوال از چهار سوال را اشتباه جواب بدهید game over می‌شوید! (Hansen متوجه می‌شود که شما Aymeric یا Aurore واقعی نیستید.)

سوال و جواب‌های Aymeric (در صورتی که کاراکترتان مرد است)

در جواب سوال: “You two left richer and happier, I hope” بستگی به برد و باختی که در مرحله You Know My Name داشتید به شکل معکوس انتخاب کنید مثلا اگر بردید گزینه We lost all at the end را انتخاب کنید.

در جواب سوال: “Interesting… And what gem brought you halfway ’round the world” گزینه A Porsche 911 را انتخاب کنید.

در جواب سوال: Hansen offers vodka حتما نوشیدنی را بنوشید.

در جواب سوال: “…How did you wriggle out of the contract” گزینه I don’t remember را انتخاب کنید.

سوال و جواب‌های Aurore (در صورتی که کاراکترتان زن است)

در جواب سوال: “You two left richer and happier, I hope” بستگی به برد و باختی که در مرحله You Know My Name داشتید مثلا اگر بردید گزینه We lost everything را انتخاب کنید.

در جواب سوال: “Raquel. Asked me to say hello…” گزینه I do not know any Raquel را انتخاب کنید.

در جواب سوال: “…at the Sapphire, you asked me to contact a certain fashion type…” گزینه Kerry Eurodyne’s tailor را انتخاب کنید.

در جواب سوال: “I need an in with Le Collectif” گزینه Impossible را انتخاب کنید.

بعد از پایان صحبت‌ها بدنبال Songbird باید حرکت کنید. به دنبال او از پله‌ها پایین بروید تا به دستگاه برسید. (پیشنهاد می‌شود قبل از این بازی را ذخیره کنید) در اینجا یک انتخاب بسیار اساسی پیش روی شماست که مراحل بعدی که بدست می‌آورید را کاملا تغییر می‌دهد و پایان بازی را به کل عوض می‌کند.

ماموریت Firestarter

در اینجا می‌توانید به Songbird کمک کنید (گزینه اول) یا به Reed کمک کنید که Songbird را بگیرد. (گزینه دوم) هر کدام از این انتخاب‌ها علاوه بر اینکه ادامه این ماموریت را با تغییراتی رو به رو می‌کند. باعث می‌شود مراحل بعدی پیش رویتان نیز به کل عوض شود و هر کدام مراحل خاص خودشان را برایتان باز می‌کند. جلوتر بیشتر در این مورد صحبت می‌کنیم (البته ما به تمام ماموریت‌ها خواهیم پرداخت) ولی فعلا هر کدام از گزینه‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید. (بسته به اینکه می‌خواهید به Songbird کمک کنید یا Reed)

ماموریت Firestarter

اگر گزینه اول را انتخاب کردید (به Songbird کمک کنید): به الکس علامت می‌دهید و او Hansen را می‌کشد. در این صورت او به عنوان باس در انتهای این ماموریت به شما حمله نمی‌کند. به دنبال Songbird بروید و آیتم‌های محیط را به طور کامل بردارید. چراکه شما هیچ یک از وسایلتان را فعلا ندارید. در ابتدا به شکل مخفیانه تا کمدی که وسایلتان آنجاست در طبقه دوم پیشروی کنید. وقتی که سلاح‌هایتان را برداشتید می‌توانید طبق روش بازیتان به سمت جلو پیش بروید و دشمنانی که در مسیر قرار دارند را از بین ببرید. در این مسیر Songbird نیز به شما کمک می‌کند و دشمنان را از بین می‌برد. می‌توانید حتی Murphy را نیز در مارکت ببینید یادتان باشد بعد از شکست دادنش می‌توانید سلاح Iconic او یعنی Murphy’s Law را نیز بردارید.

ماموریت Firestarter

همینطور باید پیش بروید تا به در کرکره‌ای برسید، از آن بگذرید و وارد در سمت چپش شوید. مسیر را همینطور از بین درها و همینطور تونل‌ها ادامه دهید تا به فاضلاب برسید. در آنجا باید مراقب پهپادها باشید و آنها را از بین ببرید. در انتهای فاصلاب در را باز کنید و از محیط فرار کنید. در آخر با Songbird که سوار ماشین می‌شود صحبت کنید تا در آخر مرحله The Killing Moon را بدست بیاورید.

اگر گزینه دوم را انتخاب کردید (به Reed کمک کنید که Songbird را بگیرد): با این انتخاب الکس به دست Hansen کشته می‌شود و باید به عنوان باس آخر این مرحله با Hansen بجنگید. با اینکار Songbird ناراحت می‌شود و به شکلی بسیار عصبانی فرار می‌کند. بعد از اینکه کمی حالتان خوب شد باید به شکل مخفیانه خودتان را به کمد وسایلتان در طبقه بالا برسانید و سلاح‌هایتان را بردارید.

ماموریت Firestarter

هر سلاحی که در پشت در کرکره‌ای است بردارید و بعد وارد در شوید. در اینجا تا طبقه دوم می‌توانید به شکل مخفیانه پیش بروید تا به کمد سلاح‌هایتان که در عکس بالا مشخص است برسید. همه سلاح‌هایتان را بردارید و بعد با روش بازی خودتان به سمت محل خروج از Market پیش بروید. در بین راه دشمنان بسیار زیادی جلویتان را می‌گیرند و باید با همه آنها با روش خودتان مبارزه کنید. همینطور باید دشمنان را بکشید و به سمت محل خروج پیش بروید. باید بسیار مراقب باشید و همه را بکشید. می‌توانید حتی Murphy را نیز در مارکت ببینید یادتان باشد بعد از شکست دادنش می‌توانید سلاح Iconic او یعنی Murphy’s Law را نیز بردارید. در طول مسیر برخی دشمنان تک تیرانداز نیز حضور دارند که بسیار اذیتتان می‌کنند. در کل بعد از کشتن دشمنان در آخر به سمت درِ کرکره‌ای خروج از مارکت بروید تا ناگهان باز شود و Hansen و دو نگهبان دیگر به شما حمله می‌کنند…

مبارزه با Hansen 

اول اینکه در بالاترین درجه سختی پیشنهاد نمی‌کنیم که از شمشیر یا هرگونه سلاح نزدیک‌زن استفاده کنید. چراکه Hansen ضربات بسیار مرگباری وارد می‌کند که کار را برایتان بسیار سخت می‌کند. پش پیشنهاد ما استفاده از هر گونه سلاح دور زن مخصوصا سلاح هوشمند است. در این مبارزه همیشه باید در حال فرار باشید تا دشمنان به شما بیش از حد نزدیک نشوند. در این صورت سلاح هوشمند می‌تواند برایتان مفیدتر باشد چراکه باعث می‌شود بدون اینکه بخواهید تلاش و دقت زیادی بکنید تیرها به دشمن برخورد کند.

ماموریت Firestarter

قبل از هر چیز دو دشمن همراه Hansen را بکشید تا مبارزه با او راحت‌تر شود. در این مبارزه به هیچ عنوان نزدیک او نایستید، وقتی نزدیکتان بود فرار کنید و از دورتر به او شلیک کنید. سعی کنید با هک کردن و استفاده از Weapon Glitch جلوی تیراندازی او را بگیرید، بدین ترتیب سلاح او چند ثانیه‌ای گیر می‌کند و بدون دردسر می‌توانید به سمتش شلیک کنید. به او شلیک کنید، وقتی نزدیک شد فرار کنید، در دورتر از Weapon Glitch استفاده کنید و به سمتش شلیک کنید و باز همین چرخه را ادامه دهید تا شکستش دهید!

ماموریت Firestarter

وقتی خونش کمتر شد به سمت شما حمله می‌کند و درون دستتان چاقو فرو می‌کند. فقط از دستش فرار کنید و باز به شکل قبل با او مقابله کنید تا خونش کم و کمتر شود. وقتی او خونش کم شد به سمتش بروید و Finish Hansen را انتخاب کنید تا نابودش کنید. دو سلاح Iconic بعد از شکست دادنش بدست می‌آورید. DataShard امنیتی را بردارید و بعد به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید. وقتی از آسانسور پیاده شدید پهپادها را از بین ببرید و بعد به سمت پارکینگ بروید و بعد از شکست دشمنان سوار ماشین Reed شوید. بعد از پایان صحبت‌ها و دیدن دموهای مختلف این مرحله به پایان می‌رسد و ماموریت Black Steel in the Hour of Chaos را بدست می‌آورید.

راهنمایی‌های مرتبط با پک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است